wtf, ik moet maandag weer aan het werk.quote:DURF JIJ EEN ROCKHARD WEEKEND AAN?
* Ondersteunt een erectie en de seksuele prestatie
* 100% natuurlijke ingrediënten
* Werkt binnen 30 minuten
* Ongeveer 72 uur werkzaam
* Geen bijwerkingen bekend
Ja daar maak ik me dus ook een beetje zorgen over, wat als mijn vriendin geil tegen me begint te doen in het zwembadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:34 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wtf, ik moet maandag weer aan het werk.![]()
Alleen als je een knuppel in je broek hebt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan ik trouwens geen gezeik krijgen bij de douane volgende week wanneer ik met het vliegtuig op vakantie ga ?
Na het zien van deze foto's heb ik geen RHW meer nodig om em omhoog te krijgen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Op de .com site staan de RockHard girls
2010 - 2011
[ afbeelding ]
2009 - 2010
[ afbeelding ]
Hoezo hoofdpijn ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:18 schreef Rectum het volgende:
Veel plezier met je hoofdpijn trouwens.
Lees maar eens een review die niet door de fabrikant geschreven is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoezo hoofdpijn ?
Omdat al het bloed uit m'n kop naar m'n pik zal stromen?
Heb je daar een linkje van ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
Lees maar eens een review die niet door de fabrikant geschreven is.
Door RHW is mijn verbouwing vlekkeloos en in een razend tempo verlopen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
Door RHW regelmatig te gebruiken is mijn geamputeerde linkerbeen weer aangegroeid.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:25 schreef Rectum het volgende:
Van Google:
http://theinqueery.com/2009/06/23/rock-hard-weekend/
Ctrl+F Headache.
quote:By morning my headache was gone, or rather replaced with a different headache, so to speak. I took care of business and went about my day. It wasn’t long before I was hard all over again and ready to get off yet again. By noon, I had jerked off three times. By the end of the day, it was five times. I was literally drained
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |