Misplaatst feminisme help je niemand meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef fivenine het volgende:
[..]
Dat kind? Goed, ik hoop in ieder geval dat je haar niet meer vindt
dat soort types zal ik al niet eens willen helpenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef GI het volgende:
[..]
Misplaatst feminisme help je niemand mee
Ben benieuwd hoe de seckz zou zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef fivenine het volgende:
[..]
Dat kind? Goed, ik hoop in ieder geval dat je haar niet meer vindt
je raakte aan de praat, en het volgende moment werd je wakker, lekker saaie gast ben jij
Wát is het grote probleem?quote:
Hij heeft geen naam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is het grote probleem?
Heb je überhaupt gezocht op Facebook met diens zoekfunctie?
Het is nogal offtopic, maar je mag je BH gerust verbranden ergens in OUD ofzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:55 schreef fivenine het volgende:
[..]
dat soort types zal ik al niet eens willen helpen
universitet i Oslo, blond, 170 ofzo. succes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Geef eens een school. en een beschrijving van hoe ze eruit ziet.
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:50 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik weet haar leeftijd, waar ze studeert, waar ze geboren is, waar ze haar tussenjaar heeft gedaan.
Wat doet ze voor studie en wat is haar leeftijd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:05 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
universitet i Oslo, blond, 170 ofzo. succes.
ff een slotje aanvragen, wat een crap zeg.
Gast, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:05 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
universitet i Oslo, blond, 170 ofzo. succes.
ff een slotje aanvragen, wat een crap zeg.
ik heb een foto met haarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Geef eens een school. en een beschrijving van hoe ze eruit ziet.
Anders heeft dit ook geen zin eh lamlul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |