quote:Bij utilitie 2 sluit het automatisch af. Bij jou ook?Op donderdag 21 oktober 2010 12:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.eurosc.nl/n900/flasher.zip
Dat bestand uitpakken en in de map N900 zetten. Vervolgens de flasher uitvoeren en instructies volgen.
quote:yes. als je nu weer de flasher opstart heb je alle opties.Op donderdag 21 oktober 2010 13:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij utilitie 2 sluit het automatisch af. Bij jou ook?
quote:optie 4: Start normal mode?Op donderdag 21 oktober 2010 13:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
yes. als je nu weer de flasher opstart heb je alle opties.
quote:Nope, zover komtie helaas niet. Ik blijf weer die 9 opties krijgen, na click to continue.Op donderdag 21 oktober 2010 13:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
uuh je kunt nu optie: C. FLASH PR13 FIRMWARE kiezen?
quote:doe is screentje.Op donderdag 21 oktober 2010 13:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, zover komtie helaas niet. Ik blijf weer die 9 opties krijgen, na click to continue.
quote:Mua, ik merk nog geen verschil.Toepassingsbeheer schijnt wat sneller te werken heb ik het gevoel..
quote:Bij optie 1 word de FLASHDRV.exe geinstalleerd, en daarna voer je optie 2 uit.Op donderdag 21 oktober 2010 13:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer ik optie 2 kies, sluit het vanzelf af en mag ik het weer opnieuw starten.
quote:Jup, beiden gedaan.Op donderdag 21 oktober 2010 13:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij optie 1 word de FLASHDRV.exe geinstalleerd, en daarna voer je optie 2 uit.
En het kan zijn dat je Windows 7 hebt, probeer het is met een XP machine.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, beiden gedaan.
No XP here.![]()
Wordt dan wachten. Thanks iig.
quote:Kreeg 1.3 geen dualboot?Op donderdag 21 oktober 2010 13:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mua, ik merk nog geen verschil.Toepassingsbeheer schijnt wat sneller te werken heb ik het gevoel..
quote:1.3 zijn dus eik wat bugfixes en wat sneller?Op donderdag 21 oktober 2010 14:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
klopt. maar daar zijn ze op terug gekomen.
quote:Op win7? Ik kom dus niet voorbij die utilitie 2.Op donderdag 21 oktober 2010 14:26 schreef Kuhly het volgende:
Ik heb hem erop ja. Moet ik hem nou weer overclocken ook?
Trouwens Trigger, probeer PR13 zonder die .BIN, toen werkte het bij mij.
quote:Ow, sorry.Op donderdag 21 oktober 2010 14:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op win7? Ik kom dus niet voorbij die utilitie 2.
quote:Dan weten we dat het iig aan W7 ligt.Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Ow, sorry.
Ik kon die flasher niet eens openen in W7..
quote:Dat is vaak een probleem jaOp donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef Triggershot het volgende:
Haha het zit me echt tegen. Windows validation requiered.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |