Best een goede vraag ja. Ik denk niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:16 schreef shadowflash het volgende:
He vraagje , hoevaak per dag poepen jullie dan , als je niet eet ?
Het wordt wel verwerkt maar na een uur of 14 tot 20 niet eten gaat je metabolisme hard achteruit en komt uiteindelijk bijna in z'n geheel stil te liggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:23 schreef yvonne het volgende:
Euh, je spijsvertering gaat heus wel door, je eet toch 2x per 24 uur?
Dat wordt wel degelijk verwerkt
ja tuurlijk gaat je spijsvertering door, anders zou je een lijk zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:23 schreef yvonne het volgende:
Euh, je spijsvertering gaat heus wel door, je eet toch 2x per 24 uur?
Dat wordt wel degelijk verwerkt
Precies. Toen ik veel sportte heb ik veel over voeding gelezen en geleerd. Dat is ook de rede waarom bodybuilders 6 of 7 maaltijden op een dag eten. Verhogen metabolisme, verwerking, vertering. Eiwit, koolhydraat en vet opname verhogen om spieren te kweken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja tuurlijk gaat je spijsvertering door, anders zou je een lijk zijn.
daarom wordt ook aangeraden om kleine hoeveelheden gedurende de hele wakkere dag te eten.
Ik moest lachen.quote:
En hier kunnen we wat mee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het wordt wel verwerkt maar na een uur of 14 tot 20 niet eten gaat je metabolisme hard achteruit en komt uiteindelijk bijna in z'n geheel stil te liggen.
Dat lijkt me ook niet echt gezond neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:23 schreef zoalshetis het volgende:
en dat mag je dan uiteindelijk blussen met een overdaad aan suiker. lang leve diabetes. lang leve vetzucht.
Doe liever wat aan je eigen fouten dan mijn fouten te willen verbeteren om me belachelijk te maken. Toevallig doe ik geen spellingschecker en glippen er wat fouten in. Who cares.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:15 schreef zarGon het volgende:
Het is "te allen tijde", niet "ten alle tijden".
Ik verbeter je niet om je belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:48 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Doe liever wat aan je eigen fouten dan mijn fouten te willen verbeteren om me belachelijk te maken. Toevallig doe ik geen spellingschecker en glippen er wat fouten in. Who cares.
Is er een te vroom of een te los te noemen wanneer duidelijk een regel is die A zegt en iemand B doet?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik verbeter je niet om je belachelijk te maken.
En lighten up, wil je? Ik ga mijn (gevoel voor) humor niet kwijtraken of wegstoppen omdat het ramadan is. Iedereen gaat er anders mee om, jij (te) vroom en ik wat losser.
Is religie nou echt zo zwart-wit voor jou? Ik geloof op mijn manier, jij op jouw manier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:12 schreef Lord_Horatio het volgende:
[..]
Is er een te vroom of een te los te noemen wanneer duidelijk een regel is die A zegt en iemand B doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |