abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85176534
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:11 schreef anna82 het volgende:

Verder, ik zou best wat meer skinny willen zijn, maar ik draw the line bij mijn handen kunnen vouwen om mijn eigen taille!

Doet me trouwens denken aan een klasgenootje op de basisschool
Haar moeder controleerde op die manier of ze niet te dik werd
pi_85176595
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:12 schreef loveli het volgende:
Box staat open..
Ja, dat dus :+
Ja doei.
pi_85176675
Ja ik probeerde net een PM te sturen en toen besloot Fok me opeens uit te loggen en hele verhaal weg. Dus komt eraan.
pi_85176679
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
MF jij eigenlijk nog veel _aurum_? Of alleen UC? :+
Alleen UC. Ik reed vroeger wel met andere groepjes en hing daarmee rond (uitgaan/verjaardagen etc). Maar dat doe ik niet meer, die oude groep is uitelkaar geklapt omdat er mensen vreemdgingen met elkaar (Is een scheiding uit voortgekomen :X) , verschillende rijstijlen en d'r werd geluld als een malle :{w

oh en ik heb geen motor meer O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85176685
Ik vond up in the air ook een prima film!! En er is ook nog plaats in mijn PMbox :*

Lijstjes

Die van gisteren:
O: (om half zeven vanochtend!): optimel vla/yoghurt en albran Fruit 'n fibre
T: stuk mango en wat kersen vergeten
L: gehaktballetjes met sla ketchup
S: kijken of ik kan rennen dat ging nog niet.
T: wodka, chips
D: 2 drumsticks met sperzieboontjes snijboontjes. Citroendropijs.
T: 5 kersenbonbons :@

Vandaag:

O: gekookt eitje
L: 2 crackers filet americain, stukjes koude kip
T: vla/yoghurt met mango
S: weer proberen te hardlopen
T: wodka, chips
D: gebakken rijst met snijboontjes en wat kruiden en daarbij wat gourmetvleesjes die ik uit de vriezer heb getrokken. Citroenijsje.

[ Bericht 3% gewijzigd door conleche op 12-08-2010 10:32:08 ]
pi_85176696
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:17 schreef Sarabi het volgende:
Doet me trouwens denken aan een klasgenootje op de basisschool
Haar moeder controleerde op die manier of ze niet te dik werd
echt wth :X

Ik zou mijn moeder schreeuwen denk ik :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85176711
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:23 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

echt wth :X

Ik zou mijn moeder schreeuwen denk ik :+
Ja....geen verrassing dat die dochter nu geen contact meer wil met moeder
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:24:46 #283
236335 neen
schone schijn
pi_85176725
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

:Y
Ik heb een Vitesse clubcard :@
het lijkt niet wat het is
pi_85176758
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Alleen UC. Ik reed vroeger wel met andere groepjes en hing daarmee rond (uitgaan/verjaardagen etc). Maar dat doe ik niet meer, die oude groep is uitelkaar geklapt omdat er mensen vreemdgingen met elkaar (Is een scheiding uit voortgekomen :X) , verschillende rijstijlen en d'r werd geluld als een malle :{w

oh en ik heb geen motor meer O-)
hm die scheiding, is dat die steen? :o

en geen motor meer? :o ;( huuuu!

Ik MF ook eigenlijk nog zelden... Het groepje (Vrijgezellentopic) is een beetje uit elkaar gevallen en inmiddels waren we / was ik te weinig op MF om me in nieuw gevormde groepjes thuis te gaan voelen (Brikkers bijvoorbeeld). Heb nog wel m'n Gelderland Toerderstopic met wat leuke mensen, maar verder... :N FOK! staat hier toch (weer) op 1, vooral met al deze lieve slankies en natuurlijk mijn School en Studie forum :9
Ja doei.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:28:09 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85176831
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Gewoon doen! Die taal komt wel en dit zijn wel geweldig leuke dingen om te doen. :) Al is het maar voor een jaartje. De ervaring vergeet je nooit meer!
True :). Maar ik ben niet zo'n avonturier als jij en ik leer iets minder gemakkelijk een taal dan horende mensen (moet de woorden eerst geschreven zien staan enzo).

Maar wie weet, ooit :). Voor een jaartje ofzo zou het iig wel te overzien zijn.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 12 augustus 2010 @ 10:28:21 #286
70532 loveli
N
pi_85176834
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik MF ook eigenlijk nog zelden... Het groepje (Vrijgezellentopic) is een beetje uit elkaar gevallen en inmiddels waren we / was ik te weinig op MF om me in nieuw gevormde groepjes thuis te gaan voelen (Brikkers bijvoorbeeld). Heb nog wel m'n Gelderland Toerderstopic met wat leuke mensen, maar verder... :N FOK! staat hier toch (weer) op 1, vooral met al deze lieve slankies en natuurlijk mijn School en Studie forum :9
En wat deed jij daar?
crap in = crap out
pi_85176916
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef motorbloempje het volgende:

Nee joh, niet steen, dat was een groepje uit de regio Rdam. De UC'ers zijn allemaal O+ Maar je moet ze wel kennen O-)

Hij had een grote onderhoudsbeurt nodig, ik reed amper en we gingen trouwen, dus ik moest prioriteiten stellen. Later als we wat meer geld hebben dan ga ik wel verzinnen wat voor soort motor ik wil.

Enduro lijkt me tof, ik kom alleen niet met mijn voeten bij de grond :'(
pi_85176953
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:28 schreef loveli het volgende:

[..]

En wat deed jij daar?
Vrijgezel zijn ^O^
Ja doei.
pi_85176967
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

True :). Maar ik ben niet zo'n avonturier als jij en ik leer iets minder gemakkelijk een taal dan horende mensen (moet de woorden eerst geschreven zien staan enzo).

Ik heb best spijt dat ik het tijdens/vlak na mijn studie nooit gedaan heb. Dus voor jou is het nu wel een goed moment om het te doen! :Y Of in ieder geval serieus te overwegen :)
pi_85177465
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ach, ik ga ook op vakantie naar landen waarvan ik de taal niet spreek. :P
Maar afijn, het is hartstikke eng. Vind ik ook altijd. Vraag me dan ook altijd de 2 dagen voordat ik wegga heel heftig af waarom ik ook alweer zo nodig naar een ver land wilde waarvan ik de taal niet spreek. :D
En toch lossen die problemen zichzelf ook wel weer op.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:51:54 #291
236335 neen
schone schijn
pi_85177526
Communiceren is ook veel makkelijker dan een taal spreken, (voor op een vakantie dan, daar ga je niet helemaal een taal voor leren, als je een taal wel spreekt is dat natuurlijk makkelijker :P ) ik vind het ook altijd wel leuk als andere mensen met handen en voeten iets duidelijk proberen te maken. Het duurt vaak wat langer maar het is wel leuk O+ en het lukt ook altijd wel.
het lijkt niet wat het is
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:52:06 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85177531
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ach, ik ga ook op vakantie naar landen waarvan ik de taal niet spreek. :P
Maar afijn, het is hartstikke eng. Vind ik ook altijd. Vraag me dan ook altijd de 2 dagen voordat ik wegga heel heftig af waarom ik ook alweer zo nodig naar een ver land wilde waarvan ik de taal niet spreek. :D
En toch lossen die problemen zichzelf ook wel weer op.
Er is wel een groot verschil tussen 'op vakantie gaan naar' en er een tijdje wonen :P. Ik zou ook nog wel op vakantie gaan naar landen waarvan ik de taal niet spreek. Jij hebt echt een indrukwekkend reis-CV.

* Viking84 is jaloers.
Niet meer actief op Fok!
pi_85177622
lang leve aanwijsboekjes :D

Ja doei.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:56:31 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85177681
Als je die bruine aanwijst krijg je een zwartgeblakerde boterham uit de toaster :').

Mijn vader wilde een keer een telefoonkaart met 50 tikken kopen (toen belde je nog met tikken vanuit een buitenlandse telefooncel, weet niet precies hoe het werkt) en toen kreeg 'ie 50 telefoonkaarten :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85177698
nou, dit is niet het aanwijsboekje dat ik bedoel/heb :') maar je snapt 't idee :+
Ja doei.
pi_85177712
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Er is wel een groot verschil tussen 'op vakantie gaan naar' en er een tijdje wonen :P. Ik zou ook nog wel op vakantie gaan naar landen waarvan ik de taal niet spreek. Jij hebt echt een indrukwekkend reis-CV.

* Viking84 is jaloers.
Dat zei pas een 20 jarige ook tegen me in Bulgarije. En toen dacht ik "wacht maar tot jij net zo oud bent als ik" en daar dacht ik gelijk weer achter aan "help, ik klink als een bejaarde!". :D

Het leuke van ergens wonen is ook wel weer dat je veel meer een routine kunt ontwikkelen. En vrienden kunt maken. En je ergens thuis kunt gaan voelen.
Met dat gerondreis van mij gebeurt dat niet echt.
Doe wat je niet durft.
pi_85177754

Bedoel je deze MoBlo?
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 12 augustus 2010 @ 11:20:56 #298
70532 loveli
N
pi_85178467