Dat dacht ik weer meteenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:35 schreef Scorpie het volgende:
Ligt eraan, kan je een boek schrijven over dit topic later?
Jonguuuuhhhh, ze is doodsbang.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:37 schreef ErwinEHVNL het volgende:
dit nemen we toch niet serieus met zo'n onderschrift
sorrie geen namen, ben niet op aandacht uitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:31 schreef densmee het volgende:
zonder namen kunnen we natuurlijk niet helpen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:40 schreef bangkloontje88 het volgende:
[..]
sorrie geen namen, ben niet op aandacht uit
ik zit fout ik geef het toe, maar hij zit nog fouter. Hij heeft een vrouw ik nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je moet je in ieder geval schamen voor je sletterige gedrag. Wat walg ik van mensen zoals jij zeg! Altijd maar aan je lusten overgeven
.
eerst zij hij van nee (heel eerlijk) en bleef het puur sexueel. Later zijn we meer naar elkaar toegegroeid, ik was wel altijd aardig verliefd. Hij eerst niet maar nu wel zegt hijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:33 schreef Robar het volgende:
Weet je zeker dat hij ook echt verliefd is?
Of noem het gewoon minnaresquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:41 schreef formerjellybean het volgende:
ja ja , zet dan gewoon minares, in plaats van minares van bekende nederlander.
Nee en daarom open je een topic over dat je met een BN'er neukt, omdat je niet op aandacht uit bent?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:40 schreef bangkloontje88 het volgende:
[..]
sorrie geen namen, ben niet op aandacht uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |