quote:Mirannie:
TE RUIL:
Color Club rev´d up
Orly solid gold
NYX graffiti
CQ gem green
CG coconut kiss
CG platinum silver
CG orange knockout
CG medallion
Gosh gasoline
Nubar disco blue glitter
Zoya tart
Golden Rose 70
Essence glitter top coat
Ik zoek:
Orly royal navy
China Glaze admire
China Glaze adore
de Ocean lakjes van Sinful Colors
Sinful Colors morph goddess
Sinful Colors night at the barbados
Milani hot metal
Claire´s off to see the wizard
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:51 schreef Juud- het volgende:
Is er toevallig iemand die P2 – Artful heeft en er vanaf wil?
Even een fotootje van internet, ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef liiszle het volgende:
ik bied aan
CG Ruby pumps
(foto geleend van Laquerized, want mooooie foto!)
[ afbeelding ]
en CG Emerald sparkle
[ afbeelding ]
lijstje van lakjes die ik nog wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:59 schreef kieskleurig het volgende:
Te ruil:
Sinful colors Nail junkie, Deltacephei heeft mooie swatches op haar blog van dit kleurtje![]()
Nubar hot blue
[ afbeelding ]
Foto is van internet geplukt.quote:Stormqueen heeft nog een mooie DS diamond voor een goede ruil!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:35 schreef milka82 het volgende:
meh, ik heb TMI te ruil....
Gisteren uit de doos geplukt en hij valt mij tegen.....
Tevens nog steeds te ruil:
Kiwi coolada
Yellow polka dot bikini
Mijn wishlist:
Nubar Prize
Nubar Reclaim
en ik ben ook wel te porren voor ander mooisVoor de rest moet je even het oude topic bekijken,Ik heb alleen de laatste pagina overgenomen maar er staat nog veel meer moois!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn OPI - So Hot It Berns is utieindelijk toch nog wel te ruil
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:15 schreef DeltaCephei het volgende:
PM voor Essence LE Return to Paradise 03, Back to Paradise
En bericht terugquote:
Heb je wat leuks te ruil?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil de gargantuan green grape wel
Niet zo Cuckoo, sorry.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Boh!
Even kijken dan
Wat vind je van OPI - Cuckoo for this color?
Is goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zullen we even via PM verder handelen?
Je hebt PM...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:11 schreef Dwyn het volgende:
Omdat ik toch niet weet wanneer ik de swapdoos krijg, deze alsnog te ruil.Ik ben in eerste instantie dus op zoek naar een leuke ruil, maar heb geen specifieke wishlist.
[ afbeelding ]
H&M - Moonless Night
Beyu - 197
Models Own – Champagne
Catrice – Be my Millionaire
MNY – 673
GOSH – Green Hawaii
[ afbeelding ]
Models Own – Pink Fizz
Gosh – Blue Monday
Catrice – I Scream Peach
Catrice – Princess for a Day
Catrice – Don’t Feed the Birds
[ afbeelding ]
OPI – Gargantuan Green Grape
OPI – Kiss on the Chic
OPI – Fireflies
China Glaze- Awaken
OPI – My Private Jet
[ afbeelding ]
OPI – Brand New Skates
OPI – I do! I do!
OPI – Lincoln Park After Dark (suede)
OPI – Light my Sapphire
OPI – Breathe Life
[ afbeelding ]
OPI – Got a Date To-Knight
OPI – Chicago Champagne Toast
OPI – Moon over Mumbai
OPI – Give me the Moon
Pm voor Herome ridgefilling base coat en Awaken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:40 schreef deerntie het volgende:
Ik heb vandaag ook mijn collectie maar eens opgeruimd. Er zaten echt veel lakjes tussen die ik nooit pak dus dan kan ik er beter iemand anders blij mee maken. Swappen mag, overkopen mag wat mij betreft ook. Het meeste is 1/2 x gebruikt, soms zelfs nog nieuw. De foto's zijn wel een beetje donker geworden, maar er zijn voor de meeste lakjes goede swatches te vinden. Goedkope en/of wat meer gebruikte lakjes wil ik ook best 2 tegen 1 ruilen.
[ afbeelding ]
OPI base coat, OPI top coat, Herome sneldrogende/protecting topcoat 2x, Herome ridgefilling base coat, nailoid hard & fast.
[ afbeelding ]
China glaze pink champagne, China glaze admire, Catrice big spender wanted, Catrice wrapped around my finger
[ afbeelding ]
Essence summer of love 02 woodstock, China glaze passion in the pacific, China glaze beauty & the beach, China glaze sexy in the city, la femme beauty ultra blue
[ afbeelding ]
Gosh snow, Gosh silk, Sephora coco, Catrice pearl white, Herome Copenhagen
[ afbeelding ]
Catrice luxury champagne, Catrice rose pink, China glaze ooh la la peach pearl, China glaze Simply stunning
[ afbeelding ]
China glaze passion, China glaze magical, China glaze poetic, China glaze delight
[ afbeelding ]
China glaze mr. & mrs, P2 electric, P2 Rebel, Essence SYF Purple magic, La femme beauty amethyst
[ afbeelding ]
La femme beauty silver streak, China glaze awaken, Catrice londons weather forcast, Catrice Back to black.
Ik heb ook nog een paar dingen die gratis weg mogen, wel tegen vergoeding van de verzendkosten natuurlijk.
[ afbeelding ]
Gosh milkyway, Gosh nail tip, essence nail tip, essence topcoat en herome desinfecterende spray
Lakjes die ik wel graag wil:
- holo's
- duochromes
- suede's
- lakjes met een apartere finish.
Maar ik kan natuurlijk altijd even kijken of ik een bepaald lakje leuk vindt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |