Ja, die zijn niet giftable, nooit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:04 schreef esma__basak het volgende:
Laatste tijd wordt het steeds moeilijke om collecties vol te krijgen. Lijkt wel alsof telkens dezelfde items komen in de giftslijst. Telkens kan ik die emperor butterfly en die dragonfly opsturen. Maar ik heb echt die twine, chess button en zebra fly nodig
Dat krijg je bij de normale collecties niet hè, alleen bij de jewelsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:43 schreef just me het volgende:
Ik kreeg net een collectie vol maar kreeg geen kado
Ik snap het ook niet, je krijgt die collecties echt nooit meer vol, zitten ze nou bewust karig te doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:47 schreef Xebber het volgende:
Vroegâh kreeg je nog wel eens een stash centipedes of beetles bij 't ploegen, maar dat zie je ook bijna nooit meer, keer op keer die gemstones, terwijl iedereen die nu zo'n beetje wel compleet moet hebben.
Die krijg ik al maanden niet meer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:52 schreef Joene het volgende:
ik kreeg vandaag de Cowbell en De cultivator
ik 102quote:
Ja, hoe en wanneer verdien je dat Farmville Cash? Want ik snap daar helemaal niks vanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:56 schreef Joene het volgende:
ik vind het alleen zo irritant dat alles realtime groeiten dat FarmVille Cash is irritant.
- Voor elke level 1 (t/m level 90)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, hoe en wanneer verdien je dat Farmville Cash? Want ik snap daar helemaal niks van
Ah, thanks.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:37 schreef Xebber het volgende:
[..]
- Voor elke level 1 (t/m level 90)
- Soms uit een Mystery Gift
- Kopen met 'echt' geld
Nog steeds nodig? Dan pm ik wel 2 linkjesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:16 schreef vanpers het volgende:
Misschien iemand die me kan helpen met Bushels?
Ben op zoek naar 1x Wheat en 1x Onion, iemand die dit op de feed kan zetten?
Verder merk ik idd ook op dat het verzamelen wat moeilijker gaat sinds ik terug ben van vakantie.
Nog steeds nodig ja, en we zijn buren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:59 schreef ry4life het volgende:
[..]
Nog steeds nodig? Dan pm ik wel 2 linkjes
(ik heb je als buur toch?)
Werkt idd niet nee, erg jammer toch bedankt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:43 schreef Meddo het volgende:
pm'en werkt niet, je moet ze echt op de feed zetten
helemaal mee eensquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:49 schreef esma__basak het volgende:
Ik vind het irritant dat ie telkens vraagt of ik mn neighbours een mystery gift wil sturen. Ze hebben er toch niks aan, en als je mistery gift stuurt, kan je geen andere items meer sturen.
Verwijderen als vriend op Facebook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
Gister een hoop buren verwijderd, maar nu krijg ik nóg meer meldingen van buren die afwezig zijn/weinig spelen en of ik geen kado'tje wil sturen
Er is geen optie om dat uit te zetten hè?
Gister gedaan, ook van Facebook, kennelijk moet het nog verwerkt wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:32 schreef Xebber het volgende:
[..]
Verwijderen als vriend op Facebook.
Mocht je niet meer weten wie je allemaal verwijderd hebt: In de lijst van al je buren zullen ze nog staan met een optie om ze toe te voegen als buur.
Als je dit gedaan hebt, zijn ze een dagje later ook allemaal weer weg uit Farmville zelf en zal je d'r dus ook geen meldingen meer van krijgen.
Ik had hem gister nog, zie hem nog best vaak voorbij komen (al ben ik vaak te laat op de feedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:34 schreef Kimbell het volgende:
Ik zoek al tijden naar een blue butterfly. Is die recent nog gesignaleerd of is het beestje uitgestorven?
Die zoek ik ook maar ook nog niet gevonden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:34 schreef Kimbell het volgende:
Ik zoek al tijden naar een blue butterfly. Is die recent nog gesignaleerd of is het beestje uitgestorven?
Blauw, copper en zebraquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:44 schreef sbientje het volgende:
zo, ik ben er ook weer bij. Heb net nog 3 collecties ingewisseld maar was op een andere computer waar ik niet ingelogd was op FOK! (en mijn wachtwoord is zo'n automatische dus te moeilijk) dus ik heb ze op de feed gezet... 3 vlinders waren het...
kijk, das een mooie vangstquote:
hebben de biggen wel ingelogd?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:47 schreef Peekies het volgende:
Hmm.. het is me voor de tweede keer niet gelukt om biggetjes weg te geven![]()
Ik krijg steeds "Your session has expired please refresh the page." En dan zijn mijn biggetjes ook weg, weet iemadn hoe dit komt?
Klopt het dat ik danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:08 schreef Mirjam het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
als we geen buren zijn wel jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Klopt het dat ik dan
Sorry, you can't receive a reward for your own celebration!
krijg?
Je mag mij wel toevoegen hoor, ik sta in de OPquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah, oke.Ik heb nog maar 4 buren
Je gebeden zijn verhoord. Bug is weg.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
Is die aankoop-bug nog niet gefixtElke keer die error melding bij iets kopen, het scheelt maar 2 of 3 extra kliks per aankoop
![]()
Ik de fattoriaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:43 schreef Peekies het volgende:
[..]
Je mag mij wel toevoegen hoor, ik sta in de OP
Btw: Iedereen krijgt een gratis pijltje voor die Mystery game! Ik kreeg een Longhorn Cow
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:23 schreef Xebber het volgende:
[..]
Je gebeden zijn verhoord. Bug is weg.
En ik haalde zowaar een stash cowbells uit mijn dairy farm.
Jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:23 schreef Xebber het volgende:
[..]
Je gebeden zijn verhoord. Bug is weg.
Ah oke. Maar ik krijg het alleen niet voor elkaar dat mijn FarmVille friends niet mijn hele profiel kunnen bekijken zeg maar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:43 schreef Peekies het volgende:
[..]
Je mag mij wel toevoegen hoor, ik sta in de OP
Btw: Iedereen krijgt een gratis pijltje voor die Mystery game! Ik kreeg een Longhorn Cow
Dus dat kan ook niet meer?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef Meddo het volgende:
Die pagina is ook vernieuwd zie ik nu
Als iemand bij je langs komt om te bemesten of kippen te voeren, blijft het poppetje op dezelfde plek staanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef just me het volgende:
Sommige farmers zie ik "vast" staan tussen hooibalen of zo? Wat is daar het voordeel van?
en voor jezelf is het ook makkelijk wanneer je weinig fuel hebt dat je niet hoeft te wachten tot je poppetje eindelijk eens op de plot is die jij wilt oogsten of zaaien.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:42 schreef Meddo het volgende:
[..]
Als iemand bij je langs komt om te bemesten of kippen te voeren, blijft het poppetje op dezelfde plek staanDan gaat alles wat sneller
Dan zet je hem niet vast.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:04 schreef fioooon het volgende:
Ik zou eigenlijk helemaal verlost willen worden van die Avatar. Want nu kost het me een plotje. Reken maar uit wat je verlies is na verloop van tijd.....
Ik heb afgelopen dagen ook twee zwangere varkens gehad terwijl ik gewoon actief was, dus waarschijnlijk kan iedereen nu zo'n varken krijgenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wel potverdorie, weeeer een zwanger piggy gevonden, net nadat ik alleen nog actieve buren door de selectie heb gelaten.
doen we nie... we mesten alleen gewoon nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:13 schreef fioooon het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet dat jullie gaan klagen
Je moet haar in het midden vastzetten, anders lukt het niet. Dus waar ze staat wanneer je voor het eerst je farm opkomt, daar moet je haar vastzetten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:07 schreef just me het volgende:
Dat kreng van mij wil niet gevangen worden
Vanavond nog maar eens proberen, nu weer huishouden
Oehquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:30 schreef Peekies het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen dagen ook twee zwangere varkens gehad terwijl ik gewoon actief was, dus waarschijnlijk kan iedereen nu zo'n varken krijgen
Haha, ja en daarom mis ik een kostbaar plotje zodat jullie wel willen mesten. Lief van mij ook he?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
doen we nie... we mesten alleen gewoon niet
Dan heb je te weinig buren die kadootjes sturenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:11 schreef DeLuna het volgende:
Volgensmij duurt het nog 3 jaar voordat mijn beehive af is.
Klopt. Ik heb meer buren nodigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:38 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig buren die kadootjes sturen
Ligt het trouwens aan mij of ligt FV eruit?
Emmm, dat lijkt op een systeemfout. Zo heb ik al een tijdje dat ik mijn biplane kwijt ben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:02 schreef Cat22 het volgende:
Vanmorgen laadde FV niet dus kon ik niet oogsten. Net kwam ik erop, waren al mijn bushels weg en mijn beehive leeg. En nu laadt hij helemaal niet meer.
Klopt, dat probleem heb ik ook erg vaak.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:45 schreef ry4life het volgende:
Ligt het aan mij of hebben meerdere mensen het de laatste tijd dat je bij het grootste deel van de linkjes op de feed de melding krijgt 'sharing has ended' ook na een paar seconden al?
heb je die nog?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:44 schreef Sjowhan het volgende:
Heb een breton veulentje voor lieve buurtjes in de aanbietsing
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:44 schreef Sjowhan het volgende:
Heb een breton veulentje voor lieve buurtjes in de aanbietsing
Het is een eigenwijs krengquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je moet haar in het midden vastzetten, anders lukt het niet. Dus waar ze staat wanneer je voor het eerst je farm opkomt, daar moet je haar vastzetten.
thanks!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
100 XP:
http://apps.facebook.com/(...)eFriendReward&ref=nf
Ja en het maakt ook niet uit waar ik hem neerzet. Zo ben ik bijna gedwongen om het ding te verkopen, terwijl ik hem graag wil gebruiken. Raar hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:05 schreef just me het volgende:
Je hebt wel ruimte genoeg om te plaatsen?
quote:Zucchini (Level 27 + Pattypan Squash Mastery)
Star 1: 550
Star 2: 1,100
Star 3: 1,650
En iemand dit geprobeerd?quote:Rhubarb (Level 11)
Star 1: 480
Star 2: 960
Star 3: 1,400
Had je nog zo'n veulen van mij gekregen? Ben op tijd in bed gedoken, dus weet 't niet meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb trouwens een haflinger en camarque paard gekocht
Ben deze weken wat minder actief aan het farmen, maar daarna weer wel
Zijn er mensen die ook speciale paarden "fokken" en een uitwisselingsprogramma willen?Ik vind het namelijk een beetje stom dat ik die coole veulens niet zelf krijg
Nee, nog nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had je nog zo'n veulen van mij gekregen? Ben op tijd in bed gedoken, dus weet 't niet meer
Ik heb al wat rubarb staan hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:43 schreef Xebber het volgende:
Nieuw!
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En iemand dit geprobeerd?USA + Canada only.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:53 schreef Nizno het volgende:
en wat denk je?!?! een impotente hengst vandaag!! Gelukkig wel 4000 coins per beurt
Als ik dat zo zie heb ik nog heel wat te doen op FarmVille.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:53 schreef Xebber het volgende:
[pimp]
[ afbeelding ]50 Mastery's
[/pimp]
regel ik vanavondquote:
Zou denken van wel, had gister al iets van 5 collectibles gevondenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:34 schreef CasB het volgende:
Zullen ze dan eindelijk wat aan de collecties veranderd hebben?
Gardening tools: http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
lach niet!!quote:
aan de linkerkant van je scherm waar ook die irritante reclame voor dat andere spel zit dat je fuel kan krijgen als je dat spel speelt... en dat je gifts mag geven aan actieve spelers.. en waar eerder alleen leuke meldingen stonden dat er weer wat nieuws in de market stond ofzo.quote:
Zo, dat je dat ervoor over hebt!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:14 schreef just me het volgende:
Sinds gisteren in het bezig van een hondjeJaja ik wist dat je 'm elke dag moest voeren maar die van mij moet dus 's morgens rond 09.30 uur gevoerd worden en tja.. vanmorgen zat ik in vergadering om die tijd, heb maar alarm gezet en ben de vergadering even uitgelopen
![]()
Hoe lang kan zo'n beestje zonder voer? Zou ie weggeweest zijn als ik om 11.00 gevoerd had ipv 09.30 uur?
ook handig dat je als andere buur die gift niet af kan pakken....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:00 schreef Sjowhan het volgende:
Daily Good Deeds.
Staat onder het knopje om mystery gifts naar actieve buurtjes te sturen.
Zo kan je collecties van anderen helpen aan te vullen, door een simpele druk op de knop.
same herequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:22 schreef CasB het volgende:
zo, ik ben ff bij al m'n buren goods aan het kopen.Ik kies tegenwoordig de goedkoopste/laagste level goods uit, want dan kun je sneller je recept verbeteren en dus ook eerder je spa/bakery/winery uitbreiden.
Bedoel je gekocht? Ikke welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:49 schreef Hardrebel het volgende:
Heeft er hier iemand al geld gedoneerd voor FV cash? Ik nog niet maar het spel gaat zoooooo langzaam he.
Doe ik ook zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:22 schreef CasB het volgende:
zo, ik ben ff bij al m'n buren goods aan het kopen.Ik kies tegenwoordig de goedkoopste/laagste level goods uit, want dan kun je sneller je recept verbeteren en dus ook eerder je spa/bakery/winery uitbreiden.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
Stick bug stash:
Oh hier maak je me heel blij meequote:
Kun je ze niet klemzetten tussen hooibalen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:18 schreef Peekies het volgende:
[..]
Bij mij zijn al 2 hondjes weggelopen![]()
Wil je weten hoe je moet beginnen met spelen of ben je in dubio of je wel moet beginnen, aangezien het uit een vlaag van verveling was?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:58 schreef Jojogirl het volgende:
K, ik heb sinds deze week Facebook en vandaag in een vlaag van verveling Farmville geactiveerd. Maar wat nu te doen?
Je krijgt toch een tutorial aan het begin?quote:
Hoe werkt dat dan? Gewoon al door ze te kopen? Want je kunt ze toch alleen maar inruilen voor fuel?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:22 schreef CasB het volgende:
ikk oop juist altidj de hogere, want die leveren meer opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Gewoon al door ze te kopen? Want je kunt ze toch alleen maar inruilen voor fuel?
ik had het nog niet gedaan en krijg nu wel al de melding dat ik er maar 1 mag claimen......quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:09 schreef Kimbell het volgende:
Bonus package, iedereen kan er één claimen:
http://apps.facebook.com/onthefarm/stimulus.php
Ja, zonder buren kom je niet ver. Je kunt alle mensen in de OP vragen als buren. Buren sturen je kado's en zetten dingen op de feed die je kunt pakken, zoals dieren, eieren en bouwmateriaal. Dus hoe meer buren, hoe beter.quote:
Woei, wat leuk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:09 schreef Kimbell het volgende:
Bonus package, iedereen kan er één claimen:
http://apps.facebook.com/onthefarm/stimulus.php
quote:
Ik weet niet wat dat is en zie het nu voor het eerst, maar ik krijgquote:
Dan zal het voor mij wel de eerste zijn geweest, kan me ook niet herinneren ooit eentje eerder gehad te hebbenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een heeeele poos geleden zo'n bonus package geclaimed (stond volgens mij ook hier op fok, met een unwither en een beest erin en zo. En nu kreeg ik ook de melding dat ik er maar eentje mag claimen. Oude code of bugje... wie zal het zeggen?
Oh, dat zou sad zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een heeeele poos geleden zo'n bonus package geclaimed (stond volgens mij ook hier op fok, met een unwither en een beest erin en zo. En nu kreeg ik ook de melding dat ik er maar eentje mag claimen. Oude code of bugje... wie zal het zeggen?
Ja JOJO !quote:
Door je paarden niet in maar buiten de stal te plaatsen kun je meerdere keren paardenhaar oogsten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:32 schreef Mirjam het volgende:
zeg, ik heb een buur die toch echt maar 1 paardenstal heeft, maar hij kreeg wel iets van 5 dingen, 2 x xp, 2 x farmhands, en nog wat.
hoe kan dat
Thanks, meteen de mijne compleetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:13 schreef CasB het volgende:
Vlinders: http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
Gaat dat weer danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Door je paarden niet in maar buiten de stal te plaatsen kun je meerdere keren paardenhaar oogsten.
Je kan je paard vanaf 34% ready in de stal plaatsen en dan zie je het roze bulpje er boven dat je kan oogsten. (vooral handig als je een eigen stallion hebt)
Zo kun je dus vaker oogsten, eerst weer je paard en stallion er uit halen en weer een nieuw paard boven de 34% er in zetten en je stallion er na.
Wel belangrijk is dus om eerst de merrie te plaatsen die dus meer dan 34% is, aangezien je anders de bulb niet boven de stal krijgt.
Awwwquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:36 schreef Sjowhan het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)5172a5af9a829&ref=nf
Tuscan veulen
Een veulentje met hoorntjes haha!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:36 schreef Sjowhan het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)5172a5af9a829&ref=nf
Tuscan veulen
Als je een apart veulentje hebt, zie ik graag de link in mijn pm-box op facebook tegemoetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:44 schreef Peekies het volgende:
[..]
Een veulentje met hoorntjes haha!
En net ook al een Longhorn calf van de feed gepakt van mijn zusje, gaat lekker
ik had vanmorgen een black stallion foal via de feedquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je een apart veulentje hebt, zie ik graag de link in mijn pm-box op facebook tegemoet
ja hoor, lukt primaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gaat dat weer dan.
Want dat menuutje is toch weggehaald sinds de update?
200 wat?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:43 schreef Peekies het volgende:
Jongens, ik hoef nog maar één bij voor de 200!
Alleen kan ik geen giftlink er van maken ofzo, dus wie is er zo lief om er eentje te sturen?
die heb ik hier ook nog staan voor degene die er interesse in hebben. Heb ik zelf nog nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had vanmorgen een black stallion foal via de feed
maar die wordt zo'n stom zwart paard in de nursery
Oftewel; darts worden nu ook als boxes geteld om een ribbon te halen:)quote:Our last question comes to us from RainyDayz. “If Mystery Boxes are gone, how will I be able to get my They of Mystery Ribbon?” Our ribbon collectors out there will be happy to know that late this week we actually released an update that has fixed this issue. Darts thrown in the Mystery Game will now count towards the “They of Mystery” ribbon, which will now allow all of our players to complete this ribbon if they wish to do so.
ik zal je er bij schrijven op mn lijstje.. Heb nog een veulenfokker die ook een stallionfoal wil, kan hem best delenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
die heb ik hier ook nog staan voor degene die er interesse in hebben. Heb ik zelf nog niet
Wat ik trouwens gelezen heb en ook wel interessant is:
[..]
Oftewel; darts worden nu ook als boxes geteld om een ribbon te halen:)
Ik heb wel interesse, ruilen voor collections naar keuze? Hahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
die heb ik hier ook nog staan voor degene die er interesse in hebben. Heb ik zelf nog niet
Wat ik trouwens gelezen heb en ook wel interessant is:
[..]
Oftewel; darts worden nu ook als boxes geteld om een ribbon te halen:)
blijf het jammer vinden dat je die veulens niet kunt laten groeien in je diaryfarm. Of eigenlijk je kunt ze wel laten groeien maar zal wel weer een blauw of zwarte pony uit komen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:21 schreef Peekies het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse, ruilen voor collections naar keuze? Haha
Btw: Zijn er mensen die behoefte hebben aan Silver Pony veulens? ik zou die kunnen gaan fokken als ik er een stuk of 30 aanschaf op mijn iPod?
Oh ja, ik heb nu gewoon de parts naar de mensen toegestuurd, van wie ik de namen heb opgeschreven die mij iets gestuurd hadden. Dat vanuit de garage is wel makkelijkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:34 schreef Nizno het volgende:
denk gewoon weer een FVbug.. Maar kun je geen giftverzoeken vanuit de garage sturen naar mensen?
Ik houd me wel aanbevolen hoor
Hoe koop jij fuel dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:04 schreef Kimbell het volgende:
Volgens mij snap ik dat craften nog niet helemaal. Vrijwel dagelijk koopt iemand één van mijn baksels, waarvoor dankMaar waarom eigenlijk? Wat moet je met goods? Je kunt toch net zo goed direct fuel kopen?
Merci pour la Centipedequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:11 schreef CasB het volgende:
Bugs: http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
En wat zijn de voordelen van die bijen?
de bestoven zaden zouden meer bushels moeten geven.. maar of hetook echt zo is... ik heb er ook niets van gemerkt...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:13 schreef Peekies het volgende:
[..]
Merci pour la Centipede.
Die bijen hebben bij mij tot nu toe alleen één keer m'n Rye bestoven, maar daar zag ik het nut ook niet van in of zo?
Ik kreeg er toen juist minder had ik het ideequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
de bestoven zaden zouden meer bushels moeten geven.. maar of hetook echt zo is... ik heb er ook niets van gemerkt...
nou bij werkt het wel hoor... zit idd soms ook met 25+bushels van een vol veldquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:17 schreef Peekies het volgende:
[..]
Ik kreeg er toen juist minder had ik het idee
tnxx!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:24 schreef Cat22 het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)gFriendReward&ref=nf
Ei, rhode island.
Ja dat doet hij altijd als de site weer loopt te rommelenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:53 schreef just me het volgende:
Heel vreemd, ik kreeg op de een of andere manier het schoolgebouw, ik heb er ruimte voor, ik plaats het en daarna moet ik refreshen en dan ben ik 'm weer kwijt, zit ie weer in mijn giftbox!
Ja maar de meesten spelen al heel wat maanden langer, dus dan is het niet zo gek tochquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:22 schreef DeLuna het volgende:
Ook leuk. Dan kom ik op iemand anders zijn farm, en dan ben ik meteen jaloers want die van mij is nog zo klein.
Verzoek onderweg.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:04 schreef DeLuna het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1158692386
Ik heb nog buren nodig dus wie wil voegt mij maar toe
dank je voor de mysterygift, kon alleen geen terug sturen doordat ik blijkbaar vandaag te veel heb gespemd...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:22 schreef DeLuna het volgende:
Ook leuk. Dan kom ik op iemand anders zijn farm, en dan ben ik meteen jaloers want die van mij is nog zo klein.
Ik heb dat probleem ook al dagen, en meer mensen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:53 schreef just me het volgende:
Heel vreemd, ik kreeg op de een of andere manier het schoolgebouw, ik heb er ruimte voor, ik plaats het en daarna moet ik refreshen en dan ben ik 'm weer kwijt, zit ie weer in mijn giftbox!
Dat had ik ook, goeie zaak dacht ik, gratis upgraden. Toen ging ie out of sync en daarna was mijn tractor opeens toch niet ge-upgrade.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is er iets mis met die vehicle parts, gister ook al, als je upgrade dan klik je gewoon door op +1, +2, terwijl je toch netjes terug naar je giftbox moet om nog eentje te upgraden, en ook omdat je er soms maar 2 hebt en dan wel door kunt klikken tot 4 (snapt iemand hem nog?). 2 gratiez gehad denk ik
Hoe dan ook ribbon gehaald, eindelijk
Dat eerste had ik ook ja, ik gelijk 10x drukken dus 10 onderdelen, alleen de keer daarna waren de extras wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is er iets mis met die vehicle parts, gister ook al, als je upgrade dan klik je gewoon door op +1, +2, terwijl je toch netjes terug naar je giftbox moet om nog eentje te upgraden, en ook omdat je er soms maar 2 hebt en dan wel door kunt klikken tot 4 (snapt iemand hem nog?). 2 gratiez gehad denk ik
Ik hoef ook nog maar 2 buren om mijn farm uit te breidenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar de meesten spelen al heel wat maanden langer, dus dan is het niet zo gek toch
En ik heb je toegevoegd
Graag gedaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dank je voor de mysterygift, kon alleen geen terug sturen doordat ik blijkbaar vandaag te veel heb gespemd...
Ik heb al op confirm friend geklikt alleen nu wilde ik je als neighbor vragen maar nu zie ik je nergens meer staan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar de meesten spelen al heel wat maanden langer, dus dan is het niet zo gek toch
En ik heb je toegevoegd
als je idd zorgt dat er nog minstens 1 moet bij het voertuig dan kun je met de volgende serie uit de giftbox de laatste upgrade doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
In FV heb ik je toegevoegd als neighbourquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb al op confirm friend geklikt alleen nu wilde ik je als neighbor vragen maar nu zie ik je nergens meer staan.
je kan blijven klikken, maar dan gaat ie wel out of sync. Bij mij tenminste danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je idd zorgt dat er nog minstens 1 moet bij het voertuig dan kun je met de volgende serie uit de giftbox de laatste upgrade doen
Ik zie het, ik heb het geaccepteerdquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In FV heb ik je toegevoegd als neighbour
Vreemd, normaal plukte ik 3 bags per persoonquote:
bomen, vooralquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:08 schreef DeLuna het volgende:
Bij die collectibles, bij die vlinders, staan dan ook hints zoals 'Look up!' Maar wat moet je doen dan?
bij mij ook altijd 1 geweest..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreemd, normaal plukte ik 3 bags per persoonIk weet het juist omdat het zo lekker door klikte
Dan ben ik in de war ws, ik geloof jullie meteenquote:
eerder was het zelfs een lager aantal per dag dat je bij verschillende buren kon gappen, dat aantal is verhoogd want ik kan nu bij alle buren met goods 1 halen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war ws, ik geloof jullie meteen
eerst was het 20 per dagquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerder was het zelfs een lager aantal per dag dat je bij verschillende buren kon gappen, dat aantal is verhoogd want ik kan nu bij alle buren met goods 1 halen.
quote:
dat niet leuk!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:55 schreef Nizno het volgende:
1002 in het fuelblokje kan hij niet weergeven... dat wordt gewoon 100
Je hebt het wel, maar hij laat het niet zien.quote:
ik moet nog veel leren hèquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt het wel, maar hij laat het niet zien.
Ja, dat duurt vaak een dag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:03 schreef DeLuna het volgende:
Heb ik allemaal nieuwe buren geaccepteerd, zie ik ze nog niet.
kan kloppen, zit een vertraging in.. waarschijnlijk zie je ze wel in de omliggende landjes waar ook een naam bij staat...quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:03 schreef DeLuna het volgende:
Heb ik allemaal nieuwe buren geaccepteerd, zie ik ze nog niet.
Goede tip! Maar volgens mij speelt ze niet helemaal "eerlijk".quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan kloppen, zit een vertraging in.. waarschijnlijk zie je ze wel in de omliggende landjes waar ook een naam bij staat...
trouwens ik weet niet wie Bea Rolli ook als buur heeft... Maar zo niet.. Wel even doen!! Die post lekker veel veulens en bijzondere kalfjes.
heb nu witte mini pony's en groene veulens
Ik heb de OP wel gelezen, ik zal wel blind zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat duurt vaak een dag.
Zullen we de vragen die iedereen stelt maar in de OP zetten? Oh nee, die leest niemand
Nah, die twee opmerkingen staan los van elkaar verder, staat er inderdaad niet in,quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb de OP wel gelezen, ik zal wel blind zijn.
als ik heel eerlijk ben, maakt het me niet heel erg uit... ze staan in mn giftbox dus ik ben blijquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:11 schreef Peekies het volgende:
[..]
Goede tip! Maar volgens mij speelt ze niet helemaal "eerlijk".
Alien foals zijn zegmaar nog unreleased
Ze is level 103. Je kan toch maar tot 90 of mis ik weer ietsquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:11 schreef Peekies het volgende:
[..]
Goede tip! Maar volgens mij speelt ze niet helemaal "eerlijk".
Alien foals zijn zegmaar nog unreleased
Het gaat tot level 999, succes!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze is level 103. Je kan toch maar tot 90 of mis ik weer iets
Nope, tot level 90 dacht ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:40 schreef CasB het volgende:
[..]
Krijg je tot level 999 ook nog steeds 1 FV cash per level?
Nee hoor, bij is het ook hoogstens 1x in de week of zoquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:16 schreef sbientje het volgende:
In mijn nursery barn groeit echt nooit wat op... Pech, of doe ik wat verkeerd?
Soms kan het even duren voor ze erbij staanquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:34 schreef Jojogirl het volgende:Ik had van 2 mensen een verzoek om buren te worden en die heb ik geaccepteerd, maar nu zie ik ze nog steeds niet bij m'n buren staan. Verder gaat het wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |