Calculeer dan wel de boete in die je zeker gaat krijgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:36 schreef Copycat het volgende:
En ik heb besloten: ook ik ga brommeren in Yogyakarta.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het wel gaat schelen dat de bruidegom al jaren daar woont en de plaatselijke politiemores goed kent. Tenminste, dat hoop ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:43 schreef Gert het volgende:
Calculeer dan wel de boete in die je zeker gaat krijgen.
Niet omdat je iets fout doet maar omdat ze tóch wel iets gaan vinden.
En dan is het daarna: je moet mee naar het bureau om de boete te betalen, maar je kunt 'm ook tegen een zacht prijsje afkopen.
Het was een ander topic, waarop de discussie hier gebaseerd was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zover was ik nog of ik had hem gemist![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zover was ik nog of ik had hem gemist![]()
@Heks, ik heb niet gesport, morgenvroeg weer
Nee! Hij is juist helemaal GOED!quote:
De Schnitzel Express.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat Klundert straks een schnitzel restaurant gaat krijgen en daarmee regionale bekendheid.
Oeh, dan heb je niet eens een businessplan meer nodigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:16 schreef mootie het volgende:
Schnitzel Wunderland, dat vind ik ook mooi![]()
En dat Mera dan in dirndljurkje de lapjes vlees staat te bakken.
veel overuren gemaakt dus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:12 schreef spuitje het volgende:
Jongste komt vandaag terug van vakantiebaantje. Heeft haar salaris per cheque betaald gekregen, maar haar overuren cash. Die zit nu dus peentjes te zweten in de trein. Ze heeft een vreselijke hekel aan veel geld op zak hebben.
Ik dacht dat Ian het keukenwonder was??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:16 schreef mootie het volgende:
Schnitzel Wunderland, dat vind ik ook mooi![]()
En dat Mera dan in dirndljurkje de lapjes vlees staat te bakken.
Oh ik dacht dat Ian de schnitzels op zijn brommertje rond moest brengen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ian het keukenwonder was??
Maar Mera in een dirndljurkje achter de bar de bediening een beetje aansturen zal ook wel werken
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Ian de schnitzels op zijn brommertje rond moest brengen.![]()
Maar hij kan ook best bakken in Lederhosen, zolang Mera maar zichtbaar is in het jurkje.
Daar is Ian toch veul te duur voor, daar moet je gewoon een kutpuber van 16 voor hebben die dat voor het wettelijk minimum plus fooien doet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Ian de schnitzels op zijn brommertje rond moest brengen.![]()
Maar hij kan ook best bakken in Lederhosen, zolang Mera maar zichtbaar is in het jurkje.
Ja, en als je zo doorgaat kom ik m zelf brengenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en zie je het al voor je, Ian die de bestellingen doorloopt, en maar vloeken en maar schelden, hangt er een klant aan de lijn die zegt, duurt wel lang hoor voor het afgelevert is, nou dan heb je IAN helemaal die komt persoonlijk die snitzel in je brievenbus proppen
Nou, ik ging ook al voor 's avonds want eerst naar het ijspaleis en dan naar de tandarts leek me de verkeerde volgordequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Leandra, aanstaande donderdag IJspaleis rond 16:00 wordt hem niet, want ik heb dan een date
Freelance, één euro per bezorgde homp vleesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar is Ian toch veul te duur voor, daar moet je gewoon een kutpuber van 16 voor hebben die dat voor het wettelijk minimum plus fooien doet.
Ooh, misschien dat het 's avonds dan wel lukt, want 't is eerste ontmoeting en het kan goed zijn dat ik na het voorgerecht even sigaretten ga halenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik ging ook al voor 's avonds want eerst naar het ijspaleis en dan naar de tandarts leek me de verkeerde volgorde
Wat heb je daar toch voor blauw spul op je tong zitten??
Oh, das van het bosbessen-ijs, maar van IJstijd hoor, dus helemaal natuurlijk
Maar goed, maakt niet uit, doen we een andere keer wel
Gezelligquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en als je zo doorgaat kom ik m zelf brengen![]()
Oeps....
oh leuk Teun, en lees de 1e keerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Leandra, aanstaande donderdag IJspaleis rond 16:00 wordt hem niet, want ik heb dan een date
Je bakt ze bruinquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gezelligdan bak ik de frietjes
kort maar niet te kort, en nee ik ben niet Frigidequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bakt ze bruin![]()
Hoe kort is je kapsel eigenlijk?
Pffff, de lol gaat er een beetje van af om eerlijk te zijn. Zaterdag, zondag, gisteren, aanstaande donderdag- én vrijdagmiddag. Vervolgens zaterdag hier 11 mensen voor een BBQ. Ik ben inmiddels aan vakantie toequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh leuk Teun, en lees de 1e keer
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
veel overuren gemaakt dus.
Welke trein?
zeg deze date dan af en maak er wat leuks van met die mevrouw die waarschijnlijk bezit komt nemen van je bank.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pffff, de lol gaat er een beetje van af om eerlijk te zijn. Zaterdag, zondag, gisteren, aanstaande donderdag- én vrijdagmiddag. Vervolgens zaterdag hier 11 mensen voor een BBQ. Ik ben inmiddels aan vakantie toe
dus ji bevestigd hiermee dat je een date hebtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dan vergeet ik te vermelden dat mevrouw van zondag (die was leuk trouwens) vermoedelijk morgenavond (mits akkoord van mijn kant) hier op de bank zit.
ik heb wat dames gemist zie ik, maar de buuf is dus echt exit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeg deze date dan af en maak er wat leuks van met die mevrouw die waarschijnlijk bezit komt nemen van je bank.kost je ook nog klauwen vol geld die dames, dus gewoon die bankmevrouw nemen.
Nee hoor, als je a zegt moet je ook b zeggen. Ik hou er niet van om af te zeggen, vind ik lullig. En ik betaal alleen mij deel, 't is 2010 ondertussen, ze zorgen maar voor zichzelf (wat dat betreft)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeg deze date dan af en maak er wat leuks van met die mevrouw die waarschijnlijk bezit komt nemen van je bank.kost je ook nog klauwen vol geld die dames, dus gewoon die bankmevrouw nemen.
Ja, of een "meet" of gewoon een ander en wellicht leuk mens ontmoeten, geef het maar een naamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:51 schreef rubje het volgende:
[..]
dus ji bevestigd hiermee dat je een date hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |