Hoe origineel kan je het maken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
NL 31642544
[..]
Origineel bericht hoor... pff.
Ja maar dit was geen hartje maar een bericht dus. Beetje vaag.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is toch het standaard berichtje als je op 'toon interesse' klikt? Tenzij afzender *heel* leuk is negeer ik die. Wil wel iets van moeite zien.
Arme jongen, heeft ie zo z'n best gedaan. Je stuurt toch nog wel wat terug hè ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja maar dit was geen hartje maar een bericht dus. Beetje vaag.
Ja zo'n gebroken hartje. Toedeloe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:01 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Arme jongen, heeft ie zo z'n best gedaan. Je stuurt toch nog wel wat terug hè ?
Halve harteloos persoon..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja zo'n gebroken hartje. Toedeloe.
Wat is jouw RP nummer ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:08 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Halve harteloos persoon..
Je kunt op zijn minst die man plezieren door 5 min. naar hem te staren.. in zijn nakie met zijn pik in zijn handen.
En WEER eentje. Niet gezond dit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:22 schreef Q. het volgende:
En WEER een bekende tegengekomen op RP. Godsamme, iedereen die ik ken zit daar op..
Ik zit niet op RP.. maar op hier te kunnen posten moet dat haast wel. Misschien zit ik er morgen wel. Zodra dat is.. meld ik mijn nummer welquote:
GA NAAR BUITEN.. spreek met mij af.. je kent me nietquote:
Nou Qquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:26 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
GA NAAR BUITEN.. spreek met mij af.. je kent me niet
Je zit al veel te lang op die internetrelatiedinges.
* ruimt cam weer opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:24 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik zit niet op RP.. maar op hier te kunnen posten moet dat haast wel. Misschien zit ik er morgen wel. Zodra dat is.. meld ik mijn nummer wel
Inderdaad zeg. Hoewel het op die eerste foto enorm mee valt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:32 schreef Civilian het volgende:
86990598
Die wenkbrouwen.. Die zijn wel euh, vol
En daar gaan weer 3 dagen msn-en. Bwuhquote:ik verzamel kaarten van 't spel magic the gathering
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
En daar gaan weer 3 dagen msn-en. Bwuhbah
Tof. Wat doe je dinsdag?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:26 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
GA NAAR BUITEN.. spreek met mij af.. je kent me niet
Je zit al veel te lang op die internetrelatiedinges.
Mwah geloof dat het toch al niet erg klikte... Gesprek valt beetje dood enzo. Maar ik heb er nog 2quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
![]()
Nah kijk uit dat je niet *te* kritisch wordt he. Zou je daar niet doorheen kunnen kijken?
Ah reserve, gelukkig. Same here.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Mwah geloof dat het toch al niet erg klikte... Gesprek valt beetje dood enzo. Maar ik heb er nog 2no worries.
nah ja ik kreeg vlak achter elkaar 3 berichten die wel leuk waren. Dan kies ik liever door gesprekken. Reserve klinkt gelijk zo degenerend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ah reserve, gelukkig. Same here.
In den beginne... niet te eerlijk zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nah ja ik kreeg vlak achter elkaar 3 berichten die wel leuk waren. Dan kies ik liever door gesprekken. Reserve klinkt gelijk zo degenerend.
Moet nog wel een semi subtiele manier vinden om ze af te poeieren want ik hou ze alle 3 wakker geloof ik... Altijd lastig, want wil wel beetje eerlijk blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |