abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85138164
Superleuke shoot met Mariëlle gehad. Een hele dag in Doel doorgebracht en tig thema's uitgewerkt.
We zijn beide erg enthousiast over de resultaten, dus het lijkt me leuk om een topic aan te maken en daar in fases de verschillende thema's in onder te brengen.

Omdat de thema's zo divers zijn, moest ik veel kennis en kunde aanspreken die ik me nog maar net heb eigen gemaakt, dus ik hoop op leerzame én vriendelijke kritiek ;)

Ow, en opmerkingen als 'is dit nou Doel' kennen we al, dus die hoeven niet. Doel is rustig en voor het model om de hoek, dus vandaar de locatie...

1.

2.

3.

4.

[ Bericht 1% gewijzigd door photolex op 11-08-2010 14:13:02 ]
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 augustus 2010 @ 13:45:01 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_85138186
Laatste foto is de beste
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_85138305
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:45 schreef Paul het volgende:
Laatste foto is de beste
:Y
pi_85138318
Erg leuk met zonlicht gespeeld :Y mooie foto's ^O^

Ik zou alleen je naam aan de rechterkant hebben gezet ivm storend bij haar enkel :)
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:53:04 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_85138520
quote:
Laatste foto is de beste
ik vind de eerste het leukst... dynamischer... en die hand op de tas op de laatste foto geeft een wat rare houding imo
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_85138622
Haha, dank jullie voor de snelle reply! :D
Ook ik vind de laatste de beste, maar ik wilde eens proberen een serie te posten. Ze horen dus bij elkaar ;)

@tassie: Goeie opmerking! Zal er eens over nadenken hoe ik dat in het vervolg het beste oplos. M'n naam op een willkeurige plek op de foto plaatsen vind ik een beetje slordig staan, maar als hij onzichtbaar is, heeft het ook weer geen zin :)
pi_85138623
Lucky you.. :7

Mooie foto's!
pi_85138803
Mooie foto's :).
pi_85139023
Even verderop...

5.

6.

[ Bericht 2% gewijzigd door photolex op 11-08-2010 14:13:23 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 11 augustus 2010 @ 14:07:07 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85139058
Ik zou ze voor het gemak even nummeren. ;)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 14:34:01 #11
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_85140207
Wauw mooi met het licht gespeeld zeg, ik vind de laatste van je 1ste post het mooiste. Wat een mooi model weer je weet ze wel uit te kiezen!!
Ik wil ook een keer naar doel lijkt me supervet daar te fotograferen is alleen volgens mij vanaf mij wel een eindje rijden.
Joyce
19jaar.
pi_85140564
Ik vind je signature in de foto storend en nutteloos (aangezien het bij meerdere foto's amper te lezen is).
Model is wel sexy (een illusie die bij de close-ups weer verdwenen is), en ik vind het licht heel gaaf gedaan. Wat ik wel jammer vind is dat het standpunt eigenlijk niet veranderd, wat het als serie tamelijk saai maakt.
People assume too much.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 15:18:05 #13
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_85142291
Het heeft geen bal met jouw fotokunsten te maken, maar wat heeft die meid een prachtige benen zeg!

Ik vind persoonlijk de fotos zonder zonnebril mooier dan die met. Ze heeft een prachtig figuur, en een schitterend hoofd, en die verdwijnt op de laatste fotos voor een derde achter die donkere glazen. wat de fotos betreft: 1 en 4 zijn mijn favorieten!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_85143466
quote:
Laatste foto is de beste
leuk dit probeersel en de eerste foto vond ik het meest aansprekende en de laatste te gekunseld.
echter ik was er niet echt kapot van want ik had iets meer speling met het zonlicht en haar haar blonde
haar bijvoorbeeld gedaan. Ik vond dit probeersel te algemeen.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_85159209
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 13:44 schreef photolex het volgende:
Superleuke shoot met Mariëlle gehad. Een hele dag in Doel doorgebracht en tig thema's uitgewerkt.
We zijn beide erg enthousiast over de resultaten, dus het lijkt me leuk om een topic aan te maken en daar in fases de verschillende thema's in onder te brengen.

Omdat de thema's zo divers zijn, moest ik veel kennis en kunde aanspreken die ik me nog maar net heb eigen gemaakt, dus ik hoop op leerzame én vriendelijke kritiek ;)

Ow, en opmerkingen als 'is dit nou Doel' kennen we al, dus die hoeven niet. Doel is rustig en voor het model om de hoek, dus vandaar de locatie...

1.
[ afbeelding ]

2.
[ afbeelding ]

3.
[ afbeelding ]

4.
[ afbeelding ]
Eerste wat me opvalt zijn alle sieraden die ze om heeft. Enkel, pols, oren.. het is net ff teveel, voor catwalkachtige foto's (denk in ieder geval dat je die illusie wilde creëren). En volgende keer recht voor je achtegrond gaan staan denk ik, als je zo'n gebouw en straat erbij betrekt. Nu oogt het wat rommeliger op de achtergrond omdat de omgeving schuin wegloopt.

Supermooi model wel, met een mooie houding! En zo met dat zonlicht heb je toppie foto's gemaakt :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_85160248
Waarom moet je naam op de foto?

Ik begrijp dat nooit...

32 seconden fotoshoppen en je naam is weer weg voor diegenen die echt willen...
  woensdag 11 augustus 2010 @ 23:07:49 #17
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_85162529
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:18 schreef Tiger_Woods het volgende:
Waarom moet je naam op de foto?

Ik begrijp dat nooit...

32 seconden fotoshoppen en je naam is weer weg voor diegenen die echt willen...
Dat fotoshoppen is te herkennen in een foto. En bovendien: als iemand hotlinkt dan staat je naam er tenminste op. Maar dit is niet echt de plek om die discussie te voeren.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_85162874
OK, sorry...
pi_85221729
Dank voor de complimenten EN de kritiek!

Want tja, het naampje op het plaatje...

Het is niet dat ik mezelf nou zo ongelooflijk goed vind dat ik het doe. Maar van de Sloggi-shoot werden mijn foto's op tig websites gezet zonder vermelding van de fotograaf en één van de modellen bestond het zelfs om haar eigen copyright er op te zetten en mij uit te dagen even te bewijzen dat ze van mij zijn. Dat overkomt me geen tweede keer. Dus dat storende tekstje is bedoeld tegen de nitwits en om vindbaar te zijn voor geïnteresseerden. Er zal maar iemand enthousiast raken door een foto van mij en willen samenwerken...
Mijn modellen krijgen trouwens de bewerkte foto's in origineel formaat en zonder tekst er op.

@debsterr: Tja, afweging. Ik vond de sieraden niet storend, maar ik zal er een volgende shoot wat bewuster mee omgaan. Hoort bij mijn voornemen om meer oog voor detail te hebben... ;)
De horizon was iig niet scheef: kijk maar naar het dak van het huis. De weg loopt schuin af. En toen had ik de keuze: huis scheef, of weg scheef. Ik koos ervoor om de werkelijkheid te laten zien :)
Volgende opmerking is naar uiteraard "kies je achtergrond wat beter uit!" Hmm tja.... :P
pi_85221991
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 10:53 schreef photolex het volgende:
en één van de modellen bestond het zelfs om haar eigen copyright er op te zetten en mij uit te dagen even te bewijzen dat ze van mij zijn. Dat overkomt me geen tweede keer.
quote:
Mijn modellen krijgen trouwens de bewerkte foto's in origineel formaat en zonder tekst er op.
uhh....
People assume too much.
pi_85222381
Klikbaar voor groter

7.

8.

9.

10.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:34:30 #22
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_85223202
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:00 schreef very het volgende:

[..]

[..]

uhh....
Mierenneuken.
- Privacy Matters
pi_85224410
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:34 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Mierenneuken.
dit heeft dus totaal NIKS met mierenneuken te maken.
Ik attendeer op een behoorlijke flaw in de aanpak. Als je een dergelijke situatie wilt voorkomen, dan moet je het model dus geen watermerkloze foto sturen natuurlijk
People assume too much.
pi_85224717
Beste Ferry,

Wellicht dat het te subtiel voor je was:
quote:
van de Sloggi-shoot ...
...één van de modellen
quote:
Mijn modellen
Snappie?

En nou graag weer over de foto's zelf ipv achter je grote gelijk aanrennen.
pi_85225094
Dat had ik inderdaad over het hoofd gezien.
Ik ben alleen niet echt gecharmeerd van je toon. Ik probeerde je oprecht te attenderen op iets waarvan ik dacht dat het mogelijk negatief voor je zou kunnen uitpakken.

En FYI, ik heb eerder al een reactie gegeven op je foto's.
Op deze nieuwe nog niet, maar daar blijft mijn mening hetzelfde wat betreft de weinige variatie in standpunten.
Het is wel mooi geschoten, en in de nieuwe foto's is de signature beter.
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')