abonnement Unibet Coolblue
pi_85301636
Harry O+, Sara en Merel op de glijbaan zusjes O+, Sylvester met de pet dat staat goed!, Orea-frummeltje O+, jarige Willow met hoge toren gaaf! En die laatste foto hahaha leuk!

Evie, boodschappen doen en druk aan het gymnastieken ;) :) heerlijk. Ivan in de box O+, de dames-Tazz O+
en schipper Daan 8-)

Heerlijk topic!
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 15 augustus 2010 @ 10:44:10 #127
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_85301649
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 10:41 schreef happyme28 het volgende:
Lekker bootjes kijken
[ afbeelding ]

Spelen op de achterbank in de sluis
[ afbeelding ]

Genieten van de nectarine
[ afbeelding ]

Daan is nog helemaal niet moe
[ afbeelding ]
Mooie foto's op de boot, maar niet bang dat er wat gebeurt?
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_85301760
Haha, schipper Daan inderdaad. :D

Ik vind jullie boot geweldig, happy, en ben stiekem wel jaloers! Wat moet het heerlijk zijn voor Daan om daarmee op te groeien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 15 augustus 2010 @ 10:56:13 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85301862
Heuj, wat had ik nou gezegd over brusjesfoto's! o|O

En wat zit Daan al goed! :Y

Harry zat alleen toevallig voor die foto goed. Daardoor lijkt het heel wat :D
Meestal kukelt ie binnen een paar seconden om omdat hij naar iets graait wat achter/voor/naast hem ligt ;)

En kijk dat bekkie van Ivan! :)

Evie :D

En die snoet van Willow _O-

Frummeltje Leia O+
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:18:47 #130
57497 happyme28
I'm so happy
pi_85302384
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 10:44 schreef Tazz het volgende:

[..]

Mooie foto's op de boot, maar niet bang dat er wat gebeurt?
Nee hoor, nu kan hij toch nog niet lopen en klimmen en vanaf volgend jaar krijgt hij een zwemvest en evt. een touw zodat hij niet verder kan dan de kuiprand. (en ik ga op zoek naar een extra paar ogen ;)). Nee serieus, mijn man is ook opgegroeid op de boot en ikzelf ben een echte waterrat dus ik ben daar niet bang voor.

Asy, Daan zit ook nog niet heel lang hoor. En hij is nu echt aan het balanceren en het is nog wel instabiel. Als hij moe is, ligt hij ook liever, maar het gaat echt goed de laatste dagen.

Claudia, het is inderdaad een heerlijke boot. Kopen? ;) hahaha. Maar we willen 'm wel verkopen om er een te kopen met een eigen kajuit voor Daan (en al zijn speelgoed ;))
pi_85305268
Evie O+ echt een guitig koppie heb je! *;
Ivan *; knapperd!
Wat een lieve zusjes Tazz
Daan wat stoer :o 8-)
pi_85310177
Guess, dat petje en die blik erbij, echt super O+
Orea, ik ga gewoon onwijs rammelen van dat kleine humpie O+
Innepin, wat een heerlijke spam O+ Echt een mooi meissie!
Wat heeft Evie een heerlijk bol toetje O+
Claudia, Sara en Merel lijken inderdaad op elkaar, maar zijn idd ook heel verschillend. Hoe ouder ze worden, hoe meer het verschil te zien is :) Ivan is trouwens echt een mooierd, en die beentjes O+ Ik ben dol op spekbeentjes!

Wat een ontroerende foto's Tazz O+

En wat een leuke foto's van Daan op de boot! Heerlijk zo'n boot!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:08:27 #133
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85319806
Ivan, vrolijkerd O+ .

De dames van Fuente O+ .

En Daan op de boot O+ . Ziet er heerlijk uit. :Y

En Willow O+ . Haar naam past zo goed bij haar *; .

En Orea, wat een mooi meisje zeg! Ze is inderdaad zo lekker donzig, zo helemaal baby nog O+ .

En Sylvester, stoer liefje met de mooie naam O+ .
pi_85319892
Harry! O+ Hij heeft zo’n lief snoetje, Asy. Ik kan me ook totaal niet voorstellen dat ie wel eens ondeugend of stout kan zijn als ik hem zo zie op foto’s.

Mooie zusjes, Fuente! :Y

Kleine Ciske. O+ Gaaf hoedje, Guess!

Aaah, Orea, wat ik ze mooi en wollig! O+ Meer! *O*

Wat kan ze een lekker giebelkoppie trekken, In, geweldig! O+ En die laatste! _O-

Wauw, goed bezig, Evi! Ze ziet er altijd zo ‘gaaf’ uit, BJ. Helemaal vergeleken met mijn krentenbol. Mooie meid! O+

Mooi koppie, Claudia. O+ Ivan begint ook steeds minder op een baby te lijken, hoor! En wat zit z’n haar mooi! :Y

En de zusjes van Tazz. Jij mag ook wel vaker je neus laten zien, hoor! :Y

Matroos Daan! Gaaf zeg, zo’n boot! *O*

Slechte foto, maar wel echt ons meske.

  zondag 15 augustus 2010 @ 20:14:13 #135
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85320045
En Evi, wat knap, wat is ze lekker bezig BJ :Y .

En de meisjes van Taz. Dat lijkt me zo leuk van meer leeftijdverschil, dat de oudtse echt bewust meemaakt dat ze een zusje krijgt en hoe dat dan allemaal gaat enzo. O+

En Lente, lekkere druif :D ! Je ziet niks meer van waterpokken hè Serpente? Fijn dat het (bijna) weg is.
pi_85320422
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:14 schreef Groofsken3 het volgende:
En Evi, wat knap, wat is ze lekker bezig BJ :Y .

En de meisjes van Taz. Dat lijkt me zo leuk van meer leeftijdverschil, dat de oudtse echt bewust meemaakt dat ze een zusje krijgt en hoe dat dan allemaal gaat enzo. O+

En Lente, lekkere druif :D ! Je ziet niks meer van waterpokken hè Serpente? Fijn dat het (bijna) weg is.
Dat ligt er aan, Groof. Als ze moe is worden de littekens wat roder. En ze zijn nog best wel diep, vind ik.

Hier zie je het wat beter. Is ze ook moe, wallen.





  zondag 15 augustus 2010 @ 20:24:52 #137
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85320548
Ja, daar zie je het wel wat beter nog. Hopen dat het helemaal verdwijnt nog.

Grappig dat je dat wallen noemt. Ik heb altijd die verdikking onder mijn ogen :D . Bij mij zijn het pas wallen als ze wegvallen en blauw worden. :')
pi_85321059
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:24 schreef Groofsken3 het volgende:
Ja, daar zie je het wel wat beter nog. Hopen dat het helemaal verdwijnt nog.

Grappig dat je dat wallen noemt. Ik heb altijd die verdikking onder mijn ogen :D . Bij mij zijn het pas wallen als ze wegvallen en blauw worden. :')
Haha, Lente heeft ook altijd die verdikking hoor. Heeft ze van d'r vader. Kikkerogen, noemt ie het zelf. Maar op deze foto's zijn ze ook rood, vandaar dat ik het over wallen heb.
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:39:37 #139
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85321370
Nou, ik ga toch ook weer wat plaatsen hoor :@ :') :P

Mijn dochter weet al een paar dagen niet zo goed wat ze met zichzelf aan moet. Wat ze met mij aan moet weet ze trouwens ook niet. Maar dit is oké ;) . Let niet op mijn vermoeide en lichtelijk spottende blik. Ik was blij dat we tot een soort verzoening kwamen :') .


Mijn favoriete moment van de dag. Als ik naar bed ga, nog even het spul rechtleggen O+.



En deze vind ik zelf zo lief.
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:54:25 #140
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85322123
Groof, jij klinkt altijd zooo liefdevol als je het over je kindjes hebt. En je spul ligt er schattig bij in bed. :)

Ik vond Lente's littekens er op de eerste foto inderdaad ook een stuk beter uit zien, maar op de latere fotos vallen ze inderdaad meer op. Ik duim dat ze nog mooier genezen. Ze heeft echt een aanstekelijke lach he.

Die kiekeboe-foto van Daan is super!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85322413
Lente, :D ik moet altijd lachen als ik foto's van jou zie langskomen O+

Groof, lekker scheef in bed :) en een innige omarming met Woezel (Iris doet dat met Pip) O+
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:01:53 #142
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85322541
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:59 schreef Nijna het volgende:
Lente, :D ik moet altijd lachen als ik foto's van jou zie langskomen O+

Groof, lekker scheef in bed :) en een innige omarming met Woezel (Iris doet dat met Pip) O+
Oh is dat Woezel? S heeft de ander en ik noem die knuffels altijd allebei 'woezel-en-pip' :P .
pi_85325959
Groof, de blauwe is het jongetje Woezel en de gele is meisje en heet Pip ;). Weer wat geleerd :P.

Floris O+
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_85338031
Eten met Evi in een Mexicaans restaurant :P



Wat had zij het naar haar zin met haar geklieder :D
pi_85338033
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris spam O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Slaapkopje O+
pi_85338049
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:39 schreef Groofsken3 het volgende:
Nou, ik ga toch ook weer wat plaatsen hoor :@ :') :P


Mijn favoriete moment van de dag. Als ik naar bed ga, nog even het spul rechtleggen O+.



_O-
pi_85338666
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
Slechte foto, maar wel echt ons meske.

[ afbeelding ]
Je hebt er een aanbidder bij! Tyler bleef maar zwaaien en kusjes geven. DIE! DIE! Awwww Aaaaai! SMAK! Als ik verder wilde scrollen werd hij boos. O+

Floris O+

Evi aan de smul wat leuk! Ze schreeuwt de hele tent niet bij elkaar zo te zien. ;)
pi_85339087
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:30 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]


Evi aan de smul wat leuk! Ze schreeuwt de hele tent niet bij elkaar zo te zien. ;)
Nee daar was ik wel bang voor, maar geef haar iets om mee te spelen en eten en het is goed :P
pi_85341288
Gelukkig maar! Ik weet nog dat we dat toen 1x met Kim hebben geprobeerd. Dat ging niet goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')