Dat is niet de reden waarom Moslims vasten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:14 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ramadan
Vasten om het leed van andere mensen te ervaren/verhelpen.
Ik vind het maar bullshit.
Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:36 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Dat is niet de reden waarom Moslims vasten.
Tevens tvp. Dag 1 ist voorbij!
Barra (Surinaamse kennis)quote:
Dadels natuurlijk!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:39 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Barra (Surinaamse kennis)
Gehaktballen
Yoghurtsoep
De gebruikelijke dadel
Pudding (tavuk gögsü)
En natuurlijk hosaf (hoe je dat vertaald naar NL weet ik niet)
En jij?
Couscous abi, dan moet je mij roepen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Dadels natuurlijk!
Harira (Marokkaanse tomatensoep)
Stukje zalm
Groenten
En wat fruit, bananen en sinaasappels.
Niets bijzonders.
Wat aten jullie, en waarom vroeg wakker, kan je niet beter uitslapenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:24 schreef outlandz het volgende:
Natuurlijk we waren druk bezig met eten...voltanken voor de dag die komt he
Meestal wil je gelijk weer slapen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:55 schreef Nectar het volgende:
Niemand heeft hier gereageerd vannacht
Sommigen willen nog ff fokken!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Meestal wil je gelijk weer slapen.
Nog een paar uurtjes en dan etenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef Ayca het volgende:
Was wel wakker maar heb hier niet gereageerd
Vandaag gaat het gelukkig een stuk beter dan gisteren.
quote:Soera 5:33 - De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet
Dat duurt maar één dag, en dat is op het Suikerfeest (Ied al-Fitr, red.).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:45 schreef emma1986 het volgende:
je lichaam slopen voor een niet bestaande religie
maaruh nemen moslims massaal vakantie met de ramadan of mag de werkgever dokken voor de verminderde productiviteit?
ik bedoel de maand dat ze overdag niet eten, drinken en eventueel roken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat duurt maar één dag, en dat is op het Suikerfeest (Ied al-Fitr, red.).
Heb je hier een wetenschappelijk bewijs voor of troll je alleen maar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:04 schreef emma1986 het volgende:
[..]
ik bedoel de maand dat ze overdag niet eten, drinken en eventueel roken.
je arbeidsproductiviteit en concentratie neemt ontzettend af.
Eigenlijk moet je ook geeneens nog zelf een auto besturen of beroepen met enige verantwoordelijkheid uitvoeren
Ja dacht ik ook net aan..maar maar maar alleen zitten op een stoel is niet zo vermoeiend?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:14 schreef Ayca het volgende:
Misschien omdat het vakantie is? Heb het gevoel dat als school weer begint het wat lastiger gaat worden maar dan mag je ook weer wat eerder eten enzo...
Jamaar ik moet ook nog 25min. fietsen naar school toe hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook net aan..maar maar maar alleen zitten op een stoel is niet zo vermoeiend?
...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:45 schreef emma1986 het volgende:
je lichaam slopen voor een niet bestaande religie
Door school is het gewoon zwaarder omdat je iedereen keihard ziet eten..het leek er vorig jaar gewoon op alsof ze het express deden zo van ''nahh..im not hungry but hé the bitch is looking so I'm gonna eat some more''quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jamaar ik moet ook nog 25min. fietsen naar school toe hoor.En tussen de lessen door moet je lopen en en
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Door school is het gewoon zwaarder omdat je iedereen keihard ziet eten..het leek er vorig jaar gewoon op alsof ze het express deden zo van ''nahh..im not hungry but hé the bitch is looking so I'm gonna eat some more''
quote:"Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het boek en de afgodendienaren zullen in het vuur der hel geworpen worden. Zij zijn de slechtsten der schepselen." Soera 98:6
Niet op ingaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:19 schreef Insane- het volgende:
[..]
...
Serieus? De religie bestaat 100% zeker maar of het waar is kun jij in twijfel trekken.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet op ingaan.
emma1986 is marginaal en onwetend en is daar apetrots op...
quote:En doodt hen (de ongelovigen), waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. Soera 2:191
dus jij denkt dat sochtends en overdag en een deel van de avond niet eten goed voor je lichaam en concentratie en kracht is?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je hier een wetenschappelijk bewijs voor of troll je alleen maar?
Besides, sinds wanneer vragen gelovigen om wetenschappelijk bewijsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:36 schreef emma1986 het volgende:
[..]
dus jij denkt dat sochtends en overdag en een deel van de avond niet eten goed voor je lichaam en concentratie en kracht is?
mijn god, ben je dan echt zo dom?
Nee, maar jouw generaliserende toon is evenmin intelligent.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:36 schreef emma1986 het volgende:
[..]
dus jij denkt dat sochtends en overdag en een deel van de avond niet eten goed voor je lichaam en concentratie en kracht is?
mijn god, ben je dan echt zo dom?
ik heb er wel verstand van hoor en ik ga mijn mond zeker niet houden voor jou.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, maar jouw generaliserende toon is evenmin intelligent.
Wenn man keine Ahnung hat, einfach mal die Fresse halten.
Dat hoeft niet per se, niet ieder mens is gelijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:42 schreef emma1986 het volgende:
[..]
ik heb er wel verstand van hoor en ik ga mijn mond zeker niet houden voor jou.
maar ben je echt serieus dat jij denkt dat het eten terwijl je actief bent geen invloed heeft op je lichaam, weerstand en concentratie?
Ongelovigen komt niet voor in de Qur'an. Ik weet niet wat voor vertaling jij er op nahoudtquote:
dus nu ga je beweren dat de moslim genetisch afwijkt van andere mensen waardoor ze een ander spijsverteringsstelsel en energietransport hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, niet ieder mens is gelijk.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, niet ieder mens is gelijk.
quote:Gij (moslims) zijt het beste volk dat voor de mensheid is verwekt; Gij gebiedt wat goed is, verbiedt wat kwaad is en gelooft in Allah. Soera 3:110
de laatste regel gaat voor alle eerder genoemde regels...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:47 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Ongelovigen komt niet voor in de Qur'an. Ik weet niet wat voor vertaling jij er op nahoudt. Noob. Misschien moet je een betere site zoeken.
Tevens moet je ook natrekken in welke situatie deze ayet is neergedaald en op welke specifieke situatie het dient te worden uitgevoerd etc. etc. etc.
Nee, jij legt mij woorden in de mond die ik niet uitgesproken heb.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:48 schreef emma1986 het volgende:
[..]
dus nu ga je beweren dat de moslim genetisch afwijkt van andere mensen waardoor ze een ander spijsverteringsstelsel en energietransport hebben![]()
Die worden ermee bedoeld maar uit de Soera zelf kan je dat niet halen als je niet het hele deel leest. Vandaar de verduidelijking anders moet ik hier een post maken die groter is dan het gemiddelde R&P topic.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:47 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Ongelovigen komt niet voor in de Qur'an. Ik weet niet wat voor vertaling jij er op nahoudt. Noob. Misschien moet je een betere site zoeken.
Tevens moet je ook natrekken in welke situatie deze ayet is neergedaald en op welke specifieke situatie het dient te worden uitgevoerd etc. etc. etc.
quote:De Ramadan is een maand van: tolerantie; liefdadigheid; verbroedering en bezinning.
Het is een maand waarin mensen extra verdraagzaam, toeschietelijk en vrijgevig zijn.
Soera 8:22quote:Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van Allah de doven en de stommen die niet willen begrijpen.
Irrelevant, helaas.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:53 schreef EggsTC het volgende:
Vanwaar de flame "noob" ? Je overtreed de regels
nee jij kwam met je opmerking dat ieder mens niet gelijk is alsof moslims geen last hebben van voedseltekortquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, jij legt mij woorden in de mond die ik niet uitgesproken heb.
Ik heb medelijden met je, marginale en overbodige troll.
Ik wil geinformeerd worden!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Irrelevant, helaas.
Maar dat gaat niet voor mij op. Ik moet ageren tegen mensen die ongeïnformeerd zijn en willen blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |