quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:41 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Te luie mensen die niet naar een prullenbak willen lopen dus...
Koop een aansteker!
Een beetje respect voor zwavelstokjes is wel gepastquote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:44 schreef Penisbaard het volgende:
LucifersDit is de 20e eeuw niet meer.
Je hebt ze op de meest onverwachte momenten nodig. Aanstekers helpen niet altijd, mijn beste Penisbaard...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:44 schreef Penisbaard het volgende:
Maar wel handig om in huis te hebben als je aansteker net besluit leeg te zijn en je bent vergeten om aanstekergas te kopen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:44 schreef Penisbaard het volgende:
Brandt je huis zo snel van af. Elke keer is het net weer wat teveel vuur wat je dan krijgt.quote:
Volgens het etiket mag je het ook alleen buiten gebruiken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 04:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Brandt je huis zo snel van af. Elke keer is het net weer wat teveel vuur wat je dan krijgt.
Alleen in open veld en als het niet te lange tijd droog is geweest?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 04:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgens het etiket mag je het ook alleen buiten gebruiken.
En ik ken iemand die z'n halve neus had afgefikt toen i na het aansteken van z'n sigaret z'n half gloeiende zwavelstokje terug in het doosje schoof.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 04:06 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik ken inderdaad ook een gezin die dit doet, echt wtf. Idioten.
Ik gooi ze altijd op de grond of kaarsenhouderquote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:28 schreef Keiichi het volgende:
Als ik de bbq aansteek met lucifers flikker ik gewoon en lucifers op de bbq
Net of jij ze niet hebt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:44 schreef Penisbaard het volgende:
Voorzichtig ermee he AP. Straks brand je huis nog af en kan je niet meer op fok.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Net of jij ze niet hebt.Iedereen heeft die dingen wel thuis liggen.
Wij koken hier op supermoderne kookplaten. No lucifero anwezigo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Voorzichtig ermee he AP. Straks brand je huis nog af en kan je niet meer op fok.
Oh wacht.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wij mijn ouders koken hier op supermoderne kookplaten. No lucifero anwezigo.
Laatste keer toen ik een pakje lucifers had was jij nieteens verwektquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Net of jij ze niet hebt.Iedereen heeft die dingen wel thuis liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |