Ja, geweldig staaltje FUD marketingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:34 schreef De_Hertog het volgende:
Nieuwe MS-campagne al gezien?
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/compare/pc-vs-mac.aspx
Ja, omdat VGA een verouderde standaard is. DVI is een veel betere kwaliteit.quote:You'll have to buy a separate hardware dongle to plug your Mac into a standard VGA projector. Most PCs with Windows 7 hook up easily.
Tja, als dat echt belangrijk is, koop je toch Office voor de Mac ipv iWork?quote:If you use Apple's productivity suite, sharing files with PC users can be tricky. Your documents might not look right and your spreadsheets might not calculate correctly.
Dit is zo fout... Ja, standaard werkt de muis anders, maar met een paar keer klikken heb je je rechtermuisknop terug. En het is echt niet zo erg om een gewenningsperiode te hebben bij een ander OS.quote:Things just don't work the same way on Macs if you're used to a PC. For example, the mouse works differently. And many of the shortcuts you're familiar with don't work the same way on a Mac.
Ja, helaas zijn de meeste PCs gewoon foeilelijk, vooral in al die kleurtjes.quote:Macs only come in white or silver. PCs are available in a full spectrum of colors across a range of price points.
Ja, en het verbetert de performance zeker. Processorgebruik bij de 1080p Avatar trailer op YouTube (2.4 GHz Core 2 Duo, GeForce 320M):quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:20 schreef King_of_cubes het volgende:
Iemand de nieuwe (nu niet meer beta) versie van Flash player met HW acceleratie al geïnstalleerd? Verbeterd het de performance?
Die fake Twitter list aan de rechterkant ook echt, daar komen dezelfde tweets voorbij als gister!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:34 schreef De_Hertog het volgende:
Ik denk dat ze echte Tweets niet meer aandurven na dat etalagescherm van een tijdje geledenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Die fake Twitter list aan de rechterkant ook echt, daar komen dezelfde tweets voorbij als gister!
Kun je ook eens kijken wat het CPU-gebruikt wordt als je diezelfde trailer direct in H.264 afspeelt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja, en het verbetert de performance zeker. Processorgebruik bij de 1080p Avatar trailer op YouTube (2.4 GHz Core 2 Duo, GeForce 320M):
voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
Helaas, 1080p is nog niet beschikbaar op youtube in H.264. Op apple.com/trailers staat niet dezelfde trailer, alleen een andere met meer actie (en ik vermoed een hogere bitrate). Zie mijn edit in de orginele post.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kun je ook eens kijken wat het CPU-gebruikt wordt als je diezelfde trailer direct in H.264 afspeelt?
Daar voor koop je ook echt een telefoon.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.iphoneclub.nl/(...)s-android-bezitters/
Yup, geen probleem.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:58 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik heb een externe hdd gekocht voor timemachine.
Kan ik de hdd partitioneren en de ene gebruiken voor timemachine en de andere voor globaal opslaan van losse bestanden etc....?
Op mn Macbook Pro 2010 (2,4ghz 320m) verlaagd het CPU gebruik idd een beetje, alleen soms bij het scrollen in Safari of Firefox merk je dat hij soms een beetje "stoort" als er flash content op de site staat. Hoop dat ze dit nog ff fixen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:20 schreef King_of_cubes het volgende:
Iemand de nieuwe (nu niet meer beta) versie van Flash player met HW acceleratie al geïnstalleerd? Verbeterd het de performance?
Mijn dagelijkse portie WTF is al binnen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:34 schreef De_Hertog het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |