Scarification? Niet mijn dingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:28 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat de neuk is dat op haar armen dan
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:51 schreef opastokvis het volgende:
vlammenwerpers zijn helemaal niet grappig!
weet je hoeveel insecten er verbranden per dag door oorlogsgeweld, ik vind dit echt niet om te lachen, dit moet stoppen nu!~
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 04:20 schreef opastokvis het volgende:
Voe heeft potentie.
PotentieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsof Voe nu al niet perfect is.
Ik denk dat zij zichzelf krabt in haar slaap.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:28 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:46 schreef Penisbaard het volgende:
TS komt op Geenstijl en Dumpert.
Auto-mutilatie, oftewel in je arm snijden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:28 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GA DAN NIET ZOMAAR PRATEN DAN WAT DENK JE WEL NIET ZOMAAR DINGEN ROEPENquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat zag ik toch helemaal niet op m'n kleine kuttelefoonschermpje
om één of andere reden doe je dat gewoon op zoek naar een grappige opmerking.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:54 schreef Splutje het volgende:
Niks mis met Dumpert hoor, maar wie leest er nou die reacties eronder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |