waarom doei? waarom word ik niet geloofd. Wat is dit voor iets belachelijksquote:
kan ik niet. Het is geen showbizzer (zanger, acteur etc)quote:
Daar hebben we toch echt namen voor nodig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:14 schreef NoRespect het volgende:
[..]
waarom doei? waarom word ik niet geloofd. Wat is dit voor iets belachelijks
iemand wél tips?
Je ziet toch niet te rotzooien met Jan Peter?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef NoRespect het volgende:
[..]
kan ik niet. Het is geen showbizzer (zanger, acteur etc)
tip: den haag
Wat voor tips wil je dan? Wil jij met hem verder? Is hij bereid zijn vrouw te verlaten?etc.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef NoRespect het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef NoRespect het volgende:
[..]
Dus toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:36 schreef Wokkel het volgende:
Rutte kan het niet zijn, dus ik gok op Cohen. Alhoewel, je had het over iemand met een carriere en een werkvloer.
niet vertellen, wel tips geven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef NoRespect het volgende:
[..]
geen namen, anders maak ik levens kapotquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:15 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Daar hebben we toch echt namen voor nodig.
ik ben zeker géén goldigger, dus op geld uit. Ik hou van hem, heb al aardig wat met hem opgebouwd. Alleen dit allemaal in het geheim is zo moeilijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:16 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[..]
Dus toch?
Als je het goed wilt doen zorg je dat je een liefdesbaby krijgt en verkoop je je verhaal. Van de alimentatie/zwijggeld kan je ongetwijfeld fijn verder leven.
nee, daar gaat het niet omquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:17 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
niet vertellen, wel tips geven.
dan wil je dus dat het geraden wordt.
Het is het een of het ander.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:18 schreef NoRespect het volgende:
[..]
geen namen, anders maak ik levens kapot
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:14 schreef meneerbanaan het volgende:
Ja hoi hier de vrouw van Bas van Toor.... Ik dacht al langer dat mijn man vreemdging, nu is de waarheid boven tafel.....
waar dan om?quote:
hehequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:23 schreef NoRespect het volgende:
GEEN NAMEN ZEI IK GODVERDOMME!!! LAAT MAAR, KRIJG DUS GEEN FUCKING TIPS! ALLEMAAL OPLFIKKEREN. DANKJWEL YVONNE, DAKJEWEL WAARDELOZE USERS, DANKJEWEL FOK!
En waarom maakt het feit dat het een bekende Nederlander is het één en ander ineens anders? Is minnares daarom ook ineens met hoofdletter m?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:07 schreef NoRespect het volgende:
Ten eerste ik ben een kloon van een gewone fok-user, en ben ik aardig pist op Yvonnen die zonder goede reden een slotje op mijn topic gooide (bedankt yvonne! ) dit was het topic
Minnares van heel bekende Nederlander
Dus hoop ik hier wel op reacties, en dat mijn topic serieus word genomen. Ik lieg niet en de reden waarom ik erbij zet dat het om een BN'er gaat omdat het de situatie veel en veel lastiger maakt. In iedergeval mijn verhaal:
Mijn verhaal: Ik heb een kloon aangenaakt omdat ik hier al een tijd op fok zit. Zelf wil ik niks over mezelf kwijt, wel mijn verhaal waar ik erg mee zit. Ik ben namelijk de minnares van een heel bekende Nederlander, geen showbizz type in iedergeval.
Ik ben dus Minnares van een heel bekende Nederlander. Onze geheime relatie begon 3 jaar geleden, ik was ook dan maar net meerderjarig. We hebben elkaar ontmoet op de werkvloer, ik werk er nu niet meer omdat ik daar stage liep. Het begon pril met elkaar aankijken, dicht langs elkaar heen lopen en veel praten. Op een keer gingen we verder en stonden we te zoenen in de wc’s. Ik liep er toen al een paar maanden stage.
Collega’s hadden niks door al stond hij wel bekend als een vrouwenversierder. Ook zijn vrouw heb ik op een feestje ontmoet, echt een aardig mens. En daarom voel ik me dan erg klote.
Het zoenen ging uiteraard snel over op intieme aanrakingen, ik treed niet in details. We spraken steeds vaker buiten werk af, en maakten afspraken dat het bij een sexuele relatie zou blijven. Hij vertelde naar welk hotel ik moest komen, en vertelde zijn vrouw smoesjes dat hij voor werk wegmoest. Ik voelde me steeds lulliger. Maar door een lichte verliefdheid wat ik lang niet had gevoeld gingen we door. Steeds vaker spraken we af, een tijdje later heb ik toch mijn zus hiervan verteld.
Nu nog steeds zien we elkaar en hij zij dat zijn vrouw argwaan heeft gekregen, dus houden we het op een laag pitje. Maar nog steeds spreken we af. We weten dat het nooit wat zou kunnen worden, want dan is heel zijn carrière naar de klote.
Dus: Wat moet ik doen. Ik heb een geheime relatie met een bekende Nederlander, zijn vrouw weet van niks, en wij zijn verliefd. Moet ik het beëindigden of moet de man in kwestie het zijn vrouw vertellen?
Tips graag
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:23 schreef NoRespect het volgende:
GEEN NAMEN ZEI IK GODVERDOMME!!! LAAT MAAR, KRIJG DUS GEEN FUCKING TIPS! ALLEMAAL OPLFIKKEREN. DANKJWEL YVONNE, DAKJEWEL WAARDELOZE USERS, DANKJEWEL FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |