Mij niet? Of JASC niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh dat lukt je denk ik niet met Jasc
En hoe was dat in jouw droom dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind Bella zo op het forum niet echt jouw type
Ik geloof dat het programma zelf niet zo geavanceerd is daarinquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:37 schreef D. het volgende:
[..]
Mij niet? Of JASC niet?
En ik had Animation Shop binnengehaald, dus vandaar die ninja
Ja, met Bennyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:41 schreef Koen66 het volgende:
@C_A: deed ik het in jouw droom ook met iemand?![]()
in mijn droom normaalquote:
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:41 schreef Koen66 het volgende:
@C_A: deed ik het in jouw droom ook met iemand?![]()
Ow, dat scheeltquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik geloof dat het programma zelf niet zo geavanceerd is daarin!
LE-ZENquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:44 schreef Myraela het volgende:
C_A!? Deed ik het in jou droom ook met iemand!?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:44 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
Myr lag met Socios en Kally lag ook met iemand...
Fok leeft wel bij je he?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in mijn droom normaalMaar jullie doken samen een hotelkamer in, dus hoe het daarbinnen aantoe ging weet ik niet
Myr lag met Socios en Kally lag ook met iemand...
Maar dat is weer een paar weken terug dat ik dat gedroomd heb
De laatste 2 keer dat ik over fok gedroomd heb, was afgelopen maandag en vannacht
Sociosquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:44 schreef Myraela het volgende:
Weet ik veel, dat was die avond dat we het intensief over de meet haddenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:44 schreef Myraela het volgende:
Waarom droom je over FOK!kers die het met elkaar doen?
Ik kan mijn dromen meestal niet onthouden, heb wel een tijdje geprobeerd om lucide te leren dromen maar dat is zeer moeilijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Irritant dat ik mijn dromen allemaal nog weet
Heb ook wel eens een voorspellende droom gehad
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat was die avond dat we het intensief over de meet haddenEn hotelkamers enzo
Oh. Dan kan ik het begrijpen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
Weet ik veel, dat was die avond dat we het intensief over de meet haddenEn hotelkamers enzo
Ik heb 1 keer gedroomd dat mijn oom een hartaanval kreeg op vakantie. Ik was zo bang dat hij uit zou komen, dat ik in die tijd erg hysterisch was. 2 Weken later overleed mijn oom in Turkije aan een hartaanvalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan mijn dromen meestal niet onthouden, heb wel een tijdje geprobeerd om lucide te leren dromen maar dat is zeer moeilijk
Maar waarom ik vannacht over een fokker van de sc heb gedroomd geen ideequote:
ik heb niet oevr jou gedroomd, misschien omdat jij had aangegeven dat jij naar huis rijd gewoon na de meetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg me dat ik bij Kally lag, en niet bij Avey ofzo. Das zielig voor Avey (en ook voor mij)
Wat eng....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer gedroomd dat mijn oom een hartaanval kreeg op vakantie. Ik was zo bang dat hij uit zou komen, dat ik in die tijd erg hysterisch was. 2 Weken later overleed mijn oom in Turkije aan een hartaanval
Ja maar ik neem Myr dan mee, dus Socios kan lekker aan de handkar danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb niet oevr jou gedroomd, misschien omdat jij had aangegeven dat jij naar huis rijd gewoon na de meet
Van je squash, heb het nou al vier keer gevraagd maar dan was je steeds net wegquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dromen over slowchatmensen.
Welke puntentelling Rauzputzer?
Ja het is wel een duidelijk signaal dat je misschien IETS (understatement) minder moet FOK!kenquote:
Haha, dat is goed mogelijk. Het was gister een bliksembezoekdag.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Van je squash, heb het nou al vier keer gevraagd maar dan was je steeds net weg!
Ah dan was je snel klaar dus steeds.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, dat is goed mogelijk. Het was gister een bliksembezoekdag.
De nieuwe puntentelling.
Of gamen in mijn gevalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is wel een duidelijk signaal dat je misschien IETS (understatement) minder moet FOK!ken
Dus ik mag nog meer FOK!kenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is wel een duidelijk signaal dat je misschien IETS (understatement) minder moet FOK!ken
als je droomt over je ouders of broers en zussen, die dood gaan, blijven ze langer levenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat eng....
Heb ook weleens een droom gehad dat mijn pa overleed maar gelukkig (even afklopt) is dat niet gebeurd.
Myr had zich bedachtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ik neem Myr dan mee, dus Socios kan lekker aan de handkar dan
Uhuhquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je droomt over je ouders of broers en zussen, die dood gaan, blijven ze langer leven![]()
Dat is ehct waar hoor
ik wou dat ik dat had....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:53 schreef Myraela het volgende:
Ik onthoud mijn dromen zo'n 5 minuten en daarna ben ik het helemaal kwijt.
en jij was ook aan het vozenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:49 schreef Koen66 het volgende:
Ik droomde gewwoon van onbende mensen laatst, zonder duidelijk te zien wie.
Maar we waren aan het eten en vozen, had hooguit een gevoel van 'dit is een meet'
Jawel..... Maar met een compleet onbekende dame....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en jij was ook aan het vozen
je slaapt zo diep, dat je droomt in je diepe slaap. Vandaar dat je ze niet meer weet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben te laatste tijd te moe om te dromen geloof ik
okquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel..... Maar met een compleet onbekende dame....
ik wou dat ik kon vliegenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:59 schreef Myraela het volgende:
Ik twijfel al 10 jaar of ik droomde dat ik de trap af vloog. Of dat ik echt kon vliegen. Dat is een van de weinige dromen die ik onthouden heb.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:59 schreef Myraela het volgende:
Oh. En ik ben de moordenaar van Pim Fortyun en ik heb hem in een eng kasteel gedumpt. Dat jullie het even weten he.
Ik had er gisteren 3quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je slaapt zo diep, dat je droomt in je diepe slaap. Vandaar dat je ze niet meer weet.
Maar iedereen droomt
Nou ja, snel. Flinke rally's wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah dan was je snel klaar dus steeds.
natuurlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je nog gedroomd over mij
Neequote:
De mijne ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn verjaardagskado is onderweg
Klinkt als een uitdagingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:06 schreef crv het volgende:
.... maar mijn dag kan voorlopig niet stuk
Ik had via iBood zo'n mediaplayer incl harde schijf besteldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:06 schreef D. het volgende:
[..]
De mijne ook
Krijg vanavond mijn iPhone
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik op een universiteit zat en een kaaspracticum had.Allemaal verschillende soorten metingen met kaas.
Dat kon natuurlijk al via HDMI hequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had via iBood zo'n mediaplayer incl harde schijf besteld
Eindelijk mijn series op mijn grote HD tv kijken
laat je weten of ie goed werkt? Dan wil ik er ook 1 (helaas duurderquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had via iBood zo'n mediaplayer incl harde schijf besteld
Eindelijk mijn series op mijn grote HD tv kijken
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat heeft ze volgens mij niet op d'r laptoppie
misschien komt hij nog wel eens voorbij op iBood?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laat je weten of ie goed werkt? Dan wil ik er ook 1 (helaas duurder
Ow, dat zou kunnenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat heeft ze volgens mij niet op d'r laptoppie
Straks komt C_A der droom uit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:11 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij, mocht ik naar de meet komen wat ik wel hoop, moet ik dan denken aan mijn droom
Dat zijn de mooie potten wel. Toch vind ik de oude puntentelling beter.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou ja, snel. Flinke rally's wel.
Ik ook, dan zie ik flitsen uit me droom, dat Myr met Socios de hotelkamer in vliegen.... Bella met D. en Kally met ....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:11 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij, mocht ik naar de meet komen wat ik wel hoop, moet ik dan denken aan mijn droom
spannendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef crv het volgende:
Ben ronde verder in een sollicitatie. wordt beetje nerveus. vrijdag of maandag al Intakecheck bij klant of het matched![]()
leg de tel neer vanmorgen van de recruiter, kot de volgende firma of ik de 19e langs kan komen
misschien kan je met socios meetreinen, krijg je geloof ik kortingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef DeLuna het volgende:
Ohja. De meet. Ik hoop dat ik dan nog geld heb om er te komen.
Ow Spannendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef crv het volgende:
Ben ronde verder in een sollicitatie. wordt beetje nerveus. vrijdag of maandag al Intakecheck bij klant of het matched![]()
leg de tel neer vanmorgen van de recruiter, kot de volgende firma of ik de 19e langs kan komen
om er te komen of om eten/drinken te betalenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef DeLuna het volgende:
Ohja. De meet. Ik hoop dat ik dan nog geld heb om er te komen.
Ja nogal, zeker die eerste want daar zou ik 2x zoveel gaan verdienenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |