quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh god die eerste camping! Wat dapper van jullie om daar toch te gaan staan.Ik zou persoonlijk liever het risico nemen om op een parkplatz langs de snelweg overvallen te worden door zigeuners...
Every girl's dream, huh?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Die aanbouwcaravan![]()
![]()
Idyllisch & pittoresk
Ik had er ook niet zoveel miet hoor. Maar we zijn toch wel um. Ach en nou ja, het is bij de hand hiero. Rechtsaf de straat uit en we zijn er.quote:En die hoogsammykijkomhoogsammypica is leuk!
Verder heb ik niezoveel miet deutschland... maar de plaatjes zijn leuk
En wij hadden slechts Johan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:26 schreef SeLang het volgende:
Ha! Ik heb ooit ook bij de Mosel gekampeerd (Zell a.d. Mosel) met mijn (toen) vriendin in 1990 en vanuit daar steeds uitstapjes gemaakt, o.a. ook naar Cochem. En omdat het in die streek allemaal zo pittoresk en romantisch is en vlakbij NL ben ik daar 10 jaar later daar nog eens geweest met een leuke Chinese chick/collega (die halverwege de trip mijn vriendin werden de dag na terug ging naar China en nooit meer gezien)
Ik las 1930quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:26 schreef SeLang het volgende:
Ha! Ik heb ooit ook bij de Mosel gekampeerd (Zell a.d. Mosel) met mijn (toen) vriendin in 1990 en vanuit daar steeds uitstapjes gemaakt, o.a. ook naar Cochem. En omdat het in die streek allemaal zo pittoresk en romantisch is en vlakbij NL ben ik daar 10 jaar later daar nog eens geweest met een leuke Chinese chick/collega (die halverwege de trip mijn vriendin werden de dag na terug ging naar China en nooit meer gezien)
Gezellig in het interbellum am Mosel.quote:
Toch 1930? Zo oud is hij toch niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:53 schreef Duderella het volgende:
Gezellig in het interbellum am Mosel.![]()
Wij dachten na Schotland dat we van geen kasteel meer stonden te kijken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch 1930? Zo oud is hij toch niet?![]()
Mooie kasteeltjes heeft Duitsland toch
Volgend jaar ga jij dat gewoon allemaal inhalen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:08 schreef Rewimo het volgende:
Volgende keer wil ik toch echt naar de Mosel (in plaats van het ziekenhuis hier ter plaatse). Ik wil dat ook allemaal zien
![]()
Nou ja, Johan niet hoor
Wat zijn normale prijzen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:32 schreef z80 het volgende:
Je hebt in Duitsland ook zoiets als "zimmer frei".
lijkt op bed & breakfast.
voor zeer schappelijke prijzen, in en dorpje overnachten en van alle gemakken voorzien.
en geen last van lekkende naden en/of johan.
Ja maar dan had dit topic anders geheten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:32 schreef z80 het volgende:
Je hebt in Duitsland ook zoiets als "zimmer frei".
lijkt op bed & breakfast.
voor zeer schappelijke prijzen, in en dorpje overnachten en van alle gemakken voorzien.
en geen last van lekkende naden en/of johan.
Tussen de 15 en 20 euro per persoon ongeveer. Ligt uiteraard ook aan de streek.quote:
Als je dat kamperend gaat doen, dan doe je dat wel zonder mij, he lieverd..quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:08 schreef Rewimo het volgende:
Volgende keer wil ik toch echt naar de Mosel (in plaats van het ziekenhuis hier ter plaatse). Ik wil dat ook allemaal zien
![]()
Nou ja, Johan niet hoor
Is wel lekker rustigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:26 schreef qltel het volgende:
Als je dat kamperend gaat doen, dan doe je dat wel zonder mij, he lieverd..
Ik hoor Arty praten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:26 schreef qltel het volgende:
[..]
Als je dat ooit nog iets kamperend gaat doen, dan doe je dat wel zonder mij, he lieverd..
En vragen we Johan op de koffie!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:04 schreef Rewimo het volgende:
Gaan we toch samen, Dude, laten we de mannen gewoon thuis
Als je Christan dan ook meeneemt vind ik het prima..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:04 schreef Rewimo het volgende:
Gaan we toch samen, Dude, laten we de mannen gewoon thuis
Wat begrijp je niet aan: de mannen thuis latenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:14 schreef qltel het volgende:
Als je Christan dan ook meeneemt vind ik het prima..
Neuschwanstein.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:06 schreef Duderella het volgende:
Wij dachten na Schotland dat we van geen kasteel meer stonden te kijken.![]()
Maar hemel, in Duitsland word je er nog harder mee doodgegooid.![]()
Je mag wel stellen dat kamperen niet mijn ding is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:19 schreef Duderella het volgende:
Hou jij eigenlijk van kamperen UIO? Nee toch?
Jammer UIO. Het gevoel van kolkende modder onder een tentzeil is echt onnavolgbaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je mag wel stellen dat kamperen niet mijn ding is.
Ik zal het de rest van mijn leven moeten doen met de wetenschap dat ik dit onnavolgbare gevoel zal moeten missen. Daarentegen heb ik nu wel op een divan met luipaardprint gelegen. Dat maak je dan weer niet mee op een camping.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:03 schreef Duderella het volgende:
Jammer UIO. Het gevoel van kolkende modder onder een tentzeil is echt onnavolgbaar.
jawel hoor, opblaasbanken heb ik al een paar keer gezien!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zal het de rest van mijn leven moeten doen met de wetenschap dat ik dit onnavolgbare gevoel zal moeten missen. Daarentegen heb ik nu wel op een divan met luipaardprint gelegen. Dat maak je dan weer niet mee op een camping.
In Cochem zeker!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:10 schreef flipsen het volgende:
Eigenlijk denk ik dat je meer luipaardprints op een camping ziet dan je zou denken
Die divan moet je er dan even bij onder denken
Die wil ik voor in de tuin!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
jawel hoor, opblaasbanken heb ik al een paar keer gezien!
[ afbeelding ]
Heb je die ook met luipaardprint?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:15 schreef kahaarin het volgende:
jawel hoor, opblaasbanken heb ik al een paar keer gezien!
[ afbeelding ]
Geen idee, maar een mooi sprei kan er altijd op toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je die ook met luipaardprint?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:19 schreef Duderella het volgende:
Och jezus, nu wil ik die bank echt.![]()
Echt dus hè? ECHT!
Kahaarin.
Ja maar die vind ik dan weer een beetje óver-designed, zeg maar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:24 schreef Bluezz het volgende:
Heb je die afzuigkap gezien op die site van die bank
Nou, bij die bank zou ik dus écht voor de ordinaire luipaard-print gaan, vrees ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sorry....
Maar dan wel met dit fleecekleed toch?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, bij die bank zou ik dus écht voor de ordinaire luipaard-print gaan, vrees ik.
Haha, die opblaasbank in luipaardprint en Dude is helemaal niet meer te houden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is een divan met luipaardprint:
Klikken op eigen risico.
Lees het topic in m'n sig er maar op na. We zijn nog langs de Bodensee gereden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:57 schreef Duderella het volgende:
WAT?![]()
O en we zaten uiteindelijk (nog) niet in Beieren, maar aan de Boden See. Beieren stond voor de tweede week op de planning.
We hebben op de terugweg ook de deelstaat (?) Hessen ontdekt. Dichterbij en prach-tig! Misschien dat we daar nog eens terugkeren met de tent.
We willen ook graag een keer terug naar de Boden See en er dan omheen reizen, door Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. Alleen gaan we dan wel in hotelletjes.
Goed, ik geef mijn snobistische bestaaan op, ik ben om, ik word tokkie.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, die opblaasbank in luipaardprint en Dude is helemaal niet meer te houden.
Helemaal gelezen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Lees het topic in m'n sig er maar op na. We zijn nog langs de Bodensee gereden.
Ow, er kwam nog een post tussendoor. Dat had je daar ook wel mogen melden hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:12 schreef Duderella het volgende:
Helemaal gelezen!![]()
UIO, nu ben ik nog meer fan van je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |