Volgens mij wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef Alib99 het volgende:
Wat is er gebeurd met hun omroep, van de baan?
Nee die omroep komt er gewoon. Er was ook al een proefuitzending op internet geweest.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.Sowieso een faal plan als je het mij vraagt. Geef mij maar die nostalgische programma's op Nederland 1 t/m 3 waar ik samen met mijn Opa en Oma van kan genieten.
En zolang voetbal maar op die zenders blijft vind ik het ook best.
joh...kom je er nu pas achter??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:45 schreef Drinky het volgende:
Hemeltjelief het is goed te zien dat de onderlaag van de maatschappij daar bijeenkomt
90% van alle reacties is precies hetzelfde als in alle andere topics, en de rest is geblaat van wat tokkies die denken ergens iets over te weten, maar de plank helemaal misslaan
Ik weet niet wat ik ooit in die site heb gezien
Klacht: erachter komen dat GS inhoudlozer is dan KLB
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:52 schreef Katth het volgende:
Penisbaard zijn leven:
[ afbeelding ]
Echt waar, kotsen op een website omdat het geen Fok! een website voor de ondersoorten van de maatschappij is
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:52 schreef Katth het volgende:
Penisbaard zijn leven:
[ afbeelding ]
Echt waar, kotsen op een website omdat het geen Fok! is
Nee, omdat het Geenstijl is. Smerige populistische kutwebsite voor volksbuurters die vaak ook nog dingen jat van andere websites om er vervolgens hun eigen logo op te zetten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:52 schreef Katth het volgende:
Penisbaard zijn leven:
[ afbeelding ]
Echt waar, kotsen op een website omdat het geen Fok! is
En het grappige daarvan is dat die mensen meestal zelf onder werktijden reagerenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Die reacties op Dumpert. Zie je een filmpje dat iemand een leuk kunstje doet, krijg je allemaal reacties van "Moet hij niet werken?" "Zeker weer een uitkeringstrekker".
Bah
Geenstijl kom ik gelukkig niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |