Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef HenkySpanky het volgende:
Ik heb het helemaal gelezen en dit kan niet door een meisje van 16 zijn geschreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
LEZEN!quote:
Donk je Wol!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:39 schreef Robar het volgende:
[..]
LEZEN!
Samenvatting.
TS vind zichzelf heel wat.
TS gaat met puisterige en zweterig tiener die zich geen raad weet met borsten en billen.
TS sloeg haar vriend.
TS wil het goedmaken.
TS sneakt naar kamer vriend
TS ziet vriend klaarkomen op "Sex op het schavot deel 36"
TS rent weg nadat ze betrapt is op gluren door haar vriend
TS is wereldvreemd
Klopt het zo een beetje?
quote:
Ik ook !quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Toch maar even gelezen. Super verhaal.
Ja die ding mag ook bij mij langskomen, ge wit tog ge wit toggggquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:40 schreef Overijsseljwz het volgende:
die meisje mag langs komen bij mij toch, ik woon in Zwolle dussszz
Eeeeh toggg swapi mati danquote:
AP for sure.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:29 schreef SinofEnvy het volgende:
Degene waarvan dit een kloon is is trouwens echt levenloos.
Goed verhaal he!quote:
Two camels in a tiny car!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef Robar het volgende:
[..]
I approve this message!
I hope you get squaids
But you know who didn't ask for questions?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Two camels in a tiny car!
OT: Pics or GTFO
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |