Aw....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik er even een sms aan wijden
Of zullen we ze laten zwemmen
Hmm, morgen ziet het er al iets beter uit:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:35 schreef Ole het volgende:
De buienradar van Beieren
[ afbeelding ]
Ik meer met Arty, die gewoon zonder te klagen achter haar aanhobbelt.quote:
quote:Oooh! Dat zou goed nieuws zijn! Het lijkt wel echt op een naad te zijn, dus we schrokken even.
Maar we wachten het af. Tent is nu droog. Dank de fokkers maar!
Grussgot von campplatz!Alles ist toll und supergeil.
Mooi zo, het klopt overigens wel precies:quote:
Dus het zou nu over moeten zijn.quote:Lekkage
Katoen kan in het begin doorstuiven en vooral op de stiknaden iets lekken. Nadat het garen goed nat is geweest en daardoor is gezwollen houdt het doorstuiven op. Op een natte tent kunnen lichte vlekken zichtbaar worden, dit kan echter geen kwaad.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:01 schreef Ole het volgende:
Ik ben in het Ruhrgebiet geen Hollander tegengekomen![]()
Maar ja, wat moet je daar ook he
Nee de Franse draken waren heel snel weg. Behalve "Merci schön"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:07 schreef AnneX het volgende:
Wat een pech met een lekkende tent en het weer.
Gelukkig hebben jullie je verder goed geamuseerd.
Zaten de franse draken nog in je hoofd?
Wat deden die ollanders dan? Kleding? schreeuwen?
En de komende dagen mooi weer in Nederland.
Het is er prachtig! Maar volgens mij klinkt het voor Nederlanders wat negatief. Die rijden liever een paar honderd km verder richting Zwarte Woud of Beierenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:13 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, je kan daar ook camperen hè. En wandelingen en fietstochten maken, oude stadjes met vakwerkhuisjes bekijken, of zelfs kanoën...
Ja volgende keer een beetje meer weers-zeker (al is dat onzin, je weet het nooit). En we waren niet vroeg. Eerder laat. Of nou ja, we waren 'niks', maar hadden op ons eerste kampeeravontuur heel veel pech. Het mooie weer was al langs Duitsland geweest. Normaliter is het prachtig weer, waar wij zaten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:10 schreef Renesite het volgende:
Volgende keer weers-zeker?
Maar was het gepland zo vroeg?
En tjee, wat vervelend van die tent! Broer en vriendin zijn deze zomer voor het eerst met hun katoenen tent gegaan en die bleef droog.. Dus dit is gewoon een rotte appel in het geheel...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |