Jazekersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Heeft die rinus het over deze Marloes?
Jep. Ken je klassiekers.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Heeft die rinus het over deze Marloes?
Is dat nou Sieneke op 1:22?quote:
Ze posten deze verhaaltjes juist omdat ze niet bekend zijn (voor een reden).quote:
Is dat Yvonne in die clip?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Rectum het volgende:
Meteen maar even de topper van dit moment. De nieuwste Peter Bresil voor iedereen die hem gemist heeft.
Ik denk dat deze voortaan in de OP moet. Ik hoef echt geen strafblad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
Nog maar een keer dat belachelijke bericht van Rinus posten dan
[..]
Hij leeft ook echt nog altijd in de illusie dat wat hij doet aanslaatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
Nog maar een keer dat belachelijke bericht van Rinus posten dan
[..]
Oei dat is wel weer een topper. Ik denk zelfs nog net een grotere zomerhit dan zanger Petroquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Rectum het volgende:
Meteen maar even de topper van dit moment. De nieuwste Peter Bresil voor iedereen die hem gemist heeft.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef Rectum het volgende:
Dit krijg je als rasartiesten als Jeroen Stevens zich laten beïnvloeden door Arjaans Sataans Entertainment.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oei dat is wel weer een topper. Ik denk zelfs nog net een grotere zomerhit dan zanger Petro
Pareltje weer. Zie ook een voor mij onbekende Jeroen Stevens op dat kanaal staan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vers van de pers.
Nou deze fout zien we door de vingers uiteraard, Jeroen.
Wim&Miranda hebben ook nieuw werk:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |