quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:45 schreef Frollo het volgende:
Nou, met dit weetje in de pocket ga ik eens stevig aan het werk.
Hij lag wel met die chille hind te vozen. En hij is 1 m 51.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh God, de Nederlandse Vanilla Ice.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt er ook zo tegenaan kijken, G.: wij hebben zo belachelijk snel een tweede aangedurfd dat het hele nageslachtgebeuren vast niet heel lastig kan zijn.
Hind van Wie is de Mol?? merk op dat het ene vraagteken cursief is en hoort bij de titel van het programmaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij lag wel met die chille hind te vozen. En hij is 1 m 51.
Hé, het zijn de Amsterdammers die dat soort vertier in hun stad aanbieden. Als beschaafde Amersfoorters hebben wij geen enkele overlast te dulden van bierfietsen, koetsen of fietstaxi's. Stel je voor zeg. Daartoe verlagen we ons hier niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:10 schreef Ringo het volgende:
dat aloude, fundamentele onbegrip van vroeger, jegens luiden uit de provincie en hun mensonterende gebruiken.
Dat mag zo zijn hoewel het vast geen Amersfoorters zijn, maar zij maken slechts gebruik van een mogelijkheid die hen aangeboden wordt. Was men in Amsterdam niet op het idee gekomen de bierfiets te gaan exploiteren, dan was er geen provinciaal zich per bierfiets door de stad gaan verplaatsen. Het probleem ligt dus primair bij de Amsterdammers, die elk gevoel van gene verliezen, elke waardigheid te grabbel gooien, als er een eurootje aan een jolige provinciaal verdiend kan worden. Hoeren zijn het, die Amsterdammers.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:31 schreef Z het volgende:
Het zijn juist die Amersfoorters, provincialen, enzomeer die plaatsnamen op bierfietsen!
Vraag en aanbod imho.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat mag zo zijn hoewel het vast geen Amersfoorters zijn, maar zij maken slechts gebruik van een mogelijkheid die hen aangeboden wordt. Was men in Amsterdam niet op het idee gekomen de bierfiets te gaan exploiteren, dan was er geen provinciaal zich per bierfiets door de stad gaan verplaatsen. Het probleem ligt dus primair bij de Amsterdammers, die elk gevoel van gene verliezen, elke waardigheid te grabbel gooien, als er een eurootje aan een jolige provinciaal verdiend kan worden. Hoeren zijn het, die Amsterdammers.
Zeker, maar moet je alles willen aanbieden waar vraag naar is?quote:
Ik vraag me af wat zodiakk hierover te zeggen zou hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:59 schreef Gellius het volgende:
Ongetwijfeld, Ringo, maar ik maak er geen studie van. Ik vind dat hobbydrinken en het predikeren van mijn glas met termen als ruige, stugge, woeste, desolate, diep-aardse intensiteit een beetje... ja... wat zal ik zeggen. Maar ik drink graag een goed glas.
En een oudehoer, laten we dat niet vergeten, maar dan wel één die wars is van het cliché.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:07 schreef Gellius het volgende:
Zodiakk is zo'n whiskybeleefman, hè?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:56 schreef k_man het volgende:
Laphroaig is een Islay, zie ik. Zelf hou ik daar niet zo van, maar je kunt dus opzoek gaan naar andere Islay-whiskeys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |