Je bent 14.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:12 schreef noksala het volgende:
[..]
Als ik stenen en knuppels kan doorslaan zal het vast ook niet zo moelijk zijn door jou bot heen te komen. Dude, geef me een goede reden waarom ik niet kan vechten?
Je vergeet het opscheppen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je bent 14.
Je bent klein.
Je hebt een 6pack, op zon leeftijd betekend dat vaak dat je gewoon skinny bent.
Zijn al 3 redenen
Inderdaad, mensen die opscheppen zijn onzeker.quote:
nee dat verlies ik sowieso want ik sla geen damesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:27 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Dus jij hebt waarschijnlijk een voorsprong, neem je de uitdaging aan?
Slaan? Drinken hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee dat verlies ik sowieso want ik sla geen dames
Hoogstens een beetje kotsen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee dat verlies ik sowieso want ik sla geen dames
ik kots je knock outquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:24 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Hoogstens een beetje kotsen.
quote:
In bier, wel de echte Hertog Jan mag ik hopen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ooww dus een drink- offok deal
![]()
jij hebt er verstand vanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:27 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
[..]
In bier, wel de echte Hertog Jan mag ik hopen?
ja we moeten wel wat vermaak hebben tijdens het zuipen hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:37 schreef Hooidraad het volgende:
Als jullie tegen elkaar gaan drinken, mag ik dan noksala in elkaar slaan? Pleeeaaase??
Ik geef me dan ook op om tegen AP te gaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan moet je in de rij staan, iedereen wil tegen AP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |