Ik zit op m'n werk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ben jij thuis? of op je werk?
Lekkerquote:
Lekker positieve instelling Erwinquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
volgende week nog en dan weer werken
2 lagen behang eraf halenquote:
ik heb nu geen zin om te werken, omdat ik weet dat mijn inbox uitpuilt, stapels werk ligt en dat secretariaat gaat zeggen dat het archief weer opgeruimd moet worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker positieve instelling Erwin.
Daarom moet je ook niet eens aan werk denken, en gewoon genieten van je vrije dagen! Ga bijvoorbeeld lekker ff de ramen lappen bij mij ofzo!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb nu geen zin om te werken, omdat ik weet dat mijn inbox uitpuilt, stapels werk ligt en dat secretariaat gaat zeggen dat het archief weer opgeruimd moet worden.
Mja dit was ook niet mijn keuze (behang en daarover heen geverfdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef Bart het volgende:
Behang is echt klotespul, zou ik echt nooit gebruiken. Altijd stucen+sauzen, of alleen sauzen. Hulp bieden kan ik helaas niet, ik zit dit weekend al volgeboekt...
Of lekker ontspannend behang krabbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet eens aan werk denken, en gewoon genieten van je vrije dagen! Ga bijvoorbeeld lekker ff de ramen lappen bij mij ofzo!
maar dan is het weer werkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet eens aan werk denken, en gewoon genieten van je vrije dagen! Ga bijvoorbeeld lekker ff de ramen lappen bij mij ofzo!
Over behang verven is ook niet ideaal neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dit was ook niet mijn keuze (behang en daarover heen geverfd)
Daarom nu ook 1 keer goed
Welnee, dat is geen werk want voor werken word je betaaldquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
maar dan is het weer werk![]()
ik heb mn handen vol aan mn eigen huis.
Zit niet eens inbegrepen in je servicekosten?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, af en toe komen ze aan de galerijkant langs, als de huismeester weer eens wat van die HALT-jochies heeft weten te charteren. Maar de achterkant+binnenkant is voor jezelfquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Zit niet eens inbegrepen in je servicekosten?
Uhm dan ben ik zelf weer de hort op althans 'savondsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef Bart het volgende:
Over behang verven is ook niet ideaal nee. 21e heb ik nog wel tijd dus als je het niet af hebt dan hoor ik het wel
.
Ik ga ook niet 's avonds klussenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm dan ben ik zelf weer de hort op althans 'savonds
Ow wat ben ik blij, elke 6 weken staan ze weer met een hoogwerker voor de flatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, af en toe komen ze aan de galerijkant langs, als de huismeester weer eens wat van die HALT-jochies heeft weten te charteren. Maar de achterkant+binnenkant is voor jezelf.
Je hoeft niet de hele dag door koffie te zetten?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb nu geen zin om te werken, omdat ik weet dat mijn inbox uitpuilt, stapels werk ligt en dat secretariaat gaat zeggen dat het archief weer opgeruimd moet worden.
Nee. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen met dat je dan 's avonds de hort op gaatquote:
Da's wel lekker jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Ow wat ben ik blij, elke 6 weken staan ze weer met een hoogwerker voor de flat![]()
Ik hoef alleen binnen te doen
dat doe ik alquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Je hoeft niet de hele dag door koffie te zetten?
Uh dat ik overdag niet ga klussen anders ben ik 'savonds niet fit genoeg?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:16 schreef Bart het volgende:
Nee. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen met dat je dan 's avonds de hort op gaat.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh dat ik overdag niet ga klussen anders ben ik 'savonds niet fit genoeg?![]()
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |