nee, alleen bij masters volgens mij... maar tot 1 oktober kun je vaak nog wel inschrijven hoor, dan moet je alleen dingen in gaan halen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind lezen echt heerlijk. Zelfs hele saaie dingen (tenzij ik alles moet onthouden maar dat is meestal niet zo bij talen?) Dus misschien wel een optie.. Is er bij de universiteit ook februari instroom?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:35 schreef Laureline het volgende:
God, wat haat ik met intense haat de 2 homo's die voor ons in dit huis woonden. ALLES was werkelijk roze!!!Vloeren, muren, plafonds, houtwerk, deurklinken, you name it...
Na vijf jaar ben ik nog bezig de sporen uit te wissen.
Weet je, soms vind ik het wel jammer dat ik al sinds m'n jeugd ingeprent heb gekregen dat ik zou gaan studeren en dan een goede baan zou krijgen. Ik was slim, dus niemand heeft ooit bij de mogelijkheid stilgestaan dat ik misschien wel geen gymnasium moest gaan doen, maar dat ik ook best naar een beroepsopleiding gekunt had om bijvoorbeeld kapster te worden. Wie weet was ik daar ook wel heel gelukkig van geworden. Want die baan van mij in dat mooie kantoor is ook niet alles hoor. De dingen die je opmerkt over kantoorwerk zijn allemaal uiterlijkheden. Het gaat niet om de omgeving, maar wat je in die omgeving doet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:52 schreef P.F. het volgende:
Ja iedereen ziet mij als kapster oid. Leuk
Ik herken wel wat Mo zegt. Mijn buik is mijn issue, en tijdens seks schiet altijd wel even een fractie van een seconde door m'n hoofd "shit, ik hoop dat 'ie te veel naar m'n buik kijkt" ofzoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net bijgelezen en nu ben ik het meeste weer kwijtmaar iig een aai voor Mo.... goed dat je zo vastberaden bent om gezond te gaan eten en sporten, maar ik denk wel dat je misschien ook de onderliggende kwaal aan zou moeten pakken. Ik vind het best heftig klinken dat je het niet fijn vindt als MrMo aan je buik zit!
Dat soort dingen moet je eigenlijk echt los van elkaar kunnen zien.
Dat ja. Ik weet zeker vermoed (quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:26 schreef Merel het volgende:
Weet je, soms vind ik het wel jammer dat ik al sinds m'n jeugd ingeprent heb gekregen dat ik zou gaan studeren en dan een goede baan zou krijgen. Ik was slim, dus niemand heeft ooit bij de mogelijkheid stilgestaan dat ik misschien wel geen gymnasium moest gaan doen, maar dat ik ook best naar een beroepsopleiding gekunt had om bijvoorbeeld kapster te worden. Wie weet was ik daar ook wel heel gelukkig van geworden. Want die baan van mij in dat mooie kantoor is ook niet alles hoor. De dingen die je opmerkt over kantoorwerk zijn allemaal uiterlijkheden. Het gaat niet om de omgeving, maar wat je in die omgeving doet.
Zonde hè? Het lijkt alsof de wereld voor je open ligt, maar eigenlijk stippelt je omgeving al van jongs af aan een opleidings- of carrièrepad voor je uit. Ik was slim, dus ik ging universiteit doen. Wist ik veel dat het ook anders kon!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:31 schreef Sts het volgende:
Dat ja. Ik weet zeker dat ik ook erg gelukkig was geworden met een enigzins creatieve baan waarbij ik liefst ook nog mijn handen moest gebruiken. Iets met reclame, cateraar, bloemist, als er maar een fysiek eindproduct uit zou komen. Dat mis ik nu wel een beetje. Maar dat voelde eigenlijk nooit als een optie.
Dan had je miss wel met m'n neef op school gezeten, want die zat daar ook en iss volgens mij ongeveer net zo oud als jijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ik naar mijn ouders e.o. had geluisterd dan had ik de landbouwschool in Drachten gedaan, want Drachten was al 15 km ver dus Leeuwarden of Groningen was voor hun geen optie.
Gelukkig ben ik dwars
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:22 schreef kwakz0r het volgende:
PF: met academische opleidingen is t vaak zo dat je er állerlei kanten mee uit kunt. mensen die een geesteswetenschappen/letterenstudie doen gaan vaak beleidsfuncties in (onderzoeken en adviezen schrijven) maar ook managementtraineeships enzo...
Wehehequote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:40 schreef Laureline het volgende:
En op alle paneeldeuren verlijmde hardboardplaten met drie lagen roze lakverf![]()
Het leek wel alsof ze de complete Mevrouw Knapt Het Op hadden uitgevoerd in het huis.
quote:Dan kijk ik wanhopig, zeg ik dat ik een kalfje gekregen heb en niks van kalveren weet en dan gaan ze met me doornemen wat ik zoal nodig heb en kopieren ze een en ander uit het handboek Hoe moet ik met mijn kalf.
Jij hébt grasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef Perruche het volgende:
Ik ben na een jaar werk 2 jaar ertussenuit gegaan voor een master & vakantie en weet nu nog niet wat ik wil. Het gras aan de overkant is altijd groener. Succes met kiezen PF!
en er kwam nog als T een zakje snack-a-jacks bij en het D was volkorenspaghetti met heel veel cherrytomaatjes en knof en kappertje en basilicum en wat citroensapquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:01 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O - beker yoghurt met aardbeien
L - tomatengroentesoep, bruine boterham met Old Amsterdam, bruine boterham met filet americain met een gekookt eitje, witte boterham met pure hagelslag, glas melk
T - beker vivit, 2 pruimen, 1 banaan
S - uur fietsen
D - nog geeeeeen idee
Dat zou ik P.F. niet per se willen aanradenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:12 schreef sigme het volgende:
Oh, en over studeren en later groot & succesvol worden, ik heb het wel eens vaker gezegd maar ik zal me nog eens herhalen: ik ben na 2 maanden studeren verder gewoon geflopt, 5 jaar lang mezelf een stuk in de kraag gezopen, daarna ergens een suf baantje opgeduikeld en toch nog best aardig terecht gekomen.
Kan je zoiets niet een keer proberen, Pief?
Hear hear!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld een grote hekel aan vergaderen. Er wordt zoveel afgezeverd bij vergaderingen. "Kom eens to the point!" denk ik altijd
.
Dat woord is zelfs te moeilijk voor de gratis online versie van vandale.nlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef sigme het volgende:
Neen is zo droog dat ie hygroscopisch is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |