ik vind de eerste het leukst... dynamischer... en die hand op de tas op de laatste foto geeft een wat rare houding imoquote:
leuk dit probeersel en de eerste foto vond ik het meest aansprekende en de laatste te gekunseld.quote:
Eerste wat me opvalt zijn alle sieraden die ze om heeft. Enkel, pols, oren.. het is net ff teveel, voor catwalkachtige foto's (denk in ieder geval dat je die illusie wilde creëren). En volgende keer recht voor je achtegrond gaan staan denk ik, als je zo'n gebouw en straat erbij betrekt. Nu oogt het wat rommeliger op de achtergrond omdat de omgeving schuin wegloopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:44 schreef photolex het volgende:
Superleuke shoot met Mariëlle gehad. Een hele dag in Doel doorgebracht en tig thema's uitgewerkt.
We zijn beide erg enthousiast over de resultaten, dus het lijkt me leuk om een topic aan te maken en daar in fases de verschillende thema's in onder te brengen.
Omdat de thema's zo divers zijn, moest ik veel kennis en kunde aanspreken die ik me nog maar net heb eigen gemaakt, dus ik hoop op leerzame én vriendelijke kritiek![]()
Ow, en opmerkingen als 'is dit nou Doel' kennen we al, dus die hoeven niet. Doel is rustig en voor het model om de hoek, dus vandaar de locatie...
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]
Dat fotoshoppen is te herkennen in een foto. En bovendien: als iemand hotlinkt dan staat je naam er tenminste op. Maar dit is niet echt de plek om die discussie te voeren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:18 schreef Tiger_Woods het volgende:
Waarom moet je naam op de foto?
Ik begrijp dat nooit...
32 seconden fotoshoppen en je naam is weer weg voor diegenen die echt willen...
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:53 schreef photolex het volgende:
en één van de modellen bestond het zelfs om haar eigen copyright er op te zetten en mij uit te dagen even te bewijzen dat ze van mij zijn. Dat overkomt me geen tweede keer.
uhh....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:53 schreef photolex het volgende:
Mijn modellen krijgen trouwens de bewerkte foto's in origineel formaat en zonder tekst er op.
Mierenneuken.quote:
dit heeft dus totaal NIKS met mierenneuken te maken.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:53 schreef photolex het volgende:
van de Sloggi-shoot ...
...één van de modellen
Snappie?quote:Mijn modellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |