Ouders die nu al een onbegrensde prestatiedrang aan hun kinderen opleggenquote:
Stel nou hè... dat dat echt de allerblijste baby van nederland zou zijn, dan wordt het vervolgens wel de meest depressieve puber van Nederland met die namen. Arm kind.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:30 schreef ThE_ED het volgende:
Uiteraard weet hier ineens niemand van iets, maar dit heeft "fok!" all over it geschreven staan.
Dat denk ik niet, maar niemand verwacht zo'n club voor boze ouders.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef Incantrix het volgende:
Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom allerlei websites, producenten en weet-ik-veel-wie wedstrijden opzetten waarbij er door het publiek gestemd moet worden op anderen. Denken ze nu echt dat dat eerlijk gebeurt ofzo?
Nee veel eerder zo'n echt babyforum, waar alle baby's van die debiele namen hebben met zo vaak mogelijk een y. erin (sorry Yvonne)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:30 schreef ThE_ED het volgende:
Uiteraard weet hier ineens niemand van iets, maar dit heeft "fok!" all over it geschreven staan.
OUD heeft daar ook veel van wegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:32 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nee veel eerder zo'n echt babyforum, waar alle baby's van die debiele namen hebben met zo vaak mogelijk een y. erin (sorry Yvonne)
Dankquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef Sorbootje het volgende:
Je hebt helemaal gelijk Falco.Wat fijn dat jij het allemaal zo helder ziet.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:30 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Stel nou hè... dat dat echt de allerblijste baby van nederland zou zijn, dan wordt het vervolgens wel de meest depressieve puber van Nederland met die namen. Arm kind.
Nee hoor, de blijste is gewoon degene met de moeder met de meeste babybrabbelforumvriendinnetjes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:51 schreef mane het volgende:
De blijste lijkt me nog moeilijker te bepalen dan de mooiste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |