Aleikum Aardappel Salade!quote:
hahaha ohhhhhhquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, Ian's invloed begint zich al te tonen
Jij ook goedemiddag!quote:
Invloed? INVLOED?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, Ian's invloed begint zich al te tonen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Invoed? INVLOED?![]()
Ick sal hem eensch laten mercken wat INVLOED is! Einz. Zeaux!
[..]
Invloed? INVLOED?![]()
Volgens mij was het Goedemiddag in vereenvoudigd Chinees.quote:
[..]
Invloed? INVLOED?![]()
Komt dat uit het keldertje?quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nah! Ik ben er weer weg van.
Even mijn laptopje wegbrengen denk ik, dan kan Ian straks weer online want jullie missen hem hè?![]()
Tot morgen![]()
Ian, Ian, wie is nu weer hemelsnaam IANquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nah! Ik ben er weer weg van.
Even mijn laptopje wegbrengen denk ik, dan kan Ian straks weer online want jullie missen hem hè?![]()
Tot morgen![]()
IAN? Wat is dat?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ian, Ian, wie is nu weer hemelsnaam IAN
Ow ja, ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij was het Goedemiddag in vereenvoudigd Chinees.
Yo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:24 schreef remlof het volgende:
Doei Mera, groeten aan die verhuizert van je![]()
Omg, een handdoekhaakje dat aan mij doet denkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Yo.![]()
Oh trouwens! Er hangt bij ons in huis een handdoekhaakje dat enorm aan jou doet denken.![]()
Ik maak vanavond wel ff een foto en post m morgen.![]()
Dat hoeft niet persé een compliment te zijn hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg, een handdoekhaakje dat aan mij doet denken![]()
Ben benieuwd
Treinen die ontsporen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
Oeh Arnhem CS livestream: http://perroncam.breedbandarnhem.nl/view/index.shtml
Nee, zeg er eens wat van Heksiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:30 schreef Toverheks het volgende:
lijkt Remlof op een handdoekhaakje, moet niet gekker worden hier.
ja ga ik doen hoor, zodra de volgende keer zich voor doet dat ze jou voor iets uit maken wat ik me absoluut niet kan voorstellen dan sla ik ze wel ff in elkaarquote:
ik kan heel lekker masseren, begin zachtjes en eindigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van een te korte nacht. Ik ben aan een massage toe, kun jij een beetje masseren eik?
Voor 50 euro mag je mij masseren, wel graag eerst per bank overmakenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kan heel lekker masseren, begin zachtjes en eindigach wil je niet weten
maar ik heb kleine fijne handjes, dat geef ik wel ff prijs
kost je maar 50 euroquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kost je maar 50 eurowat ben jij goedkoop, bij die andere moet ik wel 350 op tafel leggen en na afloop moet ik ook de vaat nog doen
Je groeit hier aardig op Fok! heksje, je wordt af en toe lekker mondig en gebekt, doe je goedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kost je maar 50 eurowat ben jij goedkoop, bij die andere moet ik wel 350 op tafel leggen en na afloop moet ik ook de vaat nog doen
ja ja ik leer het wel, nog wel langzaam maar pas maar opquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je groeit hier aardig op Fok! heksje, je wordt af en toe lekker mondig en gebekt, doe je goed
Neem nu maar niet teveel hooi op die toverbezem van je, straks wordt je nog overmoedig ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ja ik leer het wel, nog wel langzaam maar pas maar open mijn engels ga ik ook aan sleutelen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neem nu maar niet teveel hooi op die toverbezem van je, straks wordt je nog overmoedig ook
Een thuiskopie maken en opsturen! Dan bewaar ik em voor je!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:58 schreef remlof het volgende:
Cosmos DVD-box toch al binnen, hij paste in de brievenbus
*ijsje eet om het te vieren
En nu stofzuigen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:58 schreef remlof het volgende:
Cosmos DVD-box toch al binnen, hij paste in de brievenbus
*ijsje eet om het te vieren
En nu stofzuigen
ohhhh maar denk dat dit meisje het ijsje niet zo lekker vond, ze kijkt zo zieligquote:
Tofquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
Oeh Arnhem CS livestream: http://perroncam.breedbandarnhem.nl/view/index.shtml
hahahhaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:12 schreef FANN het volgende:
Zoek ik net een verjaardagskaartje, ik heb altijd een voorraadje... vooral een voorraadje van sorry verjaardag vergetenzitten er drie kaartjes tussen geschreven en al met postzegel erop...
dus die heb ik geschreven, postzegel eropgeplakt en teruggezet in de standaard![]()
nah... ik doe ze wel in een enveloppie en dan post ik die morgen ook maar meteen met een briefje erbij![]()
jah.. waren drie familieleden, 2 jarig op dezelfde dag en eentje een dag erna...
meteen maar even mijn verjaardagskalender op de plee goed gehangen die stond nog op februari
![]()
gaat lekker so...
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:12 schreef FANN het volgende:
Zoek ik net een verjaardagskaartje, ik heb altijd een voorraadje... vooral een voorraadje van sorry verjaardag vergetenzitten er drie kaartjes tussen geschreven en al met postzegel erop...
dus die heb ik geschreven, postzegel eropgeplakt en teruggezet in de standaard![]()
nah... ik doe ze wel in een enveloppie en dan post ik die morgen ook maar meteen met een briefje erbij![]()
jah.. waren drie familieleden, 2 jarig op dezelfde dag en eentje een dag erna...
meteen maar even mijn verjaardagskalender op de plee goed gehangen die stond nog op februari
![]()
gaat lekker so...
HEY JIJ! NU BEN IK BETRAPT HE!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
ik heb gewoon veel aan mijn hoofd![]()
dan krijg je dat
ow... maar ik seg niks heurquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
HEY JIJ! NU BEN IK BETRAPT HE!
ALLEMESJAGGIES!quote:
Lekkerste konten topic (deel 3)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:37 schreef Toverheks het volgende:
waar gaat dit over, wie heeft wie betrapt
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:37 schreef Toverheks het volgende:
waar gaat dit over, wie heeft wie betrapt
ze nemen het daar nog serieus ook hehquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
JULLIE MAKEN HET HELE DRAADJE STUK!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ze nemen het daar nog serieus ook heh![]()
wel leuk googelen op big ass![]()
[ afbeelding ]
je moet toch echt eens aan het worteltjes dieet kardinaaltje
dat kan so niet langer![]()
ik gaat eten
doei
kan je ook nog ff bij ons kijken, anders gaat opaatje zo huilenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:03 schreef remlof het volgende:
Ben ik net met m'n huis de cosmos klaar, kan ik ook nog eens een topic gaan schoonmaken
Ik dacht even dat je de cosmo las!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:03 schreef remlof het volgende:
Ben ik net met m'n huis de cosmos klaar, kan ik ook nog eens een topic gaan schoonmaken
huh, moet je naar de blote billen topic om te gaan schoonmaken??? snap ik dit nu goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:03 schreef remlof het volgende:
Check. En nu ga ik bier drinken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
kan je ook nog ff bij ons kijken, anders gaat opaatje zo huilen.
We laten topics niet zomaar verbaggeren hè?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh, moet je naar de blote billen topic om te gaan schoonmaken??? snap ik dit nu goed.
proostquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Check. En nu ga ik bier drinken.
Als ik voor jou 7 DVD's moet gaan kopiëren gaat dat je meer kosten dan die ¤14,95 die ze bij de Volkskrant webwinkel kostenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een thuiskopie maken en opsturen! Dan bewaar ik em voor je!
En zeker dat juweeltje onder de parelkettingen niet!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
We laten topics niet zomaar verbaggeren hè?
okequote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
We laten topics niet zomaar verbaggeren hè?
IK bewaar JOUW thuiskopieën! JIJ zou MIJ daarvoor MOETEN betalen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik voor jou 7 DVD's moet gaan kopiëren gaat dat je meer kosten dan die ¤14,95 die ze bij de Volkskrant webwinkel kosten
Ik moet niksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK bewaar JOUW thuiskopieën! JIJ zou MIJ daarvoor MOETEN betalen!
ik heb er ook ECHT weer eentje bij hehquote:
waar staat dat in dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er ook ECHT weer eentje bij heh![]()
Cool![]()
wat staat erin ?![]()
heeft gebaggerd met vieze ploatjes ?
me hele reputatie naar de klote![]()
sorry![]()
ik gaat na het eten maar even dutje doen
ik schaam me diep![]()
ECHT WAAR HOOR !
DAT DIT KAN IN NEDERLAND !![]()
doei
weetikveelquote:
Dus duur! Weetje wat dat vinnik niet kunnen! En die allochtonen krijgen dat voor niets heb ik gehoord! Jawel en jan met de pet kan weer fluiten naar de korte achternaam! Het is ook altijd het zoveelste liedje! Daar zou de reageerders een keert wat aan moeten! En ik maar belastingen voor me werk!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
weetikveel![]()
kost je 4,50 euro om te gaan lezen, ik ben niet HELEMAAL gestoord natuurlijk![]()
dutje doen![]()
![]()
doei doei
Wat mijn klanten met mijn spullen doen daar bemoei ik mij niet mee. Ik lever alleen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef Toverheks het volgende:
als je ff een half uurtje over hebt, uitzendinggemist Netwerk van deze avond.
gaat over de Talibanstrijders in Afganistan in de bergen gemaakt door een journalist, erg heftig.
vrijdag gaat het in netwerk over gezinnen in Afganistan die allemaal verslaafd zijn aan opium en heroine, zelf kleine kinderen.
Goede uitzending idd. Wel wat jammer dat ze geen Yanks voor hun flikker geschoten hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef Toverheks het volgende:
als je ff een half uurtje over hebt, uitzendinggemist Netwerk van deze avond.
gaat over de Talibanstrijders in Afganistan in de bergen gemaakt door een journalist, erg heftig.
vrijdag gaat het in netwerk over gezinnen in Afganistan die allemaal verslaafd zijn aan opium en heroine, zelf kleine kinderen.
nou Teun, dat gaat me echt te ver, vind die hebben ook gezinnen en ouders en ppfftt echt klote al die oorlogen, maar wat me opviel alles in de naam van God, ze roepen eerst god aan en dan schieten ze, echt en dan die 2 kindjes van die Comendant, hoppa dood door Amerikanen, en echt wil er niet te diep over nadenken maar wat leven we toch in een klote wereld.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goede uitzending idd. Wel wat jammer dat ze geen Yanks voor hun flikker geschoten hebben.
Ik krijg af en toe pijn in mijn buik van die expansiedrift van die Amerikanen die gepaard gaat met honderden onschuldige slachtoffers in een land waar ze (en wij) helemaal niets te zoeken hebben. Bovendien helpen ze daar een nogal corrupt regime in het zadel, gaat geheid met een jaar of 10-20 weer een hoop gelazer geven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou Teun, dat gaat me echt te ver, vind die hebben ook gezinnen en ouders en ppfftt echt klote al die oorlogen, maar wat me opviel alles in de naam van God, ze roepen eerst god aan en dan schieten ze, echt en dan die 2 kindjes van die Comendant, hoppa dood door Amerikanen, en echt wil er niet te diep over nadenken maar wat leven we toch in een klote wereld.
en dan die kleine jongen die er soepel achteraan liep met een zwaar geweer op zijn rug, hoe oud zou die zijn schat tussen de 10 en 12 jaar.
vind het altijd wel erg intressant maar blijf altijd met zo een nare smaak zitten en buikpijn er van.
vind het allemaal niks, want de burger is toch gewoon het slachtoffer van alles, heb toen die zoveel delen over kamp Holland gevolgd, ook intressant, kwamen er gewoon burgers aan de poort daar, waren ze doorgestuurd door plaatselijk ziekenhuis maar die konden hun niet helpen verder, echt zo moeilijk uit te leggen alles maar hoop dat je me snapt, krijg gewoon buikpijn van alle oorlogen want wat is het nut, zoveel doden, zoveel gezinnen die kapot gemaakt zijn door een kogel, zoveel gezinnen daar en in amerika die zoon/dochter/weet ik veel alles kwijt zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik krijg af en toe pijn in mijn buik van die expansiedrift van die Amerikanen die gepaard gaat met honderden onschuldige slachtoffers in een land waar ze (en wij) helemaal niets te zoeken hebben. Bovendien helpen ze daar een nogal corrupt regime in het zadel, gaat geheid met een jaar of 10-20 weer een hoop gelazer geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |