abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85150080
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik vind lezen echt heerlijk. Zelfs hele saaie dingen (tenzij ik alles moet onthouden maar dat is meestal niet zo bij talen?) Dus misschien wel een optie.. Is er bij de universiteit ook februari instroom?
nee, alleen bij masters volgens mij... maar tot 1 oktober kun je vaak nog wel inschrijven hoor, dan moet je alleen dingen in gaan halen...
Kwak
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:26:12 #52
331 Merel
Be here now.
pi_85150114
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:35 schreef Laureline het volgende:
God, wat haat ik met intense haat de 2 homo's die voor ons in dit huis woonden. ALLES was werkelijk roze!!! :o Vloeren, muren, plafonds, houtwerk, deurklinken, you name it... :'( Na vijf jaar ben ik nog bezig de sporen uit te wissen.
:o Wat erg!! :o

Misschien weten ze in K&W de oplossing voor je verfprobleem?

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:52 schreef P.F. het volgende:
Ja iedereen ziet mij als kapster oid. Leuk
Weet je, soms vind ik het wel jammer dat ik al sinds m'n jeugd ingeprent heb gekregen dat ik zou gaan studeren en dan een goede baan zou krijgen. Ik was slim, dus niemand heeft ooit bij de mogelijkheid stilgestaan dat ik misschien wel geen gymnasium moest gaan doen, maar dat ik ook best naar een beroepsopleiding gekunt had om bijvoorbeeld kapster te worden. Wie weet was ik daar ook wel heel gelukkig van geworden. Want die baan van mij in dat mooie kantoor is ook niet alles hoor. De dingen die je opmerkt over kantoorwerk zijn allemaal uiterlijkheden. Het gaat niet om de omgeving, maar wat je in die omgeving doet.

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:54 schreef LadyBlack het volgende:

Ik heb net bijgelezen en nu ben ik het meeste weer kwijt :') maar iig een aai voor Mo.... goed dat je zo vastberaden bent om gezond te gaan eten en sporten, maar ik denk wel dat je misschien ook de onderliggende kwaal aan zou moeten pakken. Ik vind het best heftig klinken dat je het niet fijn vindt als MrMo aan je buik zit! :o Dat soort dingen moet je eigenlijk echt los van elkaar kunnen zien.
Ik herken wel wat Mo zegt. Mijn buik is mijn issue, en tijdens seks schiet altijd wel even een fractie van een seconde door m'n hoofd "shit, ik hoop dat 'ie te veel naar m'n buik kijkt" ofzo :@
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:28:23 #53
236335 neen
schone schijn
pi_85150181
Oh, universiteiten enzo :')
Ik voel me dan altijd zo'n loser he met m'n trial & error schoolcarriere die er nog lang niet opzit als ik hem uberhaupt ooit al ga voltooien :')
het lijkt niet wat het is
pi_85150283
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:26 schreef Merel het volgende:

Weet je, soms vind ik het wel jammer dat ik al sinds m'n jeugd ingeprent heb gekregen dat ik zou gaan studeren en dan een goede baan zou krijgen. Ik was slim, dus niemand heeft ooit bij de mogelijkheid stilgestaan dat ik misschien wel geen gymnasium moest gaan doen, maar dat ik ook best naar een beroepsopleiding gekunt had om bijvoorbeeld kapster te worden. Wie weet was ik daar ook wel heel gelukkig van geworden. Want die baan van mij in dat mooie kantoor is ook niet alles hoor. De dingen die je opmerkt over kantoorwerk zijn allemaal uiterlijkheden. Het gaat niet om de omgeving, maar wat je in die omgeving doet.

Dat ja. Ik weet zeker vermoed ( :P ) dat ik ook erg gelukkig was geworden met een enigzins creatieve baan waarbij ik liefst ook nog mijn handen moest gebruiken. Iets met reclame, cateraar, bloemist, als er maar een fysiek eindproduct uit zou komen. Dat mis ik nu wel een beetje. Maar dat voelde eigenlijk nooit als een optie.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:36:19 #55
331 Merel
Be here now.
pi_85150438
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:31 schreef Sts het volgende:

Dat ja. Ik weet zeker dat ik ook erg gelukkig was geworden met een enigzins creatieve baan waarbij ik liefst ook nog mijn handen moest gebruiken. Iets met reclame, cateraar, bloemist, als er maar een fysiek eindproduct uit zou komen. Dat mis ik nu wel een beetje. Maar dat voelde eigenlijk nooit als een optie.
Zonde hè? Het lijkt alsof de wereld voor je open ligt, maar eigenlijk stippelt je omgeving al van jongs af aan een opleidings- of carrièrepad voor je uit. Ik was slim, dus ik ging universiteit doen. Wist ik veel dat het ook anders kon!

Grafische vormgeving, daar zou ik nog eens wat mee willen doen O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85150485
Ik had tijdens mijn bachelor ook zo'n fase dat ik het liefst wilde stoppen met studeren en gewoon kok worden ofzo. En nu ik een bètastudie doe denk ik regelmatig "had ik niet toch geschiedenis moeten gaan studeren". Maar goed, uiteindelijk hoef je ook niet alles wat je leuk vindt in je werk te vinden. Ik kan bijvoorbeeld in mijn vrije tijd koken en geschiedenisboeken lezen. Als je qua werk maar iets doet wat je jaren vol kunt houden.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:45:41 #57
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85150753
Als ik naar mijn ouders e.o. had geluisterd dan had ik de landbouwschool in Drachten gedaan, want Drachten was al 15 km ver dus Leeuwarden of Groningen was voor hun geen optie.

Gelukkig ben ik dwars :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:47:09 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85150793
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ik naar mijn ouders e.o. had geluisterd dan had ik de landbouwschool in Drachten gedaan, want Drachten was al 15 km ver dus Leeuwarden of Groningen was voor hun geen optie.

Gelukkig ben ik dwars :D
Dan had je miss wel met m'n neef op school gezeten, want die zat daar ook en iss volgens mij ongeveer net zo oud als jij :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85150956
Ik ben na een jaar werk 2 jaar ertussenuit gegaan voor een master & vakantie en weet nu nog niet wat ik wil. Het gras aan de overkant is altijd groener. Succes met kiezen PF!
pi_85151084
Als het zou kunnen, zou ik voor altijd blijven studeren! O+ Paar weken geleden wilde ik opeens geneeskunde studeren. En zo zijn er al redelijk wat meer studies voorbij gekomen. Maarja, stoppen met mn huidige studie is ook niet echt een optie. Het is net als bij vriendjes, zodra ik ergens aan begin, stop ik het ook niet zomaar :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85151111
Hoi!
Studietwijfels, kan erover meepraten, doe ik nu niet, want ik ben pasta met tuinerwten, mozarella en chorizo aan het maken :9 en ik word niet blij van eraan denken dat het niet zo gaat als ik wil :')
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:08:42 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85151565
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:22 schreef kwakz0r het volgende:

PF: met academische opleidingen is t vaak zo dat je er állerlei kanten mee uit kunt. mensen die een geesteswetenschappen/letterenstudie doen gaan vaak beleidsfuncties in (onderzoeken en adviezen schrijven) maar ook managementtraineeships enzo...
:Y :W *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85151645
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:40 schreef Laureline het volgende:
En op alle paneeldeuren verlijmde hardboardplaten met drie lagen roze lakverf _O_
Het leek wel alsof ze de complete Mevrouw Knapt Het Op hadden uitgevoerd in het huis.
Wehehe :P .

Ik had ergens anders deze voor jou achtergelaten:
quote:
Dan kijk ik wanhopig, zeg ik dat ik een kalfje gekregen heb en niks van kalveren weet en dan gaan ze met me doornemen wat ik zoal nodig heb en kopieren ze een en ander uit het handboek Hoe moet ik met mijn kalf.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85151759
Oh, en over studeren en later groot & succesvol worden, ik heb het wel eens vaker gezegd maar ik zal me nog eens herhalen: ik ben na 2 maanden studeren verder gewoon geflopt, 5 jaar lang mezelf een stuk in de kraag gezopen, daarna ergens een suf baantje opgeduikeld en toch nog best aardig terecht gekomen.

Kan je zoiets niet een keer proberen, Pief?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85151772
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef Perruche het volgende:
Ik ben na een jaar werk 2 jaar ertussenuit gegaan voor een master & vakantie en weet nu nog niet wat ik wil. Het gras aan de overkant is altijd groener. Succes met kiezen PF!
Jij hébt gras :')
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:14:43 #66
331 Merel
Be here now.
pi_85151857
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:01 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O - beker yoghurt met aardbeien
L - tomatengroentesoep, bruine boterham met Old Amsterdam, bruine boterham met filet americain met een gekookt eitje, witte boterham met pure hagelslag, glas melk
T - beker vivit, 2 pruimen, 1 banaan
S - uur fietsen
D - nog geeeeeen idee

en er kwam nog als T een zakje snack-a-jacks bij en het D was volkorenspaghetti met heel veel cherrytomaatjes en knof en kappertje en basilicum en wat citroensap :9
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:22:27 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85152161
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:12 schreef sigme het volgende:
Oh, en over studeren en later groot & succesvol worden, ik heb het wel eens vaker gezegd maar ik zal me nog eens herhalen: ik ben na 2 maanden studeren verder gewoon geflopt, 5 jaar lang mezelf een stuk in de kraag gezopen, daarna ergens een suf baantje opgeduikeld en toch nog best aardig terecht gekomen.

Kan je zoiets niet een keer proberen, Pief?
Dat zou ik P.F. niet per se willen aanraden :+.

X_M: maar jij doet wel iets wat aansluit bij je studie. Dat kunnen niet veel letterenstudenten zeggen volgens mij.
Ik kan ook wel een beleidsachtig iets doen, maar ik weet niet of dat wel wat voor mij is. Ik heb bijvoorbeeld een grote hekel aan vergaderen :'). Er wordt zoveel afgezeverd bij vergaderingen. "Kom eens to the point!" denk ik altijd :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:24:57 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85152264
Klopt Vik, ik heb ook gewoon een portie geluk gehad. Vacature gespot en wel op originele manier gesolliciteerd :). Maar er wordt heel veel vergaderd bij ons. Teveel.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85152851
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:22 schreef Viking84 het volgende:

Ik heb bijvoorbeeld een grote hekel aan vergaderen :'). Er wordt zoveel afgezeverd bij vergaderingen. "Kom eens to the point!" denk ik altijd :P.
Hear hear!

De meeste mensen horen zichzelf veel te graag praten. Meestal herhaalt men alleen wat een ander al heeft gezegd, maar dan in net iets andere bewoordingen :')

En nog erger: de mensen die dan vervolgens heel enthousiast knikken alsof er net iets vernieuwends is gezegd :') :')
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:40:33 #70
236335 neen
schone schijn
pi_85152946
Ik snap je wel PF wat betreft treurig (of minder blij, laten we toch positief blijven :') ) worden van je studiecarriere bij mij is het ook echt kut, ik dacht net dat je wel makelaar kan worden maar dat is misschien ook wel kut nou ja ik ga eten koken.

In de winkel zei net iemand tegen mij dat ik niet zo chagrijnig moest kijken, ze had gelijk maar ik keek gewoon boos terug jweetzelluf.
pi_85152972
Kantoorkuiperijen :D.

Ik vind kantoor enorm opgeknapt nadat ik ben overgestapt op de ICT. Daarin zitten relatief weinig leuteraars en weinig zeikwijven. Wel vrouwen, geen geitige kippen.
pi_85153090
Neen is zo droog dat ie hygroscopisch is.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:45:31 #73
236335 neen
schone schijn
pi_85153168
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef sigme het volgende:
Neen is zo droog dat ie hygroscopisch is.
Dat woord is zelfs te moeilijk voor de gratis online versie van vandale.nl
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:45:57 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85153191
Nou, mannen zijn volgens mij nog erger... mén wat zijn dat zeurhanen zeg! Elk pijntje wordt iig met mij besproken :')
Wij doen zo ongeveer: 100 man vs. 4 vrouw :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:47:07 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85153237
Ja maar kerels en fysiek ongemak :')!!! Dat is echt dra-ma-tisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')