quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef DuTank het volgende:
Soms, als ik buiten chill met mijn kameraden.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef mazaru het volgende:
Ja heerlijk, vooral als er zo'n gloeiend bonkje afvalt op je blote velletje. Dat ruikt zo lekker naar BBQ
Waar woon je? Dan kom ik een kanker dikke spliff met je rokenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef Martin1234 het volgende:
In mijn woning ik ga niet naar buiten ofzo het regent.
Amersfoort.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar woon je? Dan kom ik een kanker dikke spliff met je roken
Wel kleren aan.
Blow je nooit alleen dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:09 schreef Silv het volgende:
Als ik smoke, doe ik dat met vrienden. Nog niet geprobeerd dus.
Ik ben meer een bier persoon.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:15 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Hoezo blow je nooit alleen kan toch ook heel prettig zijn?
Oeh romantisch hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:18 schreef imchen het volgende:
Ik lig nu in bed met mn vriend,
Een jointje te roken haha.
En dus ook geen kleren aan.
Dus je bent niet de enigste hoor!
idd, alleen nog nooit naakt gedaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:15 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Hoezo blow je nooit alleen kan toch ook heel prettig zijn?
Dat is fijn daarna douche! Voelt zo fijn dan aan je huid, mmmmquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:28 schreef De_Groentenboer het volgende:
Onder de douche gesmoked, en 't was vreemd.
En ik ga er nu ook 1 roken. Een enormus giganticus.
Voor zo een reet kun je alleen maar buigen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was een goed topic. Goede kont.
Buigen? Ik word er alleen maar stijf door.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:36 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Voor zo een reet kun je alleen maar buigen.
Ga je mee dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is fijn daarna douche! Voelt zo fijn dan aan je huid, mmmm
Of als iemand dan heel zacht over je huis kriebelt
Ik kan aan niets anders dan rimmen denken. En dan vies rimmen..waarbij ik opgewonden raak van de gedachte aan de zacht zure geur die je tegemoet komt wanneer je die mega hompen vlees uitelkaar schuift.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Buigen? Ik word er alleen maar stijf door.
Haha, ja meestal lig ik dan half op de bank maar kom ik niet meer zelfstandig overeindquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:39 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Ga je mee dan.![]()
Ik sta doorgaans heel wazig voor me uit te kijken, het duurt allemal zo lang voor ik iets doe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |