abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:59:49 #251
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_85174706
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Up in the air! Best vermakelijk.

Ik ga nu voor de derde dag op rij van half 10 tot 6 werken. Het is net een echte baan! :o.
Ja, die hebben we in de bioscoop gezien!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk ze!
The love you take is equal to the love you make.
pi_85174804
Morning! Hier niets geen blauwe lucht. Ben door jullie Regina Spektor aan het luisteren, sommige ledjes zijn wel leuk maar denk da ik het wat vaker moet horen voor ik het echt vet vind.

Verder had vriendje gisteren een breakdown omdat er 6 euro te weinig is overgemaakt va zijn salaris en ik vond dat 'ie niet zo moest zeuren, het is maar 6 euro en misschien kan je het wel gewoon oplossen enzo.En nu willie weg uit NL en ik heb daar helemaal geen zin in, vooral niet omdat het niet zo goed gaat tussen ons. En ik zit hier net weer een beetje op de rails qua vrienden en activiteiten enzo. Buh.

Maar verder is alles goed *O*
pi_85174827
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was in slaap gevallen tijdens Up in the Air :@
pi_85175110
Goedemorgen. :)

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:35 schreef Laureline het volgende:
God, wat haat ik met intense haat de 2 homo's die voor ons in dit huis woonden. ALLES was werkelijk roze!!! :o Vloeren, muren, plafonds, houtwerk, deurklinken, you name it... :'( Na vijf jaar ben ik nog bezig de sporen uit te wissen.
Was bij mijn huisje ook. :o
Inmiddels is al het roze weg, ook van de radiatoren.

Goed gedaan Vik! ^O^
pi_85175223
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:05 schreef Perruche het volgende:
Morning! Hier niets geen blauwe lucht. Ben door jullie Regina Spektor aan het luisteren, sommige ledjes zijn wel leuk maar denk da ik het wat vaker moet horen voor ik het echt vet vind.

Verder had vriendje gisteren een breakdown omdat er 6 euro te weinig is overgemaakt va zijn salaris en ik vond dat 'ie niet zo moest zeuren, het is maar 6 euro en misschien kan je het wel gewoon oplossen enzo.En nu willie weg uit NL en ik heb daar helemaal geen zin in, vooral niet omdat het niet zo goed gaat tussen ons. En ik zit hier net weer een beetje op de rails qua vrienden en activiteiten enzo. Buh.

Maar verder is alles goed *O*
awh -O- da's beetje zuur... is voor hem ook wel wennen hier denk ik, maar ik hoop dat hij wat relaxter wordt naarmate hij meer 'inburgert' :*
Ja doei.
pi_85175277
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

awh -O- da's beetje zuur... is voor hem ook wel wennen hier denk ik, maar ik hoop dat hij wat relaxter wordt naarmate hij meer 'inburgert' :*
Njah.. Dat denk ik ook steeds, maar volgens mij wil 'ie niet meer inburgeren. Hij werkt ook niet altijd heel erg mee, zeg maar :P (meestal wel hoor, en ik onderschat zijn situatie misschien, maar toch... ik wil niet weg uit dit kikkerlandje voorlopig...!)
pi_85175375
http://www.popeater.com/2(...)rlds-thinnest-waist/

ach je komt er wel weer mee in het nieuws, een slanke taille is mooi maar dit vind ik echt niet meer mooi
pi_85175533
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:31 schreef Sarabi het volgende:
http://www.popeater.com/2(...)rlds-thinnest-waist/

ach je komt er wel weer mee in het nieuws, een slanke taille is mooi maar dit vind ik echt niet meer mooi
ik vond een van de comments wel goed: die ging erover dat vrouwen van élke maat mooi gevonden moeten kunnen worden. pro plus-size betekent niet anti-kleine maat. dit meisje zag er niet uit alsof ze zich uithongerde (qua gezicht enzo), en waarschijnlijk is ze gewoon echt extreem lang en dun gebouwd. Ze had wel een leuk quirky hoofd vond ik. Anders mooi zeg maar...
Kwak
pi_85175562
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vond een van de comments wel goed: die ging erover dat vrouwen van élke maat mooi gevonden moeten kunnen worden. pro plus-size betekent niet anti-kleine maat. dit meisje zag er niet uit alsof ze zich uithongerde (qua gezicht enzo), en waarschijnlijk is ze gewoon echt extreem lang en dun gebouwd. Ze had wel een leuk quirky hoofd vond ik. Anders mooi zeg maar...
Vanaf haar heupen vind ik haar niet mooi en dat komt dan misschien door mijn persoonlijke smaak maar vind het te dun.
pi_85175665
ik vond haar figuur ook niet zo mooi. maar dat vind ik mijn figuur ook niet. maar ik vond het, zoals ze daar stond en haar uitstraling, wel een leuk/mooi meisje.

mijn smaak is denk ik niet heel anders dan die van jou ;) tits and ass *O*
Kwak
pi_85175672
schopt zichzelf weer aan t werk *hop*
Kwak
pi_85175685
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:42 schreef kwakz0r het volgende:
ik vond haar figuur ook niet zo mooi. maar dat vind ik mijn figuur ook niet. maar ik vond het, zoals ze daar stond en haar uitstraling, wel een leuk/mooi meisje.

mijn smaak is denk ik niet heel anders dan die van jou ;) tits and ass *O*
Echt wel O+
Ook al werd ik wel even heel blij met mijn lichaam toen ik dit meisje zag :@
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:48:28 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85175779
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Up in the air! Best vermakelijk.

Dat vond ik echt een fantastische film!

SPOILER
Ik ga zo eens douchen en dan naar m'n ouders. En dan eis ik dat we 'frietjes van 't Hoekje' ( :') ) gaan eten, want we hebben iets te vieren ^O^. En als het even kan, moet m'n zus ook mee eten met de kids :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:48:55 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85175792
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

SPOILER
Werk ze!
Hahahaha, jouw spoiler. Zie de mijne :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85175912
edit embedden mag niet :')
ik vond dit liedje al zo lief maar in het spaans issie nog leuker O+
pi_85176033
Lijstje:

O: thee met een grote bak kwark (350 gram ofzo)
T: knackebrodje met kaas
L: 'iets met avocado'
T: restje kwark
S: fietsen
D: uit eten
T: biertje bij de film
Ja doei.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:58:51 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85176037
Ik krijg net deze mail:

quote:
Sinds enkele jaren geef ik in Bordeaux Nederlands op een zogenaamde NTC-school, dat wil zeggen een school in het buitenland waar les wordt gegeven in de Nederlandse Taal en Cultuur.
Oh, dat lijkt me stiekem zo gaaf. Gewoon in Frankrijk wonen en werken! O+. Moet ik wel eerst wat aan m'n Frans doen :'). Ik kom ook regelmatig vacatures tegen op NTC-scholen in Azië, maar dat gaat me net iets te ver :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85176236
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg net deze mail:
[..]

Oh, dat lijkt me stiekem zo gaaf. Gewoon in Frankrijk wonen en werken! O+. Moet ik wel eerst wat aan m'n Frans doen :'). Ik kom ook regelmatig vacatures tegen op NTC-scholen in Azië, maar dat gaat me net iets te ver :P.
Gewoon doen! Die taal komt wel en dit zijn wel geweldig leuke dingen om te doen. :) Al is het maar voor een jaartje. De ervaring vergeet je nooit meer!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_85176258
):O

[ Bericht 58% gewijzigd door shinydiscoball op 12-08-2010 10:24:20 ]
pi_85176297
wut is't? :* :W
Ja doei.
pi_85176340
mogguh!

Lijstje:

O: Havermout, rozijntjes en kaneel
T: eiwitshake
L: bloemkool, gehakt en misschien wat roggebrood
T: ? / sporten
D: ?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85176361
Komt u maar hoor Shiny!

En 500 days of Summer vond ik O+ en mijn vriendje ook en dat is heel opmerkelijk!

Verder, ik zou best wat meer skinny willen zijn, maar ik draw the line bij mijn handen kunnen vouwen om mijn eigen taille!

Goedemorgen!
  Vis een optie? donderdag 12 augustus 2010 @ 10:12:39 #273
70532 loveli
N
pi_85176395
Box staat open..
crap in = crap out
pi_85176409
MF jij eigenlijk nog veel _aurum_? Of alleen UC? :+
Ja doei.
pi_85176473
quote: