Yup.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:44 schreef Ruud het volgende:
Daarna gaat Happel de uitslagen bijhouden. Toch Happel?
Heel klein beetje maar..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef Sinnie het volgende:
As i were saying, de OP is een beetje out-to-date
Dat viel me ook al opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Yup.
Je moet overigens Z4 naar de andere kant verplaatsen. Dat zit tegen Noordzijde aan. Z1 zit tegen uitvak.
Representing vak Qquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:43 schreef Ruud het volgende:
OP ga ik binnenkort updaten, nog iemand van vak verwisseld?
En terecht, als die 'supporters' dan toch de halve stad daar slopen is het niet Feyenoord's probleem meer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:26 schreef Happel het volgende:
Naar de stad Gent hoef je dus niet meer proberen te gaan zonder of met (losse) kaarten. Elke supporter die er wordt gevonden zal worden opgepakt en krijgt een SV voor Feijenoord...
Leuk geregeld weer dit. Op zich wel te begrijpen, maar toch...
Nu maar hopen dat ze in staat zijn om Gent te verslaan.
Niet iedereen die daar heengaat zonder kaart zit er met de intentie om de 'halve' stad te slopen daar. Dat het gros, van de niet voor zichzelf denkende,bevolking dat wel denkt, is meer hun probleem.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
En terecht, als die 'supporters' dan toch de halve stad daar slopen is het niet Feyenoord's probleem meer.
Het lijstje met wat ze willen zal er ongetwijfeld wel zijn. Waar ze echter kunnen beginnen gezien de financiele situatie is iets dat per speler fluctueert. Als een club plots een spits erbij haalt kan het ineens een heel ander verhaal worden dat een speler opeens wel beschikbaar komt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
Leuk hoor zo'n extra spits, en wmb eigenlijk zelfs essentieel, maar ik zie met het beperkte geld de TT liever veranderd in "waar we hopen op contractverlengingen". Dát is goed beleid voeren, als we dan toch over beleid blijven zeiken.
Overigens vind ik het wel apart dat ze nu nog zó moeten zoeken. Ze weten al een eeuwigheid waar het aan ontbreekt, dus dan zou je zeggen dat ze een flink lijstje hebben liggen, met name voor de spitspositie.
Het komt op mij over of het lijstje niet ál te lang/goed was... Zo moeilijk mag het niet zijn om een lijst van 50 goedkope spelers op te stellen. Die van benfica lijkt me er een waar ze net een paar dagen geleden mee op de proppen kwamen, terwijl het gezien zijn leeftijd, statistieken en club logisch is dat ze die niet goedkoop kunnen krijgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Het lijstje met wat ze willen zal er ongetwijfeld wel zijn. Waar ze echter kunnen beginnen gezien de financiele situatie is iets dat per speler fluctueert. Als een club plots een spits erbij haalt kan het ineens een heel ander verhaal worden dat een speler opeens wel beschikbaar komt.
Je denkt toch werkelijk waar niet dat ze dat niet hadden toch?
Ja, want Gent ligt gelukkig vlak naast Blankenbergenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:10 schreef Drassss het volgende:
Zal je maar net je vakantie geboekt hebben als " Feyenoord supporter, met een vaantje achter in je auto " en niets vermoedend richting Blankenberge rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |