quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:57 schreef Bart het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Nietszeggende posts met smiley's....
Koffie is lekker
Quote-faalquote:
Ik had altijd zoiets vanquote:
quote:Oh, hai!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:04 schreef Bart het volgende:
Ik had altijd zoiets vanbij jou maar nu heb ik dat toch een stuk minder...
Je kan het goedmaken...quote:
Dan bestaat er geen goeie koffiequote:Maar goeie(!) koffie is heerlijk
quote:
Uiteraard wel. Je moet alleen weten hoe je het zetten moet.quote:Dan bestaat er geen goeie koffie.
Je hebt per ongeluk de verkeerde smiley aangeklikt, ik heb het even voor je verbeterd.quote:
Senseo is ideaal, lekker makkelijk voor mij om te zetten. Ik hoef het toch niet zelf te drinken. Starbucks is gewoon goed, lekkere chocomelkquote:[..]
Uiteraard wel. Je moet alleen weten hoe je het zetten moet.![]()
Mensen die Starbucksen Senseo
koffie noemen
Inderdaad, chocomelk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk de verkeerde smiley aangeklikt, ik heb het even voor je verbeterd.
[..]
Senseo is ideaal, lekker makkelijk voor mij om te zetten. Ik hoef het toch niet zelf te drinken. Starbucks is gewoon goed, lekkere chocomelk.
Want jouw smaak is de enige ware smaak?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inderdaad, chocomelk.En Senseo ís inderdaad ook strontmakkelijk als je het zelf niet drinkt, maar mensen die naar eigen zeggen graag koffie drinken en dán met Senseo aan komen zetten, falen toch wel aardig hoor.
vind ik ookquote:
Neuh, zeker niet, maar dat valt gewoon geen koffie te noemen. Vergelijkbaar met warme chocolademelk die je met die poederzakjes en warm water maakt. Best te zuupen, maar geen échte warme chocomelk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Want jouw smaak is de enige ware smaak?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:25 schreef Bart het volgende:
Nee, warme chocomelk maar je natuurlijk zelf met
[ afbeelding ]
Beetje suiker, melk en rum erbij, slagroom erop...quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:25 schreef Bart het volgende:
Nee, warme chocomelk maar je natuurlijk zelf met
[ afbeelding ]
net vakantie gehadquote:
Ik ben altijd toe aan vakantiequote:
iedereen wel volgens mij. als mijn vakantie afgelopen heb roep ik al dat ik toe ben aan vakantiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |