Heb 'm ff gecorrigeerd voor je:quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:59 schreef truepositive het volgende:
Iets wat je ook prima kan zien als je als pasagier meevliegt Vind ik zelf iig erg leuk om naar te kijken als je net achter de vleugel zit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef Venus-Castina het volgende:
Haha, oh, dat is prachtig! Ik wist niet dat mijn reacties nog gelezen werden.
Dit mis mijn standaard reactie voor dat filmpje (vertaald uit engels):
Dat filmpje is gemaakt door een bwk aan boord van een andere KC-10 die een grapje wilde uithalen met chemtrail gelovers. Het is hem blijkbaar uitstekend gelukt.
Wat je in dat filmpje ziet zijn inderdaad aerodynamische contrails. Ze ontstaan doordat het vleugelprofiel de eigenschappen van de lucht tijdelijk dusdanig veranderd dat de douwpunts temperatuur even de temperatuur aantikt en er condensatie optreedt.
je ziet het vaak op vochtige dagen bij landende vliegtuigen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)79643.jpg]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)80392.jpg]afbeelding[/url] ]
Die "nozzles" zijn niets anders dan fairings onder de vleugels die het mechanisme van de flaps bevatten en ook dienen om een transsonische schokgolf uit te stellen tot een hogere snelheid. (area ruling).
Zie de foto van de DC-10 in de vorige post.
Ik raad je aan dit topic en de andere terug te lezen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:39 schreef Geerd het volgende:
Oke ennuh als het wel chemtrails zijn wat doen ze dan?
Aah tuulk snap ik maar dan had dit topic ook niet hoeven te bestaan hey alles op fok staat ook wel op google.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik raad je aan dit topic en de andere terug te lezen.
Vind jij het niet vreemd dat het 15 jaar geleden amper voor kwam. Dat het pas nádat Australië een threaty heeft getekend ook opeens in de lucht verscheen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Het idee dat contrails niet lang kunnen bestaan is een stokpaardje van chemtrail gelovers, maar toch heeft niemand dat kunnen uitleggen. Vind je dat zelf niet vreemd?
Dat schrijf je als antwoord op een post van een user die in dit topic al een reeks foto's van oude lang-hangende contrails heeft gepost als antwoord op een post van jou zelf.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vind jij het niet vreemd dat het 15 jaar geleden amper voor kwam.
...
Net als ATuin-hek schreef. Kijk eens op pagina 6 lambiek.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:19 schreef Lambiekje het volgende:
Vind jij het niet vreemd dat het 15 jaar geleden amper voor kwam. Dat het pas nádat Australië een threaty heeft getekend ook opeens in de lucht verscheen.
Toch gek dat er weten zijn waar de term in voorkomt en in schoolboeken wordt behandeld.
waar ik het over heb zijn militaire formaties !! dus niet burger !!.quote:Ik ben erg benieuwd hoe je je waarnemingen hebt gechecked met de luchtvaartwetgeving.
ga je weerquote:Hoe komen jullie op het idee dat contrails maar kort kunnen bestaan en dat die patronen niet kunnen ontstaan door civiel verkeer?
Dat is geen antwoord op de vraag beste DeMolay.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:59 schreef DeMolay het volgende:
waar ik het over heb zijn militaire formaties !! dus niet burger !!.
ik blijf het frapant vinden dat iedereen over een kam word gescheerd mbt dit onderwerp.
Er zijn meerderen die zo denken, dus : jullie.quote:
En google beantwoord al je vragen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah tuulk snap ik maar dan had dit topic ook niet hoeven te bestaan hey alles op fok staat ook wel op google.
Yay! Crow instability!quote:
Als het wetenschappelijk moet zijn, kan ik hier heel weinig meequote:solved by using the simplifying assumption of an ideal fluid that has no viscosity. The flow of a fluid that is assumed to have no viscosity is called inviscid flow.
Dat laatste kan heel goed waar zijn, sterker nog, is waar. Echter de stap naar chemtrails is er een in jouw hoofd, een mogelijke stap, waarvoor bar weinig, zo geen, bewijs voor is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:27 schreef DeMolay het volgende:
Klopt mijn beste Venus-Castina,
Nee ik geloof niks van ruit patronen gezien dit de wind is met normale vliegpatronen.
Nee, ik geloof ook niet in "Mind Fuck due to chemtrails".
Wat ik wel geloof is een nieuw tijdperk waar satellieten en counter spionage een grote rol speelt aangezien meerdere mogendheden ruimte capabiliteiten hebben.
Wat is het gevolg ?.
dat beschrijft mijn gedachtegang wel ja....ik heb jou dit verhaal van in formatie vliegende C130?? tankers wel vaker verteld en begrijp dat dit geen bewijs is .quote:Dat laatste kan heel goed waar zijn, sterker nog, is waar. Echter de stap naar chemtrails is er een in jouw hoofd, een mogelijke stap, waarvoor bar weinig, zo geen, bewijs voor is.
Dat chemtrail believers op een hoop gegooid worden, is geen wonder. Over geen een enkele andere complottheorie bestaan dermate veel uiteenlopende opvattingen over aard, doel, manier, ontwerp, etc, etc. Jij hebt het over alleen militaire doeleinden/veroorzakers, de ander komt met onschuldige flapfairings aan op een tankvliegtuig zonder specifieke daders en de ander ziet de ruitpatronen van burgervliegtuigen wel als bewijs. En dan nog niet te spreken over het doel en de specifieke middelen..
Let's face it, als chemtrails een beleidsplan waren voor een grote firma, was deze binnen een jaar failliet vanwege het ontbreken van een eenduidige visie...
De USAF gebruikt voor zover ik weet de KC-135 en de KC-10.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:12 schreef DeMolay het volgende:
@The_Stranger
ik begrijp dat de c130 een hercules is....welke modellen van bijtanktoestellen ken jij in de US army?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |