primaa hoe komt het dat je niet zo goed voelt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:32 schreef Rubsy het volgende:
[..]
Heb me wel 's beter gevoeld
Hoe vergaat 't u?
denk zodat hij niet gesnapt wordtquote:
Gister geopereerd. De pijn is op momenteel heel hatelijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:33 schreef DeKubus het volgende:
[..]
primaa hoe komt het dat je niet zo goed voelt?
oef waaraan? beterschap er meequote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:34 schreef Rubsy het volgende:
[..]
Gister geopereerd. De pijn is op momenteel heel hatelijk.
Je gewoon oud genoeg voordoen dat je deze ultieme verantwoordelijkheid van NB volposten aankan. Ze zal het begrijpen.quote:
Nou waarom op tijd uit bed, als je nog niet eens je bed bent ingweestquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:35 schreef MYV het volgende:
[..]
Ja ze wil me op tijd uit bed dus brengt zo 'n wekker. damned. im damned.
ouch... beterschap!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:36 schreef Rubsy het volgende:
Aan m'n li-enkel. Die is op moment acceptabel qua pijn
Maar mijn rug doet 10x zeerder. Die stomme oettrienen in zkh die 4x moeten prikken voordat ze de ruggenprik goed prikken hoeren!
Pardon
pffft wat een stelletje knapen, krijg je er ook geen vertrouwen meer inquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:36 schreef Rubsy het volgende:
Aan m'n li-enkel. Die is op moment acceptabel qua pijn
Maar mijn rug doet 10x zeerder. Die stomme oettrienen in zkh die 4x moeten prikken voordat ze de ruggenprik goed prikken hoeren!
Pardon
haha, wtf ze brengt je nu een wekker?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:35 schreef MYV het volgende:
[..]
Jij snapt hemquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je gewoon oud genoeg voordoen dat je deze ultieme verantwoordelijkheid van NB volposten aankan. Ze zal het begrijpen.
[ afbeelding ]
Ik ging dan altijd eerst beneden een boterham eten en daarna weer terug mn bed in onder het mom van: "ik was er toch uit?"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:35 schreef MYV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |