Bah, red bullquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:31 schreef Sarabi het volgende:
Light red bull![]()
ja het enige waar ik echt vanaf moet
Wél de cafeïne, taurine en B-vitamine's als oppeppers, maar niet de kcal uit de gerrafineerde suikers - die je als je daarvan teveel drinkt, je dik kunnen maken. Lijkt me een goeie deal voor mensen die alleen het eerste willen?quote:
Die mythe is in de wereld geholpen door SHE.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
Iehieuw, gewone redbull is al te smerig voor woorden, light kan nooit veel beter zijn. Oh en Steer: 't is niet dat ik denk dat je van zoetstoffen acuut kanker krijgt hoor, maar ik meen me wel iets te herinneren van dat het niet zo goed is voor je bloedsuikerspiegel omdat je lijf dénkt dat er suiker aankomt. Waar is Isa als je haar nodig hebt
Volgens mij heeft die wel meer de wereld in geholpenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die mythe is in de wereld geholpen door SHE.Zoetstoffen hebben geen tot zeer geringe invloed op de bloedsuikerspiegel, simpelweg omdat ze niet tot glucose *kunnen* worden omgezet. De invloed van de zoetreceptoren in je mond laten een zeer kleine verhoging in de bloedsuikerspiegel zien, maar het is klinisch niet significant.
Klopt. Las ik gisteravond ook ergensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
maar ik meen me wel iets te herinneren van dat het niet zo goed is voor je bloedsuikerspiegel omdat je lijf dénkt dat er suiker aankomt. Waar is Isa als je haar nodig hebt
zolang het maar geen mini-she's zijn... eentje is wel genoegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die wel meer de wereld in geholpen.
je krijgt wel enorme dorst (tenminste ik) van zoetstoffen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die mythe is in de wereld geholpen door SHE.Zoetstoffen hebben geen tot zeer geringe invloed op de bloedsuikerspiegel, simpelweg omdat ze niet tot glucose *kunnen* worden omgezet. De invloed van de zoetreceptoren in je mond laten een zeer kleine verhoging in de bloedsuikerspiegel zien, maar het is klinisch niet significant.
Dat kan wel een perceptie zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je krijgt wel enorme dorst (tenminste ik) van zoetstoffen.
als ik een light frisdrank gedronken heb moet ik daarna altijd water drinken omdat ik zo een dorstgevoel heb.
Nee, het was echt Isa, geloof ik. En al langer geleden dan SHEquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, ik ben het wel niet vaker eens met artsen hier. Probeer je ze iets duidelijk te maken uit je onderzoek, willen ze je niet geloven, maar 3 jaar later opeens wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, het was echt Isa, geloof ik. En al langer geleden dan SHE
Leuk DE! Waar, Antwerpen?
Nee, een dorp verderop hier aan de Vlaamse kant! (vorig jaar wel eens gezocht maar toen kon ik niets vinden en nu dus wel). Denk dat t wel lekker is om iets naast t hardlopen te doen en bovendien is het voor het spierherstel (vooral in mijn buik) misschien wel goed om nog zoiets te doen. (of yoga dus, ook leuk.Als kind gedaan, en ook in Rotterdam al gedaan alleen dat groepje beviel gewoon echt niet)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, het was echt Isa, geloof ik. En al langer geleden dan SHE
Leuk DE! Waar, Antwerpen?
Ik denk dat ik het iets te sterk had gemaaktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
Sarabi, wat lukt er dan niet aan ijsthee? 't Is zo simpel - sterke thee, beetje suiker, veel citroen en dan water&ijs erbij tot het lekker smaakt.
Kan ook met rooibos bijvoorbeeld, of kamillethee, of groene thee, of of of...
Ja, bij yoga luistert dat toch wel nauw iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee, een dorp verderop hier aan de Vlaamse kant! (vorig jaar wel eens gezocht maar toen kon ik niets vinden en nu dus wel). Denk dat t wel lekker is om iets naast t hardlopen te doen en bovendien is het voor het spierherstel (vooral in mijn buik) misschien wel goed om nog zoiets te doen. (of yoga dus, ook leuk.Als kind gedaan, en ook in Rotterdam al gedaan alleen dat groepje beviel gewoon echt niet)
nee, yoga is leuk maar doe idd gewoon verder normaal.... de oefeningen voelde goed toen en sliep er heerlijk op maar t was t gewoon niet...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, bij yoga luistert dat toch wel nauw iddIk ben ook niet zo van die moeder-aarde-zweefmiepen
Neutrale rooibos combineert heel goed met sinaasappel ipv citroen, vind ik. Dan moet je wel wat minder suiker gebruiken. Hmmmquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het iets te sterk had gemaakt
Maar ga het binnenkort gewoon weer proberen en denk met rooibos
Een link willen wijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:49 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga op mijn handen zitten en niet eens door dit topic
ik drink het beide, maar vind zero toch meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:07 schreef Aure het volgende:
Ik vind cola light trouwens ook niet om te zuipen. Cola zero wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |