Ik zou zweren dat geloof voor jezelf is ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is religie nou echt zo zwart-wit voor jou? Ik geloof op mijn manier, jij op jouw manier.
Als God een regel stelt, jij zult niet vloeken, kun je nauwelijks spreken van "jij belijdt het op jouw manier en ik op mijn manier". Ik weet niet hoe je het went of keert en in welke bochten je jezelf heb zitten wrengen, maar er bestaat niet zoiets als "gematigd" of "conservatief" wat betreft bijvoorbeeld vloeken. Je hoort het niet te doen punt uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is religie nou echt zo zwart-wit voor jou? Ik geloof op mijn manier, jij op jouw manier.
Je kunt liever jezelf haten voor wat je bent.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:46 schreef Lord_Horatio het volgende:
Down the drain omdat er achterlijke Moslims zijn die niet eens weten waarom ze Ramadan doen. Als ik nog één keer vóór de arme mensen hoor dan klap ik ze neer.
Het is om gek van te worden. Hopelijk komt Wilders aan de macht, zodat Moslims eens gaan kijken wat hun religie eigenlijk echt is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:06 schreef Muridae het volgende:
[..]
![]()
"waarom vast je?"
"Ja...voor die armen enzeau, net als hun voeluh "
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Lord_Horatio het volgende:
Je kunt liever jezelf haten voor wat je bent.
Oproepen tot zelfhaat en uiting geven tot geweld. Nee, jij bent een mooie moslim. Ik sluit me aan bij zarGon.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:46 schreef Lord_Horatio het volgende:
Down the drain omdat er achterlijke Moslims zijn die niet eens weten waarom ze Ramadan doen. Als ik nog één keer vóór de arme mensen hoor dan klap ik ze neer.
En waar staat dat ik me zelf profileer als hét voorbeeld van de Moslim, sterker nog mocht u teruggaan naar mijn eerdere uitspraak zult u zien staan dat ik mijzelf inclusief degenen noem die soms vloeken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
Oproepen tot zelfhaat en uiting geven tot geweld. Nee, jij bent een mooie moslim. Ik sluit me aan bij zarGon.
O, maar dan betekent dat dus dat jij jezelf ook best mag haten. Oké, duidelijk. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:22 schreef Lord_Horatio het volgende:
En waar staat dat ik me zelf profileer als hét voorbeeld van de Moslim, sterker nog mocht u teruggaan naar mijn eerdere uitspraak zult u zien staan dat ik mijzelf inclusief degenen noem die soms vloeken.
Het punt is, dat vloeken verboden is, en dat er niet zoiets als "soepeler" belijden van het geloof is in termen van vloeken of een beetje vloeken. Waarom ga je niet in op dat punt?
Ah dat kan je niet want ik heb gelijk, hoe erg het ook is voor u en consorten.
laat maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, maar dan betekent dat dus dat jij jezelf ook best mag haten. Oké, duidelijk. Je hebt gelijk.
Ik zeg toch dat je gelijk hebt? En jij geeft zelf toe dat je je ook wel 's schuldig maakt aan vloeken, dus dan mag je jezelf toch best haten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:29 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Wat een trieste reactie. Ooit in je opgekomen om je fouten toe te geven? Maar goed waar bemoei jij je mee? Dit is een Moslim-debate. En jij bent dat voor zover ik weet niet.
Je Fok-ninjaskills surpass mine.quote:
Gij zult niet vloeken. Hoe zwart op wit wil je het nog hebben. Never mind. Sommige mensen gaan koppig door, terwijl ze weten niet gelijk te hebben. Maar goed dit is Fok dus...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor. Iedereen mag zijn of haar geloof belijden zoals diegene dat wil, maar regels die zwart-wit duidelijk zijn ombuigen alsof het een dynamisch iets is kun je m.i. niet recht praten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:49 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Gij zult niet vloeken. Hoe zwart op wit wil je het nog hebben. Never mind. Sommige mensen gaan koppig door, terwijl ze weten niet gelijk te hebben. Maar goed dit is Fok dus...
Ze doen het goed, ik vind het knapquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:20 schreef zoalshetis het volgende:
het is akelig stil. lekker aan het schransen, sorry ik bedoel natuurlijk 'vasten'...
als je zo denkt ben je toch aardig beïnvloed door een boek, opvoeding/gedrag of paplepel? op zijn minst.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor. Iedereen mag zijn of haar geloof belijden zoals diegene dat wil, maar regels die zwart-wit duidelijk zijn ombuigen alsof het een dynamisch iets is kun je m.i. niet recht praten.
Je kunt het wel doen, daar niet van, maar geef dan ook gelijk toe dat dat niet de bedoeling isOfzo.
Ik vind vastcritici echt leuke mensen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:20 schreef zoalshetis het volgende:
het is akelig stil. lekker aan het schransen, sorry ik bedoel natuurlijk 'vasten'...
Je punt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je zo denkt ben je toch aardig beïnvloed door een boek, opvoeding/gedrag of paplepel? op zijn minst.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind vastcritici echt leuke mensen.
rammadan is een maand lang feest ter overwinning van de eerste slag van een zogenaamde analfabete, visioenhebbende, epilepsiepatiënt en soldaat van een maangod... waarvan het, door vrindjes opgeschreven 'verhaal' letterlijk elk woord van god vertelt ;') come on!!@quote:
Moet jij niet de overstromingen in Pakistan gaan vieren? Triest ventje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
rammadan is een maand lang feest ter overwinning van de eerste slag van een zogenaamde analfabete, visioenhebbende, epilepsiepatiënt en soldaat van een maangod... waarvan het, door vrindjes opgeschreven 'verhaal' letterlijk elk woord van god vertelt ;') come on!!@
wij vieren liever iets wat juist niets met oorlog en overwinning te maken heeft, klein verschil. of is het een groot verschil?
de ramp in islamabad? nee. dat vier ik niet. hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:14 schreef Jan_Janszoon het volgende:
[..]
Moet jij niet de overstromingen in Pakistan gaan vieren? Triest ventje.
En dit is relevant tot mijn reply op Lord Horatio omdat...? Je punt is mij geheel onduidelijk in deze.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
rammadan is een maand lang feest ter overwinning van de eerste slag van een zogenaamde analfabete, visioenhebbende, epilepsiepatiënt en soldaat van een maangod... waarvan het, door vrindjes opgeschreven 'verhaal' letterlijk elk woord van god vertelt ;') come on!!@
wij vieren liever iets wat juist niets met oorlog en overwinning te maken heeft, klein verschil. of is het een groot verschil?
En dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Echt, mijn vrouw kan zo ontzettend lekker koken. Die loempia's die ze maakt zijn zo smaakvol dat je ze liever likt dan er in bijt.²
Nee, dat zegt hij niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:13 schreef Ayca het volgende:
Niks, hij zegt alleen dat zijn vrouw lekker kan koken.
Ach, hij is zelf moslim manquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, dat zegt hij niet.
Je kijkt naar wat hij ermee bedoeld, hij wilt de monden van de moslims laten kwijlen.
En jij denkt dat ik dat als Moslim zijnde niet weet?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
En dan?
Moslims mogen op dit tijdstip eten hoor
Nog steeds in Indonesië.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Sjaakz ouwe zakWaar ben je gebleven man?
Insgelijks.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Je kunt liever jezelf haten voor wat je bent.
Al een jaar of 5.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Sinds wanneer ben je getrouwd dan BB?
Dus je bent al oud..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Al een jaar of 5.
Heb je ook honger nu?²
Ik ben 30. Ik weet niet of dat oud is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dus je bent al oud..![]()
Nee, ik heb het alleen koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |