Ik had het over die foto's van mij hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar wat een geweldig nummer
Heb ik ook niet nodig. Vind het gewoon chill bij een glas alcohol. Of sigaret op je lipquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet meer aan beginnen dan, je hebt het blijbaar ook niet nodig.
Goed moment om te stoppen!
JA KILL ALLEEN JAMMA TOGquote:
Die moet ik kijken, na tarzan&janequote:
Smoke ze boyquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef DeKubus het volgende:
[..]
hahamaargoed schatjes ben even naar buiten dan
binnen wordt niet gerookt
PSVquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik had het over die foto's van mij he
ons clublied is geweldig
Bazenclipquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die moet ik kijken, na tarzan&jane
OHOOOOOOHOHOOOOOO OJOJOJOJO JOOJ OJOEEEEE
Je bent er nog te klein voor?quote:
Nee, dan is mijn poes vast al droogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oo..wacht..dan kan ik helemaal nietWeekend daarop dan?
Ik duim als jij duimt voor mijn horlogesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dus tot morgen lieve fokkers!
En duim voor me dat mijn Telefoon & Dure borstelmorgen beide binnen komen en dat ik verwijskaart krijg voor ziekenhuis en zsm daar terecht kan !
![]()
Weltrustenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dus tot morgen lieve fokkers!
En duim voor me dat mijn Telefoon & Dure borstelmorgen beide binnen komen en dat ik verwijskaart krijg voor ziekenhuis en zsm daar terecht kan !
![]()
duim je nogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik duim als jij duimt voor mijn horloges![]()
Faal over jezelf gehadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
whuttt. Roken heben al 3 weken vrij. En heul wel dat ik niet ga stoppen voor youknowwhat.
quote:
Sorry, dan houdt het opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, dan is mijn poes vast al droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |