Aleikum Aardappel Salade!quote:
hahaha ohhhhhhquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, Ian's invloed begint zich al te tonen
Jij ook goedemiddag!quote:
Invloed? INVLOED?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, Ian's invloed begint zich al te tonen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Invoed? INVLOED?![]()
Ick sal hem eensch laten mercken wat INVLOED is! Einz. Zeaux!
[..]
Invloed? INVLOED?![]()
Volgens mij was het Goedemiddag in vereenvoudigd Chinees.quote:
[..]
Invloed? INVLOED?![]()
Komt dat uit het keldertje?quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nah! Ik ben er weer weg van.
Even mijn laptopje wegbrengen denk ik, dan kan Ian straks weer online want jullie missen hem hč?![]()
Tot morgen![]()
Ian, Ian, wie is nu weer hemelsnaam IANquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nah! Ik ben er weer weg van.
Even mijn laptopje wegbrengen denk ik, dan kan Ian straks weer online want jullie missen hem hč?![]()
Tot morgen![]()
IAN? Wat is dat?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ian, Ian, wie is nu weer hemelsnaam IAN
Ow ja, ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij was het Goedemiddag in vereenvoudigd Chinees.
Yo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:24 schreef remlof het volgende:
Doei Mera, groeten aan die verhuizert van je![]()
Omg, een handdoekhaakje dat aan mij doet denkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Yo.![]()
Oh trouwens! Er hangt bij ons in huis een handdoekhaakje dat enorm aan jou doet denken.![]()
Ik maak vanavond wel ff een foto en post m morgen.![]()
Dat hoeft niet persé een compliment te zijn hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, een handdoekhaakje dat aan mij doet denken![]()
Ben benieuwd
Treinen die ontsporen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
Oeh Arnhem CS livestream: http://perroncam.breedbandarnhem.nl/view/index.shtml
Nee, zeg er eens wat van Heksiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:30 schreef Toverheks het volgende:
lijkt Remlof op een handdoekhaakje, moet niet gekker worden hier.
ja ga ik doen hoor, zodra de volgende keer zich voor doet dat ze jou voor iets uit maken wat ik me absoluut niet kan voorstellen dan sla ik ze wel ff in elkaarquote:
ik kan heel lekker masseren, begin zachtjes en eindigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van een te korte nacht. Ik ben aan een massage toe, kun jij een beetje masseren eik?
Voor 50 euro mag je mij masseren, wel graag eerst per bank overmakenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kan heel lekker masseren, begin zachtjes en eindigach wil je niet weten
maar ik heb kleine fijne handjes, dat geef ik wel ff prijs
kost je maar 50 euroquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kost je maar 50 eurowat ben jij goedkoop, bij die andere moet ik wel 350 op tafel leggen en na afloop moet ik ook de vaat nog doen
Je groeit hier aardig op Fok! heksje, je wordt af en toe lekker mondig en gebekt, doe je goedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kost je maar 50 eurowat ben jij goedkoop, bij die andere moet ik wel 350 op tafel leggen en na afloop moet ik ook de vaat nog doen
ja ja ik leer het wel, nog wel langzaam maar pas maar opquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je groeit hier aardig op Fok! heksje, je wordt af en toe lekker mondig en gebekt, doe je goed
Neem nu maar niet teveel hooi op die toverbezem van je, straks wordt je nog overmoedig ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ja ik leer het wel, nog wel langzaam maar pas maar open mijn engels ga ik ook aan sleutelen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem nu maar niet teveel hooi op die toverbezem van je, straks wordt je nog overmoedig ook
Een thuiskopie maken en opsturen! Dan bewaar ik em voor je!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:58 schreef remlof het volgende:
Cosmos DVD-box toch al binnen, hij paste in de brievenbus
*ijsje eet om het te vieren
En nu stofzuigen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:58 schreef remlof het volgende:
Cosmos DVD-box toch al binnen, hij paste in de brievenbus
*ijsje eet om het te vieren
En nu stofzuigen
ohhhh maar denk dat dit meisje het ijsje niet zo lekker vond, ze kijkt zo zieligquote:
Tofquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
Oeh Arnhem CS livestream: http://perroncam.breedbandarnhem.nl/view/index.shtml
hahahhaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:12 schreef FANN het volgende:
Zoek ik net een verjaardagskaartje, ik heb altijd een voorraadje... vooral een voorraadje van sorry verjaardag vergetenzitten er drie kaartjes tussen geschreven en al met postzegel erop...
dus die heb ik geschreven, postzegel eropgeplakt en teruggezet in de standaard![]()
nah... ik doe ze wel in een enveloppie en dan post ik die morgen ook maar meteen met een briefje erbij![]()
jah.. waren drie familieleden, 2 jarig op dezelfde dag en eentje een dag erna...
meteen maar even mijn verjaardagskalender op de plee goed gehangen die stond nog op februari
![]()
gaat lekker so...
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:12 schreef FANN het volgende:
Zoek ik net een verjaardagskaartje, ik heb altijd een voorraadje... vooral een voorraadje van sorry verjaardag vergetenzitten er drie kaartjes tussen geschreven en al met postzegel erop...
dus die heb ik geschreven, postzegel eropgeplakt en teruggezet in de standaard![]()
nah... ik doe ze wel in een enveloppie en dan post ik die morgen ook maar meteen met een briefje erbij![]()
jah.. waren drie familieleden, 2 jarig op dezelfde dag en eentje een dag erna...
meteen maar even mijn verjaardagskalender op de plee goed gehangen die stond nog op februari
![]()
gaat lekker so...
HEY JIJ! NU BEN IK BETRAPT HE!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ik heb gewoon veel aan mijn hoofd![]()
dan krijg je dat
ow... maar ik seg niks heurquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
HEY JIJ! NU BEN IK BETRAPT HE!
ALLEMESJAGGIES!quote:
Lekkerste konten topic (deel 3)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:37 schreef Toverheks het volgende:
waar gaat dit over, wie heeft wie betrapt
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:37 schreef Toverheks het volgende:
waar gaat dit over, wie heeft wie betrapt
ze nemen het daar nog serieus ook hehquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
JULLIE MAKEN HET HELE DRAADJE STUK!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ze nemen het daar nog serieus ook heh![]()
wel leuk googelen op big ass![]()
[ afbeelding ]
je moet toch echt eens aan het worteltjes dieet kardinaaltje
dat kan so niet langer![]()
ik gaat eten
doei
kan je ook nog ff bij ons kijken, anders gaat opaatje zo huilenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:03 schreef remlof het volgende:
Ben ik net met m'n huis de cosmos klaar, kan ik ook nog eens een topic gaan schoonmaken
Ik dacht even dat je de cosmo las!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:03 schreef remlof het volgende:
Ben ik net met m'n huis de cosmos klaar, kan ik ook nog eens een topic gaan schoonmaken
huh, moet je naar de blote billen topic om te gaan schoonmaken??? snap ik dit nu goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:03 schreef remlof het volgende:
Check. En nu ga ik bier drinken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
kan je ook nog ff bij ons kijken, anders gaat opaatje zo huilen.
We laten topics niet zomaar verbaggeren hč?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh, moet je naar de blote billen topic om te gaan schoonmaken??? snap ik dit nu goed.
proostquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Check. En nu ga ik bier drinken.
Als ik voor jou 7 DVD's moet gaan kopiėren gaat dat je meer kosten dan die ¤14,95 die ze bij de Volkskrant webwinkel kostenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een thuiskopie maken en opsturen! Dan bewaar ik em voor je!
En zeker dat juweeltje onder de parelkettingen niet!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
We laten topics niet zomaar verbaggeren hč?
okequote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
We laten topics niet zomaar verbaggeren hč?
IK bewaar JOUW thuiskopieėn! JIJ zou MIJ daarvoor MOETEN betalen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik voor jou 7 DVD's moet gaan kopiėren gaat dat je meer kosten dan die ¤14,95 die ze bij de Volkskrant webwinkel kosten
Ik moet niksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK bewaar JOUW thuiskopieėn! JIJ zou MIJ daarvoor MOETEN betalen!
ik heb er ook ECHT weer eentje bij hehquote:
waar staat dat in dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er ook ECHT weer eentje bij heh![]()
Cool![]()
wat staat erin ?![]()
heeft gebaggerd met vieze ploatjes ?
me hele reputatie naar de klote![]()
sorry![]()
ik gaat na het eten maar even dutje doen
ik schaam me diep![]()
ECHT WAAR HOOR !
DAT DIT KAN IN NEDERLAND !![]()
doei
weetikveelquote:
Dus duur! Weetje wat dat vinnik niet kunnen! En die allochtonen krijgen dat voor niets heb ik gehoord! Jawel en jan met de pet kan weer fluiten naar de korte achternaam! Het is ook altijd het zoveelste liedje! Daar zou de reageerders een keert wat aan moeten! En ik maar belastingen voor me werk!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
weetikveel![]()
kost je 4,50 euro om te gaan lezen, ik ben niet HELEMAAL gestoord natuurlijk![]()
dutje doen![]()
![]()
doei doei
Wat mijn klanten met mijn spullen doen daar bemoei ik mij niet mee. Ik lever alleen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef Toverheks het volgende:
als je ff een half uurtje over hebt, uitzendinggemist Netwerk van deze avond.
gaat over de Talibanstrijders in Afganistan in de bergen gemaakt door een journalist, erg heftig.
vrijdag gaat het in netwerk over gezinnen in Afganistan die allemaal verslaafd zijn aan opium en heroine, zelf kleine kinderen.
Goede uitzending idd. Wel wat jammer dat ze geen Yanks voor hun flikker geschoten hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef Toverheks het volgende:
als je ff een half uurtje over hebt, uitzendinggemist Netwerk van deze avond.
gaat over de Talibanstrijders in Afganistan in de bergen gemaakt door een journalist, erg heftig.
vrijdag gaat het in netwerk over gezinnen in Afganistan die allemaal verslaafd zijn aan opium en heroine, zelf kleine kinderen.
nou Teun, dat gaat me echt te ver, vind die hebben ook gezinnen en ouders en ppfftt echt klote al die oorlogen, maar wat me opviel alles in de naam van God, ze roepen eerst god aan en dan schieten ze, echt en dan die 2 kindjes van die Comendant, hoppa dood door Amerikanen, en echt wil er niet te diep over nadenken maar wat leven we toch in een klote wereld.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goede uitzending idd. Wel wat jammer dat ze geen Yanks voor hun flikker geschoten hebben.
Ik krijg af en toe pijn in mijn buik van die expansiedrift van die Amerikanen die gepaard gaat met honderden onschuldige slachtoffers in een land waar ze (en wij) helemaal niets te zoeken hebben. Bovendien helpen ze daar een nogal corrupt regime in het zadel, gaat geheid met een jaar of 10-20 weer een hoop gelazer geven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou Teun, dat gaat me echt te ver, vind die hebben ook gezinnen en ouders en ppfftt echt klote al die oorlogen, maar wat me opviel alles in de naam van God, ze roepen eerst god aan en dan schieten ze, echt en dan die 2 kindjes van die Comendant, hoppa dood door Amerikanen, en echt wil er niet te diep over nadenken maar wat leven we toch in een klote wereld.
en dan die kleine jongen die er soepel achteraan liep met een zwaar geweer op zijn rug, hoe oud zou die zijn schat tussen de 10 en 12 jaar.
vind het altijd wel erg intressant maar blijf altijd met zo een nare smaak zitten en buikpijn er van.
vind het allemaal niks, want de burger is toch gewoon het slachtoffer van alles, heb toen die zoveel delen over kamp Holland gevolgd, ook intressant, kwamen er gewoon burgers aan de poort daar, waren ze doorgestuurd door plaatselijk ziekenhuis maar die konden hun niet helpen verder, echt zo moeilijk uit te leggen alles maar hoop dat je me snapt, krijg gewoon buikpijn van alle oorlogen want wat is het nut, zoveel doden, zoveel gezinnen die kapot gemaakt zijn door een kogel, zoveel gezinnen daar en in amerika die zoon/dochter/weet ik veel alles kwijt zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe pijn in mijn buik van die expansiedrift van die Amerikanen die gepaard gaat met honderden onschuldige slachtoffers in een land waar ze (en wij) helemaal niets te zoeken hebben. Bovendien helpen ze daar een nogal corrupt regime in het zadel, gaat geheid met een jaar of 10-20 weer een hoop gelazer geven.
Tsja, die gasten gaan er zelf heen, moeten ze dat maar niet doen. Ouders zijn ook vaak nog trots als hun zoon of dochter "dient", walgelijk volkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het allemaal niks, want de burger is toch gewoon het slachtoffer van alles, heb toen die zoveel delen over kamp Holland gevolgd, ook intressant, kwamen er gewoon burgers aan de poort daar, waren ze doorgestuurd door plaatselijk ziekenhuis maar die konden hun niet helpen verder, echt zo moeilijk uit te leggen alles maar hoop dat je me snapt, krijg gewoon buikpijn van alle oorlogen want wat is het nut, zoveel doden, zoveel gezinnen die kapot gemaakt zijn door een kogel, zoveel gezinnen daar en in amerika die zoon/dochter/weet ik veel alles kwijt zijn.
And who is wrong, and who is right ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, die gasten gaan er zelf heen, moeten ze dat maar niet doen. Ouders zijn ook vaak nog trots als hun zoon of dochter "dient", walgelijk volk
Edit: of gewoon heel erg dom volk, dat kan ook nog![]()
ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
krijg gewoon buikpijn van veel tv
Als je als afghaan dient of als burger sneuvelt daar is dat triest ja. Als je daar als beroepssoldaat beide beentjes verliest, omdat je op een mijntje hebt getrapt tja, dat is spijtig, maar risico van het vak. Een glaswasser loopt ook risico van zijn trap te flikkeren, een duiker kan verzuipen etc.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het allemaal niks, want de burger is toch gewoon het slachtoffer van alles, heb toen die zoveel delen over kamp Holland gevolgd, ook intressant, kwamen er gewoon burgers aan de poort daar, waren ze doorgestuurd door plaatselijk ziekenhuis maar die konden hun niet helpen verder, echt zo moeilijk uit te leggen alles maar hoop dat je me snapt, krijg gewoon buikpijn van alle oorlogen want wat is het nut, zoveel doden, zoveel gezinnen die kapot gemaakt zijn door een kogel, zoveel gezinnen daar en in amerika die zoon/dochter/weet ik veel alles kwijt zijn.
Als drie straten verderop ruzie is tussen de buren moet je als buurtbewoner nooit zomaar je ermee gaan bemoeien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:29 schreef Toverheks het volgende:
vind het gewoon een heel moeilijke discussie, al dat oorlog.
Er moet meer liefde in de wereld en minder haat en nijdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:29 schreef Toverheks het volgende:
vind het gewoon een heel moeilijke discussie, al dat oorlog.
juistquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er moet meer liefde in de wereld en minder haat en nijd![]()
![]()
zoiets?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er moet meer liefde in de wereld en minder haat en nijd![]()
![]()
mooi he Enigmaquote:
En dan afvragen wie de vader is?quote:
Ik denk dat Teun niet anders gewend is! Die mot nog toestemming aanvragen om te poepen!quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, om te beginnen aanstaande zaterdag![]()
![]()
Denk dat het helemaal geen slecht idee is, meer vrouwen op belangrijke positie`s denk dat de wereld er dan mooier op wordt ( d of dt of enkel t weet ik even nu niet)quote:
Nee, de cupmaat van die vrouwen aan de macht.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
DD bedoel je Dikkie Dik van Sesamstraat
ja zeg dan gewoon met lekkere dikke tietenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:48 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nee, de cupmaat van die vrouwen aan de macht.
Ja jij begon ingewikkeld te doen met d dt en ttquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zeg dan gewoon met lekkere dikke tieten
Dat autootje van de buuf is te klein, die zou ik direct van de weg afslaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
niet eens een metrootje of de auto van de buurvrouw misschien
zie je ik heb het altijd gedaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja jij begon ingewikkeld te doen met d dt en tt
zeker zo een rooie Cantaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat autootje van de buuf is te klein, die zou ik direct van de weg afslaan
Dat nog net niet, maar 't scheelt niet veelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat Teun niet anders gewend is! Die mot nog toestemming aanvragen om te poepen!
Ja vind ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je ik heb het altijd gedaan
ja die afleveringen had ik gezien, er zitten takkewijffen tussen hoor, maar je hebt ook lieve stoere vrouwen met ballequote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:06 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja vind ik ook![]()
vrouwen aan de macht
[ afbeelding ]
"Wereldvrede
Nou als ik dan al ooit de illusie heb gehad dat er
meer wereldvrede zou heersen als er alleen maar
vrouwen aan de macht waren ben ik weer een
illusie armer, want niks is minder waar...
Dat bewijst Expedition Robinson 2009 wel dit
jaar, zet een groepje vrouwen bij elkaar en er
breekt oorlog uit... "
las ik op deze aardige blog:
http://fragmentsoflife.blogse.nl/log/gewoon-ikke/wereldvrede.html
Schiphol / KLM, dat is al heul lang bekend.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Drie keer raden waar demissionair minister Eurlings een vet betaalde topbaan gaat krijgen
Dat zijn geen vrouwen maar manwijven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die afleveringen had ik gezien, er zitten takkewijffen tussen hoor, maar je hebt ook lieve stoere vrouwen met balledie kennen best een wereld deeltje regeren.
Is dat zoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Schiphol / KLM, dat is al heul lang bekend.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Schiphol / KLM, dat is al heul lang bekend.
Coos was allang weer terug als ik het goed begreep van Hondjes, maar hij had zich hier nog niet gemeld.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
En waar zit die Haagse naaktlopert toch! Zou hij ginds in Spanje een hekel aan ons hebben gekregen?
Het ligt er ook wel erg bovenop. Een beetje té wel vind ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh dat niet, maar de geruchten gaan al lang.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
En waar zit die Haagse naaktlopert toch! Zou hij ginds in Spanje een hekel aan ons hebben gekregen?
Hij haat onsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Coos was allang weer terug als ik het goed begreep van Hondjes, maar hij had zich hier nog niet gemeld.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of heb jij hem in Spanje in één van je kelders opgesloten
Dan mail je hem toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:21 schreef hondjes het volgende:
Wil gewoon weten of alles goed is met hem.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb zojuist 502 vakantiefoto's van mijn dochter zitten kijken
Ik ook!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Irritante bezigheid vind ik dat vaak. Meestal zijn het kiekjes waar de mensen zelf op staan of ze maken er 20 van dezelfde berg of een andere die erop lijkt. Nah, als je beiden twee keer gezien, dan ben je wel klaar of zo. Afijn, beleefdheid noopt dan tot het snel alles doorbladeren van zestien boekwerken en de verhalen "Dit was toen en toen en daar......" aanhoren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ja belangenverstrengeling is hem niet vreemdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Drie keer raden waar demissionair minister Eurlings een vet betaalde topbaan gaat krijgen
Ze heeft een heerlijke relaxte vakantie in Frankrijki gehad met haar vriend.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:27 schreef hondjes het volgende:
En heb je nu duidelijk beeld wat ze uitgespookt heeft.
want zoiets doen moeders.
Vreemd dat hij daarvoor niet op het matje geroepen wordtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja belangenverstrengeling is hem niet vreemd
Touchéquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een dochter had
HAD JA!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een dochter had
Ohhhhhhhhhhhh, ze was met haar vriend.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft een heerlijke relaxte vakantie in Frankrijki gehad met haar vriend.
Niets schokkends
Dies wel heul slechtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
HAD JA!![]()
Maar gelukkig hebben we de foto's nog!
Ik heb er een hekel aan om andermans vakantiefoto's te kijkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Irritante bezigheid vind ik dat vaak. Meestal zijn het kiekjes waar de mensen zelf op staan of ze maken er 20 van dezelfde berg of een andere die erop lijkt. Nah, als je beiden twee keer gezien, dan ben je wel klaar of zo. Afijn, beleefdheid noopt dan tot het snel alles doorbladeren van zestien boekwerken en de verhalen "Dit was toen en toen en daar......" aanhoren.
Ik begrijp het, eigen kinderen zijn simpelweg geniaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Maar bij de foto's van mijn dochter is dat net even anders, gewoon omdat ze mijn dochter is en omdat ze de mafste foto's maakt, waarbij ik denk "Hoe komt ze erop?".
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
HAD JA!![]()
Maar gelukkig hebben we de foto's nog!
Ja sorry, hier gaat het ook allemaal door hč, plasje doen, droger leeghalen, etc.quote:
Jongste hier een leuke vakantiebaan. Heb dus vanmorgen ook veel foto's gezien en verhalen aangehoord. Niks mis mee.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft een heerlijke relaxte vakantie in Frankrijki gehad met haar vriend.
Niets schokkends
nopequote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Fann kom er eens in!
Weet jij waar Coos blijft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar laat je ze dan zélf ook niet aan anderen zien, of dat wel?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan om andermans vakantiefoto's te kijken![]()
Krijg je er hele verhalen bij waar je "eigenlijk zelf bij moet zijn geweest".
Al bijna een uur! Bow, bitch!quote:
Kijk dan!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, een handdoekhaakje dat aan mij doet denken![]()
Ben benieuwd
Ow ja, die is van de groene tak van de familiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kijk dan!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Goeiemorgen
Vergeet niet dat ze dagelijks met allerlei idioten te maken krijgen en op die manier de vriendelijkheid en servicegerichtheid nogal terug loopt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:23 schreef Copycat het volgende:
Kafka is calling...
Werkcoach drie weken terug: "Nee, het uwv, zeg maar de back office, beslist of u in aanmerking komt voor een startersperiode met vrijstelling.
Bel ik vandaag naar het uwv: "Nee de werkcoach maakt die beslissing ..."
Ik ben redelijk pissed en het is denk ik maar goed dat mijn werkcoach telefonisch niet bereikbaar was. Hopelijk ben ik afgekoeld als ze terugbelt.
En adem in en adem uit.
Koffie drinken en alles afschuiven, welkom in de wereld van de overheid.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:28 schreef Copycat het volgende:
Heeft imo niks met servicegerichtheid en vriendelijkheid te maken, maar alles met kennis en kunde. Als je zelf niet eens weet dat het jouw pakkie an is, wat doe je dan in hemelsnaam op die functie?
Ik word daar zo moedeloos van. Maar het lijkt inderdaad werkelijkheid.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:28 schreef Dementor het volgende:
Koffie drinken en alles afschuiven, welkom in de wereld van de overheid.
Als er echt iets moet gebeuren huren ze externen in.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word daar zo moedeloos van. Maar het lijkt inderdaad werkelijkheid.
Ik kan daar ook niet zo goed tegen en zeg dan ook tegen mezelf ..kalm blijven..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voel dan de stoom uit mijn oren komen en moet dan altijd of met een deur smijten of ergens tegenaan trappen om mijn woede te kanaliseren. Er zit nu dus een gat in mijn plastic papierbakquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:41 schreef hondjes het volgende:
Ik kan daar ook niet zo goed tegen en zeg dan ook tegen mezelf ..kalm blijven..
Maar een woordje verkeerd en ik ontplof.
Mevrouw...begrijp ik.....kan niets voor u betekenen.....collega...vakantie....formulier...andere locatie...digid....website...tot ziens *slurp*.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voel dan de stoom uit mijn oren komen en moet dan altijd of met een deur smijten of ergens tegenaan trappen om mijn woede te kanaliseren. Er zit nu dus een gat in mijn plastic papierbak.
Mijn werkcoach belt binnen 24 uur (...) terug. Werd me gezegd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:46 schreef Dementor het volgende:
Mevrouw...begrijp ik.....kan niets voor u betekeken.....collega...vakantie....formulier...andere locatie...digid....website...tot ziens *slurp*.
Als ik ontplof, dan ga ik maar door en doorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voel dan de stoom uit mijn oren komen en moet dan altijd of met een deur smijten of ergens tegenaan trappen om mijn woede te kanaliseren. Er zit nu dus een gat in mijn plastic papierbak.
De FIFA mag lekker opbokken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:48 schreef Jian het volgende:
DEN HAAG - De opschudding over de Nederlands/Belgische kandidatuur schaadt de kansen om het WK voetbal in 2018 of 2022 binnen te halen.
"Zij stelden dat het zogeheten bidbook onwettig is, vanwege de vrijstelling van de afdracht van btw voor de FIFA.
Volgens Klink is deze voorwaarde door de FIFA juist opgenomen om te voorkomen dat verschillen in de fiscale regels tussen kandidaat-landen een rol spelen bij de toewijzing."
Omg, dus eigenlijk is de Fifa heel sociaal![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)oppertje__.html?p=14,1
quote:
Ik word (...) dan echt een naar mens. Heel hooghartig, ik cultiveer dan mijn arrogantie en blijf steekjes onder de gordel uitdelen. Ik ben niet snel boos, maar als ik het gevoel heb voor Gekke Henkie versleten te worden, kun je je beter uit de voeten maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:50 schreef hondjes het volgende:
Als ik ontplof, dan ga ik maar door en door![]()
Gelukkig gebeurd het niet vaak, maar als het gebeurd, dan kunnen ze het krijgen ook.
Volgens Jean Marieke Pfaff is het WK in NL en BE goed voor de jeugd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hun matties ook!
Gekke Henkie? Werkt die niet bij het UWV?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word (...) dan echt een naar mens. Heel hooghartig, ik cultiveer dan mijn arrogantie en blijf steekjes onder de gordel uitdelen. Ik ben niet snel boos, maar als ik het gevoel heb voor Gekke Henkie versleten te worden, kun je je beter uit de voeten maken.
En het was toch zo goed voor de economie?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:56 schreef Dementor het volgende:
Ik hoorde gisteren op de radio dat het ons (per inwoner) tussen de 8 en 64 euro kan gaan kosten.
Ja, die van Zwitserland.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het was toch zo goed voor de economie?
Het is voor sommige UWV-medewerkers ook drama, die lopen tegen dezelfde debieliteit aan en kunnen er niets tegen doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja verdorie, en als we dan een wedstrijd willen gaan kijken dan wordt die 8 tot 64 euro zeker niet in mindering gebracht op de prijs van een kaartje?!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:56 schreef Dementor het volgende:
Ik hoorde gisteren op de radio dat het ons (per inwoner) tussen de 8 en 64 euro kan gaan kosten.
Precies, zo van, wie denken ze nu eigenlijk voor zich te hebben, een of andere onbenul.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word (...) dan echt een naar mens. Heel hooghartig, ik cultiveer dan mijn arrogantie en blijf steekjes onder de gordel uitdelen. Ik ben niet snel boos, maar als ik het gevoel heb voor Gekke Henkie versleten te worden, kun je je beter uit de voeten maken.
Ze zou dus een goed woordje voor jou bij zichzelf doen?? Dat biedt wel perspectievenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:03 schreef Copycat het volgende:
Moedeloos word je ervan. En ik dacht dat ik wel een okaye werkcoach had. Ze zou immers een goed woordje voor me doen bij het UWV met betrekking tot die startersperiode. Maar als die muts niet eens weet dat ze zelf de beslissing dient te nemen ...
Misschien kan ik dit gegeven wel weer in mijn voordeel gebruiken. Maar dat zal wel niet.
Nee, maar je krijgt tegen die tijd wel de allernieuwste WK single van Jan Smit jr. in de bus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja verdorie, en als we dan een wedstrijd willen gaan kijken dan wordt die 8 tot 64 euro zeker niet in mindering gebracht op de prijs van een kaartje?!
Ze wist niet dat dat bij zichzelf wasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:04 schreef Leandra het volgende:
Ze zou dus een goed woordje voor jou bij zichzelf doen?? Dat biedt wel perspectieven
Nee, maar dat kun jij haar nu gaan vertellen... en gezien zij jou al verteld had dat ze een goed woordje zou doen bij degene die beslissingsbevoegd was, zou je daar uit kunnen concluderen dat het helemaal goed gaat komen met die startersvoordeeltjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze wist niet dat dat bij zichzelf was.
Ja, en dan voor iedere persoon één neem ik aan....... de 8 tot 64 euro was ook per persoon.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, maar je krijgt tegen die tijd wel de allernieuwste WK single van Jan Smit jr. in de bus.
Ja, zo ga ik het inderdaad spelen. "Jij zou een goed woordje voor me doen,. Dus dat houdt in dat jij in mijn kansen gelooft, dus kom maar op met die goedkeuring!"quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:07 schreef Leandra het volgende:
Nee, maar dat kun jij haar nu gaan vertellen... en gezien zij jou al verteld had dat ze een goed woordje zou doen bij degene die beslissingsbevoegd was, zou je daar uit kunnen concluderen dat het helemaal goed gaat komen met die startersvoordeeltjes.
Nog meer reden voor me om het UWV aan te houden, ook al zou ik in principe zonder kunnen.quote:Het zou me echter niets verbazen als ze dit jaar al zoveel uitgegeven hebben dat ze alles on hold moeten zetten, zowel de reļntegratie als het startersverhaal, al was het alleen omdat het reļntegratiebudget al veel te veel overschreden is.
Het zijn echt allemaal horrorverhalen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ooit heb ik ook wat ervaring opgedaan met het UWV, Cadans heette het toen geloof ik nog.
Toen, door een depressie in de zietewet beland maar er was wat onenigheid wie het moest betalen, mijn werkgever toen, die mij na een jaar werken een contract moesten aanbieden, dat hadden ze ook gedaan, maar in die tijd vond ik een 0 uren contract beter, lang verhaal.
Of het UWV.
Ze hebben er toen 8 maanden over gedaan om te ruzieen wie het moest betalen.
En die hele periode kreeg ik geen cent.
Ja dat kan je er dan lekker bij hebben in zo'n periode.
Uiteindelijk wel alles met terugwerkende kracht gekregen, van het uwv uiteraard.
Ja, geweldig zulke toestanden, en helemaal handig als jouw inkomen het enige inkomen is, zeg maar dat waarvan je je kinderen te eten moet geven...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ooit heb ik ook wat ervaring opgedaan met het UWV, Cadans heette het toen geloof ik nog.
Toen, door een depressie in de zietewet beland maar er was wat onenigheid wie het moest betalen, mijn werkgever toen, die mij na een jaar werken een contract moesten aanbieden, dat hadden ze ook gedaan, maar in die tijd vond ik een 0 uren contract beter, lang verhaal.
Of het UWV.
Uiteindelijk wel alles met terugwerkende kracht gekregen, van het uwv uiteraard.
waarop ik uiteraard mn gelijk kreeg, omdat ik altijd zo vreselijk aardig blijfquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb eigenlijk geen problemen gehad met het UWV, maar ja ik heb dan ook de stempel -droeftoeter deluxe-. Misschien dat ze mij daarom met rust laten.
Laysa heeft wel fijne aanvaringen gehad met het UWV
hier ook, 4 maanden geen rooie cent van het UWV als de kinderen me geen geld hadden gegeven was ik nog verder van huis, vaak gebeld, gezegt dat mijn huur gas en licht e.a. gewoon door bleven gaan maar daar trokken ze zich geen moer van aan, nou moest voor de rechter verschijnen wegens huurschuld van 3 maanden (terwijl de woningbouw was ingelicht over de situatie) nou hoppa ze gooide er nog een incassoboete bovenop, en voor het eerst van me leven voor een rechter in een rechtzaal, nou schaamde me kapot. gelukkig is alles wel goed gekomen maar 4 maanden lopen stressen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
Of het UWV.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, geweldig zulke toestanden, en helemaal handig als jouw inkomen het enige inkomen is, zeg maar dat waarvan je je kinderen te eten moet geven...
Ik ben daar ook wel eens furieus over geworden, en dan maakt het me niet eens zoveel uit als het mij alleen maar onmogelijk gemaakt wordt mezelf te onderhouden, maar op het moment dat ze het me onmogelijk maken mijn kind te eten te geven dan ben ik echt klaar.
Ik ben ook wel eens naar het UWV gegaan om te zorgen dat er een kasbetaling kwam als ze weer eens dramatisch hadden lopen prutsen, en dan nog zeggen dat dat zinloos is omdat ze toch geen kasbetaling kunnen doen.... zeggen dat ik toch zal komen en dat ik er vanuitga dat er dan iig wel koffie voor me zal zijn...
Wordt er gebeld terwijl ik onderweg ben, dat het idd ondertussen geregeld is en er een kasbetaling opgehaald kan worden, had m'n belofte dat ik er naar toe zou gaan toch effect gehad.
En ik ben verder gewoon lief, bedreig niemand en ik ga niet met stoelen of kapstokken gooien, maar ik blijf wel in de ontvangsthal zitten tot het probleem opgelost wordt.
Als het maar één uitkering is waaraan niets verandert gaat het ook wel aardig goed, over het algemeen....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb eigenlijk geen problemen gehad met het UWV, maar ja ik heb dan ook de stempel -droeftoeter deluxe-. Misschien dat ze mij daarom met rust laten.
Laysa heeft wel fijne aanvaringen gehad met het UWV
Meteen al weer vijf pagina's en ik kan de inhoud wel raden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:21 schreef Dementor het volgende:
Rijbewijs net een maand, nu al kwijt
Maar het was wel grappig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Meteen al weer vijf pagina's en ik kan de inhoud wel raden.![]()
quote:Nep-e-mail verleidt tot duur sms-abonnement
ROTTERDAM - Talloze e-mailgebruikers zitten tegen hun zin vast aan een peperduur sms-abonnement. Zij maakten de fout dat zij door een mailtje werden verleid hun telefoonnummer achter te laten.
De berichten gaan momenteel in enorme aantallen rond. Ze zijn geschreven in joviaal Nederlands en zijn ogenschijnlijk afkomstig van bekenden van de lezer. Het enige dat de ontvanger hoeft te doen is op een link klikken en een 06-nummer invullen. Vervolgens worden er opeens dure sms-jes toegestuurd.
Bij Telecom-waakhond Opta zijn inmiddels 'talloze klachten' binnengekomen over de mailtjes, die verwijzen naar websites als geheimbericht.com of privébericht.com. Deskundigen slaan alarm over de steeds professionelere manier waarop de misleidende mailtjes
worden rondgestuurd.
Nou, het was ook niet alsof ik geen gelijk had, ik had simpelweg een pittige vordering op het UWV inmiddels, en ze wisten dat.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]En dan kan het opeens allemaal wel.
Gelukkig hoefde ik geen kinderen ervan te onderhouden en woonde ik toen nog bij mijn ouders.
in het begin heb ik het nog zelf proberen te regelen maar uiteindelijk heeft mijn moeder het overgenomen omdat ik die ellende toen niet trok.
Wat een sukkel.... en er dan nog een topic over openen ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:21 schreef Dementor het volgende:
't wordt tijd dat de vakantie voorbij is, kan ie weer lekker naar school fietsenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:21 schreef Dementor het volgende:
TS geeft nu zelf aan dat het een trolleke betreft maar er zijn er genoeg die dus wel zo de weg op gaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef Jian het volgende:
[..]
't wordt tijd dat de vakantie voorbij is, kan ie weer lekker naar school fietsen
U VERDIENT GELD EN DIT HEEFT U NETJES AANGEGEVEN? JA DAT KAN ZO MAAR NIET! WE KORTEN NU JE UITKERING EN JE KRIJGT EEN BOETE!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:39 schreef Leandra het volgende:
Dat dus, zo fijn als ze zelf probeert een positieve wending aan je uitkeringssituatie te geven.... kans van 9 op 10 dat je vervolgens door het gepruts van het UWV in de financiėle problemen komt.
Ik verheug me vanaf maandag al, waardoor de hele week 1 toeleven naar isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:25 schreef Gert het volgende:
Mornink![]()
Het is al weer bijna vrijdag!![]()
Dat schijnt altijd door op de donderdag, die daardoor ook OK is. Zelfs woensdag al een beetje. Mooi hč!
En dan moet je je bedenken dat het 10....jawel 10 hele euro's per uur waren waarvan zij dan nog eens 70% inhieldenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:39 schreef Leandra het volgende:
Dat dus, zo fijn als ze zelf probeert een positieve wending aan je uitkeringssituatie te geven.... kans van 9 op 10 dat je vervolgens door het gepruts van het UWV in de financiėle problemen komt.
Gohquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
TS geeft nu zelf aan dat het een trolleke betreft
OK, dat heb je goed voor elkaar dan!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik verheug me vanaf maandag al, waardoor de hele week 1 toeleven naar is
Kom aan het is donderdag, zet je feestneus nog even op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh
Ik geloof dergelijk gelul per definitie niet meer, het is 9 van de 10 keer iemand die leuk wil zijn.
"Ja maar het hįd gekund".
Best een leuk liedje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef Laysa het volgende:
Tig dromen gehad vannacht en echt in elke droom kwam dit liedje voor![]()
Al, bedoel je, niet nog. Het is bijna weekend. Maar vooruit. Best leen euk topic hoor, dementor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kom aan het is donderdag, zet je feestneus nog even op.
Idd, en dat ze verrekenen heb ik helemaal geen moeite mee, maar dat ze vervolgens vrijwel altijd fouten maken bij die verrekeningen motiveert niet echt om nog wat te ondernemen, je krijgt er immers vrijwel altijd een hoop gedonder door...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dan moet je je bedenken dat het 10....jawel 10 hele euro's per uur waren waarvan zij dan nog eens 70% inhielden![]()
Asl ik weer ben opgeknapt ga ik zeker wel vrijwilligerswerk doen maar niets meer voor geld...jammer want ik heb het niet breed en hoopte zo een klein beetje boodschappengeld te kunnen verdienen
Je moet vrijdagavond overwerken hoor ik net.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Al, bedoel je, niet nog. Het is bijna weekend. Maar vooruit. Best leen euk topic hoor, dementor.
Dat zou idd wel positief zijn, zorg even dat je het op papier krijgtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
Ik ben gebeld en volgens mijn coach is het een communicatief misverstand ... logisch ook dat ik dan vraag om een goed woordje voor me te doen ....
Maar geen zin in nog meer gezeur en ze besprak de mogelijkheid dat ik zonder die startersperiode (die eigenlijk ongunstiger is, omdat dat wordt berekend op basis van omzet en niet op basis van uren) ook een aantal maanden vrijstelling van solliciteren krijg. Dat klinkt wel prettig.
Maar eerst zien, dan geloven ... en wantrouwig blijven.
En de brief met correctie hadden ze naar een verkeerd adres gestuurd!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dan moet je je bedenken dat het 10....jawel 10 hele euro's per uur waren waarvan zij dan nog eens 70% inhielden![]()
Asl ik weer ben opgeknapt ga ik zeker wel vrijwilligerswerk doen maar niets meer voor geld...jammer want ik heb het niet breed en hoopte zo een klein beetje boodschappengeld te kunnen verdienen
En raar....want op een gegeven moment dacht ik dat het een verborgen boodschap wwas dat de koffiemelk op was....ik was zoooooooooooooo opgelucht daarnet toen ik zag dat ik die gewoon nog hadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Best een leuk liedje.
Ook wel een stom liedje. Met z'n melk.
Stom én leuk!
Nou, toevallig is dat nog zo ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet vrijdagavond overwerken hoor ik net.
Ja, ja!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, toevallig is dat nog zo ook.![]()
Al is 'werken' een groot woord: ik coördineer een change die anderen uitvoeren.
Zou ik ook doen bij het UWV.....nooit vertrouwen die achterlijke gastenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
Ik ben gebeld en volgens mijn coach is het een communicatief misverstand ... logisch ook dat ik dan vraag om een goed woordje voor me te doen ....
Maar geen zin in nog meer gezeur en ze besprak de mogelijkheid dat ik zonder die startersperiode (die eigenlijk ongunstiger is, omdat dat wordt berekend op basis van omzet en niet op basis van uren) ook een aantal maanden vrijstelling van solliciteren krijg. Dat klinkt wel prettig.
Maar eerst zien, dan geloven ... en wantrouwig blijven.
Ah, je doet een Obamaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, toevallig is dat nog zo ook.![]()
Al is 'werken' een groot woord: ik coördineer een change die anderen uitvoeren.
Mijn uitkering moet (...) per 1 september ingaan. Volgende week daarover bellen met het uwv om alles in gang te zetten en als ik de beschikking binnen heb, compleet met vrij te laten uren, kan ik weer contact met haar opnemen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef Leandra het volgende:
Dat zou idd wel positief zijn, zorg even dat je het op papier krijgt
owja....dat was ook zo fijn jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de brief met correctie hadden ze naar een verkeerd adres gestuurd!
Nee joh....dat zal ze lerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn uitkering moet (...) per 1 september ingaan. Volgende week daarover bellen met het uwv om alles in gang te zetten en als ik de beschikking binnen heb, compleet met vrij te laten uren, kan ik weer contact met haar opnemen.
Lullig alleen dat ik in die drie maanden bijna een maand weg ben, bedenk ik me nu.
Het is maar goed voor dat soort landen dat ik niet beschik over de rode knoppen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
En op zondag valt hij Iran binnen.
Ik bedoel lullig voor mij: voor die hele vakantie heb ik dan geloof ik een halve dag (!!!) vakantie opgebouwd, de rest moet uit eigen zak komen. Plus dat ik dus drie weken geen sollicitatieplicht verspil.quote:
Oh ja, zoiets heb ik ook al een keer gehad.... kreeg ik een overzicht niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En de brief met correctie hadden ze naar een verkeerd adres gestuurd!
Mijn ex woont daar nog...althans die komt daar 1 x per week de post ophalen en de planten doen...en die belde gelijk op....en toen moest ik hem vragen om die brief open te maken wat ik eigenlijk niet tof vond , want ik wil eigenlijk niet dat hij al dat prive gebeuren weet...maja....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, zoiets heb ik ook al een keer gehad.... kreeg ik een overzicht niet.
Bleek later waarom: nadat ik al zeker 8 jaar (!!) niet meer op mijn vorige adres woonde, was er bij hun in de computer zomaar een adreswijziging doorgevoerd, terug naar mijn oude adres?![]()
En dan ook eerst met verhalen komen dat er kennelijk iemand met dezelfde naam op dat adres is blijven wonen enzo.... mijn zoon en ik zijn de enigen met mijn achternaam die op dat adres hebben gewoond, en ik heb dat adres leeg opgeleverd, dus hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben weet ik niet, maar gezien het zelfs een andere gemeente betreft vond ik het uitermate vreemd, en wederom slordig, want er kan geen verhuisbericht zijn geweest wat aanleiding gaf tot de wijziging in het systeem.
Nou ja, vooral gezien je afwezigheid is het ontbreken van de sollicitatieplicht wel handigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn uitkering moet (...) per 1 september ingaan. Volgende week daarover bellen met het uwv om alles in gang te zetten en als ik de beschikking binnen heb, compleet met vrij te laten uren, kan ik weer contact met haar opnemen.
Lullig alleen dat ik in die drie maanden bijna een maand weg ben, bedenk ik me nu.
Met Nespressoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bedoel lullig voor mij: voor die hele vakantie heb ik dan geloof ik een halve dag (!!!) vakantie opgebouwd, de rest moet uit eigen zak komen. Plus dat ik dus drie weken geen sollicitatieplicht verspil.
Nog steeds geen reden om te annuleren! Wel om een lunch te maken.
In mijn geval kregen willekeurig onbekende mensen dus zo even inzage in mijn financiėle status.... ook minder.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn ex woont daar nog...althans die komt daar 1 x per week de post ophalen en de planten doen...en die belde gelijk op....en toen moest ik hem vragen om die brief open te maken wat ik eigenlijk niet tof vond , want ik wil eigenlijk niet dat hij al dat prive gebeuren weet...maja....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |