Dacht er aan toen ik ze zag rijden daarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
bedankt voor het posten van de bus Sjoerd!
Dat is de 22stequote:
Licht aangeschoten meer niet!quote:
Nee, we zijn een kliekje dat geen newbies duld!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:38 schreef Freezer het volgende:
Is hier nog ruimte voor een nieuwe poster? Beetje ouwehoeren moet niet moeilijk zijn toch?
op naar oktober!quote:
Het is zoet, bevat bacardi en heeft heel lang in de vriezer gestaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:38 schreef Freezer het volgende:
Is hier nog ruimte voor een nieuwe poster? Beetje ouwehoeren moet niet moeilijk zijn toch?
Nee, gadver. Dan wordt het weer koud, nat, etc. En we hebben al zo'n stomme zomer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, we zijn een kliekje dat geen newbies duld!
[..]
op naar oktober!
Zie je! Deze oude rot in de SC is meteen bezig de newbie weg te pesten!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is zoet, bevat bacardi en heeft heel lang in de vriezer gestaan.
Een Freezer.
Vergeef me, ik weet niet wat ik doe.![]()
Moet je jezelf eerst even voorstellen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:38 schreef Freezer het volgende:
jij bent meer van warm en nat ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, gadver. Dan wordt het weer koud, nat, etc. En we hebben al zo'n stomme zomer.
inderdaad, naam,leeftijd, schoenmaat en kamer van koophandel nummer. Zonder KVK nummer moeten we je sowieso niet, dit is een Business-to-Business-SCquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet je jezelf eerst even voorstellen.
Gelukkig wel zeg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
er zijn ook dingen veranderd. Vroeger zat Anne nog op het MBO
Nee, zelfs 2cv is niet in zijn eendje, die is op vakantie in de BXquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:42 schreef Freezer het volgende:
[quote]Op woensdag 11 augustus 2010 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, we zijn een kliekje dat geen newbies duld!
[..]
Ben jij in je eentje het clubje dan?
Goed Ik ben Freezer... dit is al best een oude account.(mijn enige hier ook trouwens) Ooit aangemaakt aan het begin van mijn studie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Moet je jezelf eerst even voorstellen.
Nee je bent geen vrouw!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:38 schreef Freezer het volgende:
Tjeempie, waar ben ik terecht gekomen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
jij bent meer van warm en nat ?![]()
[/Tjabbo]
Ik sta meestal aan de andere kant van de kogelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
Alfa lover is kut mazzlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef Freezer het volgende:
[..]
Goed Ik ben Freezer... dit is al best een oude account.(mijn enige hier ook trouwens) Ooit aangemaakt aan het begin van mijn studie.
Nu het erg rustig is op mijn werk ben ik begonnen met het lezen van verschillende onderdelen hier op FOK! Deze SC is echt de leukste om te volgen. Oja omdat het hier PTA is...
Ik rijdt een AR 156 JTD en ben sinds mijn 155 echt een AR fan.
Wat willen jullie nog meer weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |