Inderdaad want zulke mensen moeten ook wel eens naar het toiletquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Het kost heel veel geld om zo'n gehandicapten wc te onderhouden hoor!
Ja... dus?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
sunny beach was 5 jaar geleden leuk , nu is het vol met hollanders
quote:
Ap heeft een jas van G-star en een fiets met drie versnellingenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:31 schreef Semmm het volgende:
[..]
Inderdaad want zulke mensen moeten ook wel eens naar het toilet
Ik heb een jas van Chasin' en een fiets met drie versnellingen. En dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:26 schreef ukga het volgende:
[..]
Ap heeft een jas van G-star en een fiets met drie versnellingen
bron?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:14 schreef Victim_of_a_foolish_heart het volgende:
Ben je genaaid.
Die een euro ben je niet verplict om te betalen.
Het is zo geregeld namelijk dat horeca ondernemingen een toilet moeten hebben, deze voor publiek toegankelijk moet zijn EN gratis is.
Eerst levens behoefte is een bedrijf verplicht om aan te voldoen , tot op zekere hoogte.
Hier valt het aanwezig en beschikbaar zijn van een toilet, en een glaasje water bijvoorbeeld onder.
volgende keer dus gewoon zeggen opneuken met je euro en laat me pissen.
OF gewoon niet zo gierig zijn en die Fokking euro betalen.
Hoezo, heb je er eentje moeten aanleggen in je huis AP?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:29 schreef AdvancedPower het volgende:
Het kost heel veel geld om zo'n gehandicapten wc te onderhouden hoor!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb dit topic gereport bij de FBI vanwege wildplassen.
lueken plaatjenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |