echt waar? wat een elllendequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:18 schreef Bart het volgende:
Ook weer leuk: mijn airmileskaart is een beetje gaar aan het worden door de ouderdom. Streepjescode vervaagt en magneetstrip werkt niet meer goed. Dus ik kijken op de site voor een nieuwe pas. Wat blijkt, je kan een nieuwe aanvragen. Als de pas kapot, gebroken of beschadigd is, dan kun je voor 2,50 een nieuwe krijgen, als de magneetstrip niet meer werkt krijg je gratis een nieuwe.
Jammerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
echt waar? wat een elllende![]()
ik moet je teleurstellen bart, de bami is op... er wel nog nasi over
sorry, blijbaar vonden ze het lekker.quote:
welterustenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:31 schreef Bart het volgende:
Nah, ben ik minder fan van. Maar ik ga naar bed, morgenochtend sollicitatiegesprek dus wil beetje uitgeslapen zijn
.
Imtech.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
welterusten![]()
waar heb je gesprek?
succesquote:
Succes morgen!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:31 schreef Bart het volgende:
Nah, ben ik minder fan van. Maar ik ga naar bed, morgenochtend sollicitatiegesprek dus wil beetje uitgeslapen zijn
.
Nou, het heeft geholpen, ging wel goedquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:02 schreef Bart het volgende:
Nou, het heeft geholpen, ging wel goed.
Nu afwachten wat ze bieden, en een beetje onderhandelen.
Sterktequote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:07 schreef douche-eendje het volgende:
Vanuit het MCA. Maar eens een poging doen tot werken.
Ja hequote:
Klussen is toch leuk? Wat ga je doen?quote:[..]
Sterkte
Ik ben erg actief voor mijn doenBoodschappen zijn al in huis, heb alweer 2 proefexamens gedaan
En nu naar de bouwmarkt want we gaan van het weekend flink klussen
goede zaakquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, het heeft geholpen, ging wel goed.
Nu afwachten wat ze bieden, en een beetje onderhandelen.
jeujquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef douche-eendje het volgende:
Bijna pauze! Dan heb ik het eerste deel van de dag gehad
Moet je niet werken ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen![]()
ben net wakker. heerlijk uitgeslapen
ik heb vakantie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |