Minimale kleding. Rokje, topje.. Best makkelijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:58 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Lijkt me niet zo fris... Hoe wil je dat gekoeld houden?
Je moet wel je charcoal, oftwel houtskool naar binnen smokkelen, anders kan je de rest van het vlees dus weggooien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:51 schreef Hpzone het volgende:
Ik wil graag twee kilo vlees meenemen naar Lowlands om te BBQ'en. Mag dit mee het terrein de camping op?
Heb ik, maar ik ben bang dat de beveiliging het in beslag gaat nemen. Mijn vriend is jarig, dus ik wil het graag gezellig maken. Ook een cadeautje mee enzo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:02 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Je moet wel je charcoal, oftwel houtskool naar binnen smokkelen, anders kan je de rest van het vlees dus weggooien.
En als je die dan op de BBQ gooit wel even het rokje uitdoen, smaakt niet zo lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Minimale kleding. Rokje, topje.. Best makkelijk.
't is nog vroeg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:55 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
haal dan ook je quote weg, nerd
Denk je dat? Heb je dat helemaal zelf bedacht? Wat een slimme jongen ben jij..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:18 schreef rubje het volgende:
Ik denk dat men liever heeft dat je eten en drinken daar koopt.ik zeg maar wat.
Ik hoop zelfs dat ze het in beslag nemen, levensgevaarlijk tussen alle tenten en niet echt gezellig meer als je tent in vlammen op gaat. Een keer zien gebeuren en je schrikt ervan hoe snel een tent weg is, gelukkig zat er niemand in. In de FAQ op de ll site staat ook dat je geen kolenbarbeque mee mag nemen maar wel een wegwerp bbq. Dus met een wegwerp bbq kan je het nog wel gezellig makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:23 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Heb ik, maar ik ben bang dat de beveiliging het in beslag gaat nemen. Mijn vriend is jarig, dus ik wil het graag gezellig maken. Ook een cadeautje mee enzo.
Protip: doe het romantisch in het toiletgebouw!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:23 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Heb ik, maar ik ben bang dat de beveiliging het in beslag gaat nemen. Mijn vriend is jarig, dus ik wil het graag gezellig maken. Ook een cadeautje mee enzo.
Heah, goed idee! Ik hoop dat het leuk gevonden wordt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:40 schreef WalterSobchak het volgende:
[
[..]
Protip: doe het romantisch in het toiletgebouw!Werkt altijd!
Jazeker! Eerst Brainpower bekijken, en dan door naar Tiësto. Ik hoop dat het niet zo druk is, ik wil hem wel kunnen zien natuurlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:51 schreef conobram het volgende:
Ga je ook naar Tiesto? Die staat bij mij bovenaan dit jaar!
Nee, te lange OP.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:22 schreef infp2009 het volgende:
Lees even het topic "de elende van lowlands"...
De elende van Lowlandsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:22 schreef infp2009 het volgende:
Lees even het topic "de elende van lowlands"...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |