Zou het echt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:38 schreef Mr_Moon het volgende:
Als jij bent wie ik denk dat je bent, dan ben ik trots op je! Eindelijk een auto die niet totaal verkloot is...
Welcome back!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mini-me is niet het zelfde als een Mini-e he.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:56 schreef fathank het volgende:
bietelboer heeft ook zoiets gedaan geloof ik qua motorblok. Exacte codes etc weet ik niet, alleen dat het uiteindelijk niet zo'n heel groot succes was. Ik zal em eens deze kant op schoppen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:44 schreef Sjabba het volgende:
Turq meets Asmooh
Nice!
Misschien eens ene dragrace tussen jullie?
Totdat je raulbouli tegenkomt. Of bietelboer als ie dat ding eindelijk eens af krijgtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Dwars of rechtdoor? Hoe dan ook een civic eet ik zo op
Dannog mogen ze wel fftjes de snelweg opquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Totdat je raulbouli tegenkomt. Of bietelboer als ie dat ding eindelijk eens af krijgt.
Dat is mannenpraat!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:28 schreef Anne het volgende:
Ja, leuk, maar laten we even op de updates wachten van volgende week, in plaats van het topic vol te lullen met onzin.
ik heb iets meer vertrouwen in de kennis en kunde van bouliquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dannog mogen ze wel fftjes de snelweg op![]()
En besides that, als hun kunnen turbo'en dan kan ik dat ookAlleen het duurt me te lang nu
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:20 schreef fathank het volgende:
[..]
ik heb veel meer vertrouwen in de kennis en kunde van bouli.
Ik heb je filmpjes gezien ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Dwars of rechtdoor? Hoe dan ook een civic eet ik zo op
De eerste 2 versnellingen is ie niet echt wauw, maar eenmaal snelweg op klimt me km teller door en door, ongeacht het aantal personen die er in zitten..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:54 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Ik heb je filmpjes gezien ja.
niet vooruit te branden die automaat bak van jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |