Ja maar het is ook gewoon niet lekker om te eten als er gerookt wordt, siewosie niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen het verbod in cafe's en discotheken.
Maar wat ben ik blij dat er niet meer in restaurants gerookt mag worden
Ja, ik ben te ziek om iets te bedenkenquote:
Nee Rauzer had toch die lapo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik ben te ziek om iets te bedenken
*Misschien moet ik maar naar zo'n kamp in Spanje, of Americaaaa*
GOD ZAL JE GENEZEN!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja?quote:
In Spanje maken ze homo's dood.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In Spanje maken ze homo's dood.
Je had het geedit stond er eerst niet bij.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die je blijkbaar niet gelezen hebt dus.
ALLAH IS BARMHARTIG!quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik de enige die niet rookt van de TALlers??
Wie roken hier allemaal?
BONG en Chowi weet ik... En Kally geloof ik?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:16 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoi! ik was op vakantie dus nu moet ik uitzendigen inhalen.
Welkom terug in de TAL SCquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:16 schreef egeltje1985 het volgende:
En wie ben jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Hoe was het? Waar was je geweest?
Ajaxquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Op retecool zal men de opzettelijke fipo zelden tegenkomen en wanneer het dan wel voorkomt is deze vaak voortgebracht door een nieuweling of een trol.
Trol ..
Welkom terugquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:16 schreef egeltje1985 het volgende:
Denemarken, rondje met de auto samen met mn vriend. Kamperen. Auto geleend van zijn ouders. Erg leuk. Kopenhagen was tof. Alleen is het wel duur allemaal daar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Hoe was het? Waar was je geweest?
Ja ik wist eerst ook niet dat Patrique aan het LaPo-hunten was.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je had het geedit stond er eerst niet bij.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Denemarken, rondje met de auto samen met mn vriend. Kamperen. Auto geleend van zijn ouders. Erg leuk. Kopenhagen was tof. Alleen is het wel duur allemaal daar.
Vetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Denemarken, rondje met de auto samen met mn vriend. Kamperen. Auto geleend van zijn ouders. Erg leuk. Kopenhagen was tof. Alleen is het wel duur allemaal daar.
Waarom kan henk zijn rijbewijs niet halen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Prettig kennis te maken, het is I, egel.
Ja, een biertje op een terras is al gauw 5 a 6 euro omgerekend.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
VetNet zoals MissyBitch. Ja duur is het in die noorderlanden altijd.
De oude lapo-snoeper dat ie is!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik wist eerst ook niet dat Patrique aan het LaPo-hunten was.
Hmz. Ik snap je niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom kan henk zijn rijbewijs niet halen?
Hahaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik wist eerst ook niet dat Patrique aan het LaPo-hunten was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:21 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom neuken nijlpaarden altijd in het water? Die weet je niet hea???!!![]()
![]()
![]()
haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
Soms zie ik dat de knop "Volg topic" niet op de juiste plek staat:
[ afbeelding ]
Hebben jullie dit ook weleens?
HAHA FAAL! Waar is die roze quote knop voor?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, want ik heb de nieuwe layout.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb de nieuwe layout.
Das quickquote, meteen quoten in het venstertje onderaan de pagina. De enige manier van quoten die blijft bestaan trouwens.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
HAHA FAAL! Waar is die roze quote knop voor?
Zit dat Egeltje op je UI nou te masturberen met een hartje?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Okej, dan zal het wel aan IE7 liggenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Das quickquote, meteen quoten in het venstertje onderaan de pagina. De enige manier van quoten die blijft bestaan trouwens.
Ohquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Das quickquote, meteen quoten in het venstertje onderaan de pagina. De enige manier van quoten die blijft bestaan trouwens.
quote:
Ja, dat wordt vaker gevraagd. Maar hij is gewoon aan het zwaaien met dat hartje hoor. Denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zit dat Egeltje op je UI nou te masturberen met een hartje?
Nieuwe lay-out is niet helemaal ie-proof andersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Okej, dan zal het wel aan IE7 liggenNieuwe layout zal ws. wel weer goed werken hoop ik
De meeste codes ken je toch wel uit je hoofd?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder.Wat ik zo fokking irritant vond in die nieuwe lay out is dat je smilies eerst moet uitklappen.
Ja!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:22 schreef BONG4002 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik wilde vragen hoe jullie aan de nieuwe layout komen.... maar ik zie het alquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou nee zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nieuwe lay-out is niet helemaal ie-proof anders
[..]
De meeste codes ken je toch wel uit je hoofd?
Ik denk gewoon dat het een vies egeltje is!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt vaker gevraagd. Maar hij is gewoon aan het zwaaien met dat hartje hoor. Denk ik.
Nee joh, ik ben een heel net egeltje!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat het een vies egeltje is!
quote:
Ik gebruik het amper, alleen als ik een code echt niet weetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee zo erg is het nu ook weer niet.En het is gewoon makkelijker.
quote:
Ik heb voor noodgevallen FF, maar blijf in principe IE gebruiken, wat ik ten tijde van de preview periode heb gezien zie je alleen de afgeronde hoeken niet, maar voor de rest leek hij goed te functioneren verderquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nieuwe lay-out is niet helemaal ie-proof anders
Ja ik weet al die codes niet, hoeft ook niet als ze hieronder staan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik gebruik het amper, alleen als ik een code echt niet weet
Ha ik heb gewoon Patrique's adres kom ik nu achterquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit je FOK!shirt gehad?
Ik zit nu ook in IE, werkt prima hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb voor noodgevallen FF, maar blijf in principe IE gebruiken, wat ik ten tijde van de preview periode heb gezien zie je alleen de afgeronde hoeken niet, maar voor de rest leek hij goed te functioneren verder
wtf dus jij klikt al jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik weet al die codes niet, hoeft ook niet als ze hieronder staan.
Wat bedoel je? Typen kost meer tijd ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
wtf dus jij klikt al je's elke keer aan? En je
's?
Niet als je 'm eerst moet opzoeken in de lijst steeds. En je moet je hand eerst naar de muis bewegen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Typen kost meer tijd ja.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
wtf dus jij klikt al je's elke keer aan? En je
's?
ik weet ze ook niet allemaal hoor... op de iphone best irritantquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik weet al die codes niet, hoeft ook niet als ze hieronder staan.
Dat zijn dan ook smilies die je in principe helemaal niet moet gebruikenquote:
Opzoeken hoeft niet, ik weet echt wel waar dequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Niet als je 'm eerst moet opzoeken in de lijst steeds. En je moet je hand eerst naar de muis bewegen.
Ik houd het graag ouderwetsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook smilies die je in principe helemaal niet moet gebruiken
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit je FOK!shirt gehad?
Dat zijn er best nog een heleboelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet de volgende smileys te typen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch lastig hoor om op je telefoon mee te doen in zo'n topic. Kzit de hele tijd te scrollen als een malle dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zijn er best nog een heleboel![]()
Maar heb zelf ook geen I-phone (nog), als ik die wel zou hebben dan ga ik ook proberen zoveel mogelijk smiley codes uit mijn hoofd te leren
ik heb ze geleerd toen ik de iPhone kreegquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zijn er best nog een heleboel![]()
Maar heb zelf ook geen I-phone (nog), als ik die wel zou hebben dan ga ik ook proberen zoveel mogelijk smiley codes uit mijn hoofd te leren
great minds think alike.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat was mijn volgende vraag
Hoi Monopoly, welkom hierquote:
Het lijkt mij ook niet echt handig, maar om mee te lezen is het nog wel te doen denk ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Toch lastig hoor om op je telefoon mee te doen in zo'n topic. Kzit de hele tijd te scrollen als een malle dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |