monteur van internetquote:
* heeft visioen van Bella der poes die probeert de deur te openenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kat is de deur open aan het maken.
Dan is C_A jarigquote:
quote:
Niet zo'n beetje ook. Kan nauwelijks nog slikken.quote:
Aaahhhh wel eenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje ook. Kan nauwelijks nog slikken.
Nee, ik weet wel wat ze daarmee wil! Pics kan ik ook wel plaatsen maar dan krijg ik een ban aan me broekbanaan!quote:
Achquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje ook. Kan nauwelijks nog slikken.
we hebben de katten net los gelaten...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kat is de deur open aan het maken.
Geen idee, er is ergens toch een lijstje.quote:
Die heeft Benny tochquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, er is ergens toch een lijstje.
Heeft Benny toch bijgehoudenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
No pun intended, Bella.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
Miss Bitchy was zondag jarig, Cee had het over 9 dagen erna dus de 19e, en wie was de 17e dan? Iedereen is hier in augustus jarig
Te snel ik rekende verkeerdquote:
Jawel, volgens mij wel. Ik voel dat soort dingen.quote:
Ik ook, ik vier het ook nooitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het gelukkig weer achter de rug.
Ik haat verjaardagen
niettusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
Miss Bitchy was zondag jarig, Cee had het over 9 dagen erna dus de 17e, en wie was de 19e dan? Iedereen is hier in augustus jarig
Ik heb nog nooit van m'n leven keelontsteking gehad, dus ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Achzieligjes
![]()
Is ook niet verwonderlijk met datweer de laatste week
Hoop dat je geen keelontsteking hebt
Benny heeft datquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik ook nietquote:
ook nietus ik ben 7 dagen na crazy jarigquote:
Socios?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
Miss Bitchy was zondag jarig, Cee had het over 9 dagen erna dus de 17e, en wie was de 19e dan? Iedereen is hier in augustus jarig
Ik weet het echt niet meerquote:
had 1x een keelontsteking paar jaar terug, bij elke keer slikken moest ik zowat janken van de pijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van m'n leven keelontsteking gehad, dus ik zou het niet weten.
Ook nog nooit een ander soort ontsteking, trouwens.
dat is wel een goeie plek om het te vierenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, ik vier het ook nooit![]()
Ja in de kroeg
SYMP Werk aan de winkel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben de katten net los gelaten...
Wel sneu de hele dag opgesloten en morgen weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |