Zolang er nog volksbuurten bestaan zal dit soort muziek gemaakt worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:42 schreef sinadO het volgende:
Dit houdt echt nooit meer op he...?
Waarom is het eigenlijk altijd 'zanger dit' 'zangeres dat'? Waarom niet gewoon alleen een naam?
Volgens mij is het andersom. Deze prachtige muziek houdt onze volksbuurten in stand.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zolang er nog volksbuurten bestaan zal dit soort muziek gemaakt worden.
Was het maar zo mooi. De echte rollemans zijn ook al bijna allemaal verdwenen, ondanks de prachtige zigeunermuziek van het kamp.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:08 schreef Rectum het volgende:
[..]
Volgens mij is het andersom. Deze prachtige muziek houdt onze volksbuurten in stand.
Nu je het zegt... die tijd komt nooit meer terug.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Was het maar zo mooi. De echte rollemans zijn ook al bijna allemaal verdwenen, ondanks de prachtige zigeunermuziek van het kamp.
Wat een acteertalent heeft Jeroen toch!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:41 schreef Rectum het volgende:
Gabry van Satans Entertainment heeft een nummertje in het Duits opgenomen. Natuurlijk weer met de altijd sexy Jeroen Stevens in de videoclip.
Hey, is dat een nieuw nummer? Nog nooit gehoord!quote:
WTFquote:mmmmmmjjj lekker sexy hoor wat een lekkere boddy heb je toch zou graag bij je willen staan onder de douche je bent me kanjer me lekkertje for ever
heel veel liefs en dikke kus en lekkere knufffff van mij xxxx:-$ :-$ (k) (l) hvj for ever je bent me suppertje
Mooie titel.quote:Gemaakt door mijn kleine broertje tijdens een week
'Imago'quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:02 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Zomerse klanken in je oor.
Waarom hebben al die zangers een wit overhemd aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is allemaal voor de beeldvorming. Alles is geoorloofd bij Satans Entertainment.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:04 schreef Jumparound het volgende:
oh, enneuh.... Jeroen en Gabry zijn een stel?
[ afbeelding ]
je ziet ze overal samen nu opeens...
Wat heeft die vrouw een mismaakt hoofdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:04 schreef Jumparound het volgende:
oh, enneuh.... Jeroen en Gabry zijn een stel?
[ afbeelding ]
je ziet ze overal samen nu opeens...
Gelukkig wordt dit gecompenseerd door het prachtige hoofd van Jeroen Stevens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat heeft die vrouw een mismaakt hoofd![]()
Ik moet toegeven dat hij die rol keer op keer met glans vervuld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:07 schreef Penisbaard het volgende:
Wel hilarisch hoe ze Jeroen Stevens elke keer weer neer proberen te zetten als hete jongeman in zo'n clip.
Ik zie trouwens kansen voor Rinus!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:57 schreef ZangerPetroFan het volgende:
http://jeroen-stevens.hyv(...)os/997583340/0/tqPz/
[ afbeelding ]
Reactie:
[..]
WTFOf is dit een Fokker?
[..]
Mooie titel.![]()
Op die foto ziet ze er niet zo florissant uit, maar ik zou haar neus wel geven hoor:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat heeft die vrouw een mismaakt hoofd![]()
Jeroen is ook goddelijk met zijn telepierzing.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:07 schreef Penisbaard het volgende:
Wel hilarisch hoe ze Jeroen Stevens elke keer weer neer proberen te zetten als hete jongeman in zo'n clip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |