abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85090446
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:56 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja, of een "meet" of gewoon een ander en wellicht leuk mens ontmoeten, geef het maar een naam :Y

Maar je hebt er wat kritiek op merk ik?
zal ik je opgeven voor zo een speeddating, 50 vrouwen en dan ieder 5 minuten *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_85090503
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nee hoor, als je a zegt moet je ook b zeggen. Ik hou er niet van om af te zeggen, vind ik lullig. En ik betaal alleen mij deel, 't is 2010 ondertussen, ze zorgen maar voor zichzelf (wat dat betreft) :P
vind ik heel netjes Teun, dat je niet afzegt oke je hebt ook helemaal gelijk, ik stap er zo luchtig over maar wat je zegt A dan ook B
pi_85090548
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik heb wat dames gemist zie ik, maar de buuf is dus echt exit.
Dat mag je wel aannemen. En die knul uit Sri Lanka die het met haar buurvrouw deed zie ik ook al twee weken niet meer. Die is op een zaterdagnacht in z'n onderbroek de deur uitgezet. Hoorde van derden dat dat nogal gepaard ging met wat nachtelijk herrie en teksten als "Waar moet ik nu heen?"

Dat festijn werd een paar dagen later nog eens bevestigd toen hij een bos bloemen bij haar voor de deur legde en weer vertrok (dat kreeg ik wel mee) _O_
pi_85090631
't Is gewoon een tokkiepark hier :+
pi_85090720
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:01 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dat mag je wel aannemen. En die knul uit Sri Lanka die het met haar buurvrouw deed zie ik ook al twee weken niet meer. Die is op een zaterdagnacht in z'n onderbroek de deur uitgezet. Hoorde van derden dat dat nogal gepaard ging met wat nachtelijk herrie en teksten als "Waar moet ik nu heen?"

Dat festijn werd een paar dagen later nog eens bevestigd toen hij een bos bloemen bij haar voor de deur legde en weer vertrok (dat kreeg ik wel mee) _O_
:o jij woond ook in een TokkieDorp
pi_85090726
Gert, vergeet straks niet af en toe te bukken, het is er niet alleen heet, het kan er ook heet aan toegaan 8-)

quote:
Toeriste doodgeschoten in San Francisco
SAN FRANCISCO - Een 50-jarige Duitse basisschooldirectrice is doodgeschoten tijdens haar vakantie in San Francisco.

De vrouw was met een groep een rondreis van een paar weken aan het maken door de VS. Toen de vrouw op weg was naar het theater sloeg het noodlot toe; rivaliserende jeugdbendes vochten een geschil met elkaar uit op straat. Een verdwaalde kogel raakte de vrouw, die ter plekke stierf.

Ook twee andere voorbijgangers werden doodgeschoten. "Ze was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats", zegt een woordvoerder van de Duitse autoriteiten.
pi_85090762
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:05 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:o jij woond ook in een TokkieDorp
Ja, grappig dat ik daar drie jaar later pas achter kom ;)
pi_85090994
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:06 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja, grappig dat ik daar drie jaar later pas achter kom ;)
hahaha ach als je het maar gezellig hebt, en een bejaarde buurt is ook niks hoor, af en toe moet er gewoon wat gebeuren, is leuk voor de saamhorigheid als je met 1 van je buurtjes praat over het andere buurtje, rare zin eigenlijk he maar kan mij het schele is vandaag toch een rare dag hier.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:14:42 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85091097
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ooh, misschien dat het 's avonds dan wel lukt, want 't is eerste ontmoeting en het kan goed zijn dat ik na het voorgerecht even sigaretten ga halen O-)
LOL, je rookt niet meer, en anders kunnen we vrijdagmiddag wel even bijkletsen onder het genot van een ijsje, dan ben ik er ook nog.

Edit: eerst bijlezen, dan pas op invloeren klikken...... je hebt vrijdagmiddag een date zag ik :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:23:28 #60
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_85091454
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:01 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:25:38 #61
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_85091532
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:12 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hahaha ach als je het maar gezellig hebt, en een bejaarde buurt is ook niks hoor, af en toe moet er gewoon wat gebeuren, is leuk voor de saamhorigheid als je roddelt over en met je buren met 1 van je buurtjes praat over het andere buurtje,
quote:
rare zin eigenlijk he maar kan mij het schele is vandaag toch een rare dag hier.
ja heb m al even aangepast
pi_85091651
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

[..]

ja heb m al even aangepast
^O^
pi_85091780
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

LOL, je rookt niet meer, en anders kunnen we vrijdagmiddag wel even bijkletsen onder het genot van een ijsje, dan ben ik er ook nog.

Edit: eerst bijlezen, dan pas op invloeren klikken...... je hebt vrijdagmiddag een date zag ik :')
Morgenmiddag (woensdag) tussen vier en half vijf kun je niet?
pi_85091887
quote:

[..]

hahaha ach als je het maar gezellig hebt, en een bejaarde buurt is ook niks hoor, af en toe moet er gewoon wat gebeuren, is leuk voor de saamhorigheid als je met 1 van je buurtjes praat over het andere buurtje
Ik zit niet in die clubjes, moet het per toeval meekrijgen. Een buurman vroeg of ik nog last had gehad van de nachtelijke herrie (ik had niets gehoord) en hij vertelde het relaas.
pi_85091989
Wat een goeie TT :P
pi_85092054
quote:

[..]

hahaha ach als je het maar gezellig hebt, en een bejaarde buurt is ook niks hoor, af en toe moet er gewoon wat gebeuren, is leuk voor de saamhorigheid als je met 1 van je buurtjes praat over het andere buurtje, rare zin eigenlijk he maar kan mij het schele is vandaag toch een rare dag hier.
Rare dag? Wat is er aan de hand heksje :*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  † In Memoriam † dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:41:02 #67
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85092071
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:38 schreef Laysa het volgende:
Wat een goeie TT :P
Twee tokkies, twee hokkies das te duur! Deze tokkies willen ook één hokkie! :(
pi_85092420
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Rare dag? Wat is er aan de hand heksje :*
alles gaat verkeerd, plantjes watergeven komt er gewoon aan de onderkant uit, 2 keer de trap op sta ik boven denk wat doe ik hier, kattenbak verschonen, zet ik hem zonder houtkorrels, dus helemaal kaal gewoon weer in de doushe, echt rare dag. en schiet gewoon geen FOK op, moet nog van alles doen, wilde dat een dag 36 uur had inplaats van 24 pppffttt

en een goedemiddag Laysa & D-K
pi_85092480
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:35 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik zit niet in die clubjes, moet het per toeval meekrijgen. Een buurman vroeg of ik nog last had gehad van de nachtelijke herrie (ik had niets gehoord) en hij vertelde het relaas.
kijk maar uit >:) voor je het weet zeggen ze ja die buurman vertelde het, van die hebben we het allemaal, en ja hij wil graag bij ons buurtcluppie >:)
pi_85092536
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Twee tokkies, twee hokkies das te duur! Deze tokkies willen ook één hokkie! :(
de voldgende TT wie hem ook opent.

Tokkie,Tokkie, Laysa&D-K willen ook zo`n Hokkie *O*
pi_85092602
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef Toverheks het volgende:

[..]

alles gaat verkeerd, plantjes watergeven komt er gewoon aan de onderkant uit, 2 keer de trap op sta ik boven denk wat doe ik hier, kattenbak verschonen, zet ik hem zonder houtkorrels, dus helemaal kaal gewoon weer in de doushe, echt rare dag. en schiet gewoon geen FOK op, moet nog van alles doen, wilde dat een dag 36 uur had inplaats van 24 pppffttt

:*
pi_85093087
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Tijd voor een dagje "lekker alles laten voor wat het is en met een rosétje op het balkon gaan zitten"! *O*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_85093199
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Tijd voor een dagje "lekker alles laten voor wat het is en met een rosétje op het balkon gaan zitten"! *O*
ach ben al bijna klaar, en op balkon zitten :'( nee zit er niet in, amsterdam somber weer en ze zeiden net op de radio het gaat regenen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:08:46 #74
104871 remlof
Europees federalist
pi_85093369
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ach ben al bijna klaar, en op balkon zitten :'( nee zit er niet in, amsterdam somber weer en ze zeiden net op de radio het gaat regenen.
Dan ga je lekker FOK!ken :P

Ow, wacht :')
pi_85093511
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Dat buienfront ligt nog dik op de Noordzee. Tegen de tijd dat jij nat wordt kun je al drie keer dronken zijn. En de temperatuur is lekker buiten :Y
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:18:15 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85093777
Godver. Ik heb geen rust voor de hangmat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_85093858
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:18 schreef Copycat het volgende:
Laat hangen joh
pi_85093911
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:18 schreef Copycat het volgende:
Je zit teveel in je hoofd met al die zakelijke bezigheden. Tijd om wat rust te nemen :Y)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:23:12 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85093998
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:21 schreef Teun_ZHV het volgende:

Je zit teveel in je hoofd met al die zakelijke bezigheden. Tijd om wat rust te nemen :Y)
Nee! Ik ga facturen schrijven en briefpapier bestellen.
pi_85094094
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee! Ik ga facturen schrijven en briefpapier bestellen.
Leandra zei het onlangs al, maak een goede agenda met "Wanneer doe je wat". Ik merk op dat je vrije tijd en werk volledig door elkaar zit te halen. Dat kan best voor een tijd, maar uiteindelijk ga je merken dat je er erg moe van gaat worden en niet meer echt scherp bent. Werktijd is werktijd, vrij is vrij :Y

Edit: is trouwens ook mijn probleem -O-

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2010 14:26:05 ]
pi_85094164
Enne, waarom gaat die Dementor eigenlijk weer werken? Die had toch vakantie en zou z'n huis schilderen?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:28:46 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85094249
Valt wel mee hoor. Avonden werk ik doorgaans niet, daar is de dag voor bestemd. Maar het is mettertijd wel handig om een en ander beter te structureren, maar nu doe ik het nog goed chaotisch.
pi_85094442
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:28 schreef Copycat het volgende:
Valt wel mee hoor. Avonden werk ik doorgaans niet, daar is de dag voor bestemd. Maar het is mettertijd wel handig om een en ander beter te structureren, maar nu doe ik het nog goed chaotisch.
Je hebt ook een vliegende start, dat geeft vast wel lekker wat adrenaline. Scoren en binnenhalen is immer leuk, tenzij je volledig afgestompt bent.
  Moderator dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:34:21 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_85094464
De Lady is écht Gaga hè O+

Dit is tijdens het voorprogramma van haar optreden, waar ze ineens zeer schaars gekleed het podium op kwam en er even later aan de voorkant weer af ging:

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:37:58 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85094611
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je hebt ook een vliegende start, dat geeft vast wel lekker wat adrenaline. Scoren en binnenhalen is immer leuk, tenzij je volledig afgestompt bent.
Morgenmiddag komt mijn boekhouder langs en dan zegt hij hopelijk dat ik inderdaad het UWV vriendelijk voor hun diensten kan bedanken.
Zo niet, moet ik als een razende Roeland nog wat mock sollicitatiebrieven uitkotsen :X .
pi_85094645
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:34 schreef Gert het volgende:

Dit is tijdens het voorprogramma van haar optreden, waar ze ineens zeer schaars gekleed het podium op kwam en er even later aan de voorkant weer af ging:

Noem het maar "Semi Precious Weapons" :9~
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:38:51 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85094660
Oe! Kan ik meteen wat facturen aan hem meegeven voor mijn ex-baas. Scheelt weer wat postzegels (8> .
pi_85094906
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Morgenmiddag komt mijn boekhouder langs en dan zegt hij hopelijk dat ik inderdaad het UWV vriendelijk voor hun diensten kan bedanken.
Zo niet, moet ik als een razende Roeland nog wat mock sollicitatiebrieven uitkotsen :X .
Laat je wel vergewissen van het feit dat nu het UWV vaarwel zeggen niet gaat betekenen dat je bij plotseling minder omzet je je rechten, opgebouwd tijdens arbeidsverleden, hebt verspeeld.
pi_85094923
Alles gaat mis vandaag.
En tot overmaat van ramp, ging overal het alarm af, als ik een winkel binnenkwam.
Hebben ze een ding in mijn rok laten zitten, zo een klein labeltje. :(
Net maar eerst eruit geknipt.
pi_85095249
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef hondjes het volgende:
Alles gaat mis vandaag.
En tot overmaat van ramp, ging overal het alarm af, als ik een winkel binnenkwam.
Ja ja, dat zeggen ze allemaal :P
Maar je moet denk ik maar gezellig samen met Heksie op een balkonnetje gaan zitten, het is gewoon jullie dag niet.
pi_85095603
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:51 schreef spuitje het volgende:

[..]

Maar je moet denk ik maar gezellig samen met Heksie op een balkonnetje gaan zitten, het is gewoon jullie dag niet.
Zo voel je je wel, overal mijn tas maar open gedaan en ze erin laten kijken.
Kom thuis, eerst me uitgekleed en alle labels uit mijn kleren geknipt.
Kwam in een rok een raar vierkant ding tegen, op elkaar geplakt
Denk dat die de boosdoener was.
Hadden ze toch in die winkel moeten doen...kutzooi.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:14:10 #92
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_85096360
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:51 schreef spuitje het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook meteen :Y
pi_85096894
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef hondjes het volgende:
Alles gaat mis vandaag.
*O* *O* ben dus niet de enigste vandaag waar alles mis ging
pi_85097697
Wing wang wokkie, Ian en Mera gefeliciteerd met jullie hokkie ^O^

Ik heb ook een prutdag. Lag er eerst al pas om kwart voor 2 in vannacht, kort nachtje en bang me te verslapen, snel douchen, naar NL rijden, fiets gepakt, snel naar mn werk, kijk ik daar op mn horloge: Ben ik gewoon EEN UUR te vroeg :')
Naar mn zusje gefietst voor een bakkie koffie dan maar }:|

Daarna alleen maar klanten die vragen stellen, niks kopen, nur gucken!
Screw them.
We're going home.
pi_85098092
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:49 schreef CarOnline het volgende:
Wing wang wokkie, Ian en Mera gefeliciteerd met jullie hokkie ^O^

Ik heb ook een prutdag. Lag er eerst al pas om kwart voor 2 in vannacht, kort nachtje en bang me te verslapen, snel douchen, naar NL rijden, fiets gepakt, snel naar mn werk, kijk ik daar op mn horloge: Ben ik gewoon EEN UUR te vroeg :')
Naar mn zusje gefietst voor een bakkie koffie dan maar }:|

Daarna alleen maar klanten die vragen stellen, niks kopen, nur gucken!
oh _O- hahaha zie je helemaal fietsen hahaha nou als ze maar lekkere koffie had
pi_85098574
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:57 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh _O- hahaha zie je helemaal fietsen hahaha nou als ze maar lekkere koffie had
Jawel. Maar leuk is anders!

Nu naar de kapper, en mn eigen is met vakantie.
Als ze me maar niet verknipt :'(

Zou best kunnen. Zo'n dag is het wel }:|
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:08:50 #97
241662 Jian
Well, well, well
pi_85098638
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:34 schreef Gert het volgende:

't blijft een rare dragqueen :)
pi_85098742
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:07 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Jawel. Maar leuk is anders!

Nu naar de kapper, en mn eigen is met vakantie.
Als ze me maar niet verknipt :'(

Zou best kunnen. Zo'n dag is het wel }:|
oei, nou wens je succes en als er een stukje van je oor geknipt wordt gaan gillen hoor.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:19:12 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85099118
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Morgenmiddag (woensdag) tussen vier en half vijf kun je niet?
Nee, laat ik Jr. dat maar niet aandoen, die schrikt zich rot als ik een dag eerder thuiskom; moet hij vanavond druk aan t puinruimen ipv morgenavond ;)

Ehm mijn text staat stond ergens in de jouwe.... Dat FOK!ken op de telefoon is toch wat lastiger dan ik dacht :') :X

[ Bericht 10% gewijzigd door Leandra op 10-08-2010 20:20:14 (Post gefatsoeneerd) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85099640
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oei, nou wens je succes en als er een stukje van je oor geknipt wordt gaan gillen hoor.
Ben een keer door een kapper in mijn hals geknipt. Deed gemeen zeer. Hij duizend excuses en ik hoefde niet betalen. Alsof ik dat van plan was bij iemand die je kop er probeert af te knippen :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')