Waarom zou je tijdens je vakantie luxe in moeten leveren en als een holbewoner gaan leven? En tentje is krap, een luchtbed/matje ligt gewoon klote, koken op een 2 pits brandertje, lopen naar het gedeelde toilet waar je buurman naast je zit te downloaden, douchen op muntjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Dingest het volgende:
Het is een stuk beter dan veel te veel geld uit te geven voor een appartement/hotel alleen zodat je precies hetzelfde kan doen als thuis - waar het een stuk goedkoper is. Ga dan gewoon niet op vakantie als je alleen gaat om elders exact hetzelfde na te bootsen wat je thuis ook hebt![]()
En mensen met een caravan zijn het ergste...
Weet niet hoe groot jou huis is?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Dingest het volgende:
Het is een stuk beter dan veel te veel geld uit te geven voor een appartement/hotel alleen zodat je precies hetzelfde kan doen als thuis - waar het een stuk goedkoper is. Ga dan gewoon niet op vakantie als je alleen gaat om elders exact hetzelfde na te bootsen wat je thuis ook hebt![]()
Het is niet alsof wij ook alleen maar de hele dag in de tent zittenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie hoor, maar op vakantie ben ik alleen in het hotel om te slapen.
Als ik op vakantie ga ben ik de hele dag op pad. Ik vind het dan prettig dat ik goed kan slapen 's nachts en dat er 's ochtends ontbijt voor me klaar staat. Dan ga ik niet klooien met stokken, haringen en doeken en als ik 's nachts moet plassen 5 kilometer lopen naar een toilet ofzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Dingest het volgende:
Die bank sliep best lekkerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef Anne het volgende:
Ja doei. Als die bank niet lekker slaapt, wil ik daar natuurlijk niet op
.
Maar de kwaliteit is er dan ook naar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:15 schreef Dingest het volgende:
Het is niet alsof wij ook alleen maar de hele dag in de tent zittenAlleen betalen wij dan in totaal voor onze overnachting waar je in de meeste hotels niet of nauwelijks in je eentje een kamer voor boekt
Jouw tent is geluidsdicht, heeft airco en thermostaat, room service, toilet, douche en bad en de volgende ochtend kun je zo aanschuiven aan de ontbijttafel?quote:, en zolang je de tent maar goed genoeg opzet heb je nagenoeg hetzelfde comfort
Niet. Zie de reacties van de anderen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is niet alsof wij ook alleen maar de hele dag in de tent zittenAlleen betalen wij dan in totaal voor onze overnachting waar je in de meeste hotels niet of nauwelijks in je eentje een kamer voor boekt, en zolang je de tent maar goed genoeg opzet heb je nagenoeg hetzelfde comfort
Dat wil ik volgend jaar gaan doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je komt er alleen s'smorgens vanaf alsof je de vierdaagse gelopen hebt
U is niet wijsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wil ik volgend jaar gaan doen.
Oké, dat zeg ik elk jaar.
Krampeer zequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:24 schreef Dingest het volgende:
Ik lees bijna alleen maar vooroordelen die naar ik aanneem vanwege jullie verwende aversie om te kamperen hooguit jeugdtrauma's zijn en niet echt overeenkomen met de moderne kampeerervaring![]()
Gelukkig heb ik geen tijd om er over te discussiëren want ik moet nu echt weg op vakantie
Je kunt ook gewoon zeggen dat je comfort niet belangrijk vindt en liever geen extra uitgaven doet er aan. Dat is een reactie die feitelijk juist is. Stellen dat een tent hetzelfde comfort heeft als een hotelkamer komt overeen met die mensen die beweren dat ze in hun Koreaanse hondenhok hetzelfde comfort ervaren als in een BMW 7-serie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:24 schreef Dingest het volgende:
Ik lees bijna alleen maar vooroordelen die naar ik aanneem vanwege jullie verwende aversie om te kamperen hooguit jeugdtrauma's zijn en niet echt overeenkomen met de moderne kampeerervaring![]()
Gelukkig heb ik geen tijd om er over te discussiëren want ik moet nu echt weg op vakantie
Laatst was je nog een zeur- en zeikwijf. Waarom nou niet meer?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:28 schreef Alicey het volgende:
Oh, en ik ben inderdaad best een verwend nest. Ook dat is een keuze.
Dat ben ik nog steeds hoor, maar gisteren was ik óók melig en vervelend.. Vandaag eigenlijk niet meer.. Ik ga wel weer aanpassen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Laatst was je nog een zeur- en zeikwijf. Waarom nou niet meer?
Nee, dat soort moderne dingen doe ik niet aan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:43 schreef Anne het volgende:
Ow, ik dacht dat je misschien je leven gebeterd had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |