Vampy!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:38 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind rood niets aan maar deze kleur kan ik wel waarderen![]()
Eyeko Vampira polish
Mooiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:38 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Eyeko Vampira polish
Als ik het zo zie, zijn het praktisch tweeling zusjes. Ik heb 'm ook weggedaan, omdat ik vond dat je de glitter gewoon te weinig ziet. Vind zulke donkere kleuren bij anderen leuker dan bij mezelf.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:12 schreef Linnie20v het volgende:
In hoeverre lijkt die op Lubuheels? Met deze foto vergeleken?
Want ik zag in de ruiltopiques dat veel mensen die weg doenEn vroeg me af waarom.
Merci, hij is ook erg tof!!
Yup! Weet niet of er ook andere soorten zijn maar dit zijn waterdecals.quote:
Ik vind hem ook heel erg erop lijken...(En ik vind hem niet mooi dus ik doe hem ook wegquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:12 schreef Linnie20v het volgende:
In hoeverre lijkt die op Lubuheels? Met deze foto vergeleken?
Want ik zag in de ruiltopiques dat veel mensen die weg doenEn vroeg me af waarom.
Leuke combiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt heel veel mooie nagels gezienGroen is
Korte nagels zijn kort
[ afbeelding ]
Orly Goth met daarover CG Fairy Dust.
Gave franken!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:46 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Camo-camelion door Loqi
Ik vind em echt super
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
En hier, pure liefde. ORLY Galaxy Girl
[ afbeelding ]
Mooi blauw hoor!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:32 schreef Juud- het volgende:
SQ wat mooi! En wat zijn je nagels mooi!
En Loqi: wat een heerlijk kleurtje!
Hier ff een wazige niet-helemaal-kleur-echte foto, maar ik had 1) geen zin om een nieuwe foto te maken en 2) ik vond het zonde van de moeite die ik er al voor gedaan had om 'm niet te plaatsen: H&M-Blue my mind
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn meeting mani OPI DS Original
Cute!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
Na een jaar nagels verwarlozen de decails van Puckz geprobeerd
I LOVE IT!
[ afbeelding ]
Holo!!quote:
Ik vind het cool, gewoon laten zitten dus!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:05 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Moet nog schoonmaken maar betwijfel of ik het zitten laat.
Perfectie!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:18 schreef AmyGrace het volgende:
Zo es even teruglezen, maar eerst even nagels![]()
Zoya Kelly
in het zonnetje
[ link | afbeelding ]
binnen
[ link | afbeelding ]
Had het al gezegd, niet zo mijn kleurtje, maar die kleur die je net op je blog hebt gezet is weer yummyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:38 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Eyeko Vampira polish
Tja, dit is gewoon 1 van mijn favorieten!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:36 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Orginal
Ik ben zo blij dat ik hem heb! Vind hem echt super
Hij lijkt alleen erg op Octaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:36 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Orginal
Ik ben zo blij dat ik hem heb! Vind hem echt super
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:38 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Eyeko Vampira polish
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef Franneh het volgende:
[..]
![]()
Waar haal je die of een look-a-like?
Ja, die voel je nog best zittenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:30 schreef AmyGrace het volgende:
@Miezziej, tof kleurtje is dat! Voel je de glitters echt zitten trouwens?
En ik zie dat je er alweer wat anders op hebt gesmeerdHeul mooi!
Winetastic is meer bruinachtig. Maar heel donker. Op de foto's zie je ook dat ie zwart lijkt. Misschien komt dat ook door de topcoat. Ik heb 2 lagen WT gedaan, daardoor is hij ook donkerder. Een paar nagels waren streperig, die had ik overnieuw kunnen doen, maar ik koos voor een 2e laag voor alle 10 nagels.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:17 schreef PriemGirl het volgende:
@Imperfect-Angel: Jammer dat de foto zo donker is, maar lijkt me erg leuk. Wine-tastic is heel erg donker rood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |